Pages

Thursday, August 02, 2007

要有想見的人

那天看物理治療, 如常的和物理治療師閒談, 我們什麼都會傾, 宗教是其中一個話題, 因為大家都是基督教.

說到我近來的靈性低谷, 他說返教會有時需要有"想見的人", 如團契的弟兄姊妹, 否則我們很容易"懶開就懶", 沒有意欲返教會.

對, 我明白需要有團契生活, 我們也許久沒有返團契了, 崇拜是有返的, 但低谷期的我, 有時只偶然看看創世電視的週日崇拜.

物理治療師問我是否對神失望, 我說沒有, 完全沒有對衪失望. 聖經, 荒漠甘泉我也會偶讀, 祈禱即使懶也有, 不過當然不能和靈命高漲時相比了.

所以我說我是那隻暫時"走開吓"的羊, 只是行遠了一點, 沒打算離開, 亦沒有忘記神. 欠缺了的是返教會的動力.

物理治療師說: "那麼可能因為你們沒有想見的人在教會, 便會這樣了"

"但不是不應該靠人麼? 重點是否錯了?" 我說.

"對, 不應該看在人上, 但我們需要人來支持... "

或許人都是軟弱的, 我們做許多事情之所以能持久都需要有其他物件如人物的支持才有動力.

於是我又想, 這和我上芭蕾舞課也有點相似. 有時真的需要有"想見的人"才有動力繼續下去.

不是說對跳舞失去了熱情, 只是人也會疲倦麻木的.

所以當在課堂上認識志趣相投又談得來的同學, 大家都相約上課, 是一個動力.

不是說有些同學不夠好, 只是"唔啱嗲就唔啱嗲", 認識多年都只是點頭之交, 沒有溝通. 有時太疲累便打算不上課了.

當遇到投契的同學, 有點一見如故, 令人興奮. 所以"想見的人"都令人有動力有心情去享受跳舞的樂趣.

11 comments:

Anonymous said...

牧師不行?轉一間church會否好些?

Anonymous said...

當然唔係牧師不行啦, 我church牧師超掂. :)

梁巔巔 said...

Keeee! 阿大, 有冇想見我先~~~~~~~

^~

mad dog said...

Din: 講真, 無囉. 唔好意思, 我唔鍾意講大話. :)

梁巔巔 said...

超~

:(

judick said...

我的經驗是: 人懶開便會繼續懶. 你想著: 只是走開下, 不知不覺, 半年? 一年? 眨眼過.

退修一下, 校正心靈眼睛? 隨後你會較convined做你認為應該做的事.

我從不是一個social mixer. 卻無論去到那個教會都有知心和值得學習的弟兄姊妹在我身邊. 一來是恩典, 二來是我放棄了要被關心和照顧, 只是"拋個身出去"去事奉, 去用責任感令自巳和其他肢體有互動. 很神奇-ly, 漸漸地我成了別人在教會中想見的人, 而他們也成了我得高與見到的人. 但這不是因, 而是果. 你不強求, 神反而給你更多.

如果牧師超掂, 就更加應該返去啦! 分擔重擔嘛? 你都唔想burn out佢, 早日返天家啦!

judick said...

我的經驗是: 人懶開便會繼續懶. 你想著: 只是走開下, 不知不覺, 半年? 一年? 眨眼過.

退修一下, 校正心靈眼睛? 隨後你會較convined做你認為應該做的事.

我從不是一個social mixer. 卻無論去到那個教會都有知心和值得學習的弟兄姊妹在我身邊. 一來是恩典, 二來是我放棄了要被關心和照顧, 只是"拋個身出去"去事奉, 去用責任感令自巳和其他肢體有互動. 很神奇-ly, 漸漸地我成了別人在教會中想見的人, 而他們也成了我得高與見到的人. 但這不是因, 而是果. 你不強求, 神反而給你更多.

如果牧師超掂, 就更加應該返去啦! 分擔重擔嘛? 你都唔想burn out佢, 早日返天家啦!

Anonymous said...

judick: 多謝提點. 唉, 以前都好多事奉架, 試過"傳盛"時期一個禮拜有四五日返教會, 又主日學, 又事奉, 又崇拜, 又團契又開會... 做過組長又committee添... sigh...

heartmomentum said...

你呢篇令我唸到點解d人唔返團契.關係真係好重要.我係團契搞手,都希望團友常常會返,但事實唔係.我好似體會佢地的感受多d. 解決方法:平時聯絡多d,互相支持.

Anonymous said...

sumdo: 團契關係非常重要架, 我唔想賴團契, 但曾幾何時我個團契真係好興旺, 個個都好熱心, 弁全盛時期有七十人,

Anonymous said...

未講完...
果陣返團契幾開心. 但之後開始越來越多人相繼離開, 熟嘅開始少返, 跟住又有其他原因都陸續有人轉團契或唔返... 好多原因同個人嘅問題... 唉, 一言難盡.