Pages

Sunday, August 05, 2007

留便

想說的是留便便. 因為今天去了做身體檢查, 只是例行的檢查, 年紀大啦, 當然不可忽視.

其中一樣要做的是抽取大小便樣本. 許多年沒有留便便作檢查了. 說到留便便, 十萬個麻煩.

為免引起大家不安, 盡量不說得太白了, 如果你正在吃午餐又在看此blog時, 或許吃完再看吧.

在美國讀大學時試過留便便, 由於住宿舍, 洗手間是多格式的, 腳以下是通的, 即可看到隔壁的人的腳那種. 那時實在不知道怎樣留便便. 醫護人員給了我一個mini icecream carton, 想了許久, 在廁所留好呢, 還是回自己房間留好呢? 那時我獨佔一間房, 最後我選擇回房間留便便...

唉, 到現在我還記得那個景象! 舖了一地報紙準備, 一個字: 煩. 還有臭!

記得那次十分擔心有友人要來探訪.

今天情況卻有點妙不可言. 診所人員叫我上去時自己拿便便樣本, 我說我未必拿得到, 因為時間問題. 太私隱如每天什麼時候便便或一星期有多少天有便便都不在此說了. 上了診所, 職員問我有沒有帶便便上來, 我說沒有. 她說那麼你下次補上吧. 又問現在有沒有. 我說沒有啦.

最後當她遞上小樽給我留小便時, 我說: "不如我試試吧!"

Thanks God, 我竟然可以成功在診所洗手間留了便便! 詳細方法不說了, 總之就有點成功感! hahahaha! 太好了, 節省不少時間!

早兩天, 冬冬在twitter連結了下面這幅圖, 有用的啊! 不過今天沒有用上, 因為診所洗手間哪有foot rest?

不得不提, 那個便便小樽的設計幫助不少. 因為膠樽蓋連著一條小棒, 方便舀便! 還有便便的軟硬程度都會影響留便的容易與否. :)

8 comments:

aulina said...

!!!!!

冇試過……

admin said...

我未試過驗,還以為在廁板下夾一層保鮮紙;)

梁巔巔 said...

我試過用筷子篤落舊屎度夾 oD屎上嚟入落個樽度.

Anonymous said...

aulina: 咁要試吓啦, 年紀唔細, 得閒做吓body check.

maki: 要無廁所水又無其實"雜質", 有難度架!

Din: 好核突呀唔該!

Anonymous said...

typo: 無其他"雜質"

sa said...

好耐好耐之前試過(好似係小學),都係要"膠樽蓋連著一條小棒"那種,留便便的經驗就只有那次,其餘的都係留小便的~

Anonymous said...

body check,梗係留返轉工嘅時候公司俾錢做家嘛!哈哈哈!

我一直都有做呀,頂龍咪兩三年一次囉,不過唔係自己$$之嘛。XD

Anonymous said...

3: 轉工嗰啲好求其架嘛, 好多嘢都無check. 嗱, 便便你咁大個人都無留過. 我呢次個body check係保險公司送加個優惠價package, 好平, 如果去中環做起碼三倍價錢.