Pages

Wednesday, August 01, 2007

七日情

七日情, 即七天的剪影, 就是我過去一星期七天的生活小點滴. 上星期想起用相片, 每天拍一幅, 把身邊的事情, 心情, 小物件拍下來, 反映我的生活. 同時亦邀請了兩位網友(Aulina & 巔)一起參與.

其實人是貪心的, 一天又怎會只拍下一幅呢, 所以許多天都拍了數幅.

第一天, 七月廿四日, 星期二
我的其中一張辦公桌的一角, 一個字: 亂

另一張搵食枱上的架生

第二天, 七月廿五日, 星期三

上星期在Seibu買的半價上班鞋, 原價$1995, 現售$995
皮鞋, 真的要穿好一點的, 鞋頭雖然尖, 但舒服到痺

第三天, 七月廿六日, 星期四

下午去了我十分喜歡的日本料理吃了個三文魚&魚子碗飯, $55, 正!

晚上與二姊去了IFC正斗吃晚飯
甜品二人各叫了這個銀杏清心丸, 非常難吃, $25, 我煲好過!
二姊說: 寧願叫碗紅豆沙無咁嬲!

第四天, 七月廿七日, 星期五

可憐的聖誕花, 陪伴了我近四年(2003年有人送的)
多年來都非常茂盛, 雖然除了第一年有紅葉之後都只有綠葉
但這個星期五竟然真的準備要死了... :..(

星期五當然是dress down
今年逢星期五我都是與Converse為伴

第五天, 七月廿八日, 星期六

下午五時多看完物理治療後等隧巴返過海時 (手機拍)

下午六時多

第六天, 七月廿九日, 星期日 ~ 整天都在吃

foie gras, yummy!

souffle + sorbet

下午三四時吃完晚上九時再吃:

好味到癲嘅紅棗糕!

送白果腐竹糖水

第七天, 七月三十日, 星期一

又說減肥, 下午自己一個人去吃了個份量不少的營養餐, $23

之後去Sasa cheap cheap地買了四支香水版(賺死佢!)
左起: Bvlgari BLV $39, Sarah Jessica Parker Lovely $45
Bvlgari pour femme $35, Lancome Hypnose $42
第一次咁cheap買香水版, 唔鍾意由得佢,
鍾意可以再買支大嘅

七天生活小插曲完成, 同場加映: 我的正楷英文筆跡(信封面吖嘛)及今天的午餐(嫩雞煨麵&小籠包), 好貴, 連唔熱嘅茶一杯都收兩蚊! 連加一食咗$72! 有無攪錯!

Aulina寫的:

7月最後7天的7幀相片回憶

7 pictures from the last 7 days of month 7 in year 07

粱巔巔寫的:

今年七月最後七天七日情

38 comments:

Josefina said...

嘩,好難得第一個留言。有時見你的留言三十幾四十個,我都總是後知後覺才慢慢留言,今次好威:)這記錄真有趣,絕對有"揭開神秘的面紗"的感覺喔!

梁巔巔 said...

i. 喂, 嘩, 阿大, 食多過乜!!!!!!! 佔咗咁多份量! 食食食! 喂, 點 keep ar~ 呀哈哈哈哈!

ii. 妳張檯都唔係太亂~

iii. Keee keeee~ 點解鍵盤有枝筆?! 妳用手寫板..... :O

iv. 咁多幅, 最鐘意中環高樓大廈嗰張.

v. 妳棵植物..... 一個字~ 慘!

^^

mad dog said...

josefina: 哈, 真係好少見你第一個留言! :) "揭開神秘的面紗"唔係好多神秘嘢啫. :)

巔: 一小角就緊係唔覺亂啦... 無wide shot, 嚇死你. 唔係手寫板, 係要黎畫嘢架唔該. 我都好鍾意中環果幅, 手機拍架! 今日用咗佢做cell phone wallpaper!
棵植物仲未捨得丟... :(

梁巔巔 said...

"係要黎畫嘢架唔該."

:(

"我都好鍾意中環果幅, 手機拍架!"

呢幅即係呢, 拍出嗰種感覺! 真係正!

Anonymous said...

對皮鞋尖得厲害, 好彩是平底吧!

mad dog said...

uncle ray: 我好少著平底鞋返工, 兩寸左右啦, 最舒服既高度. :)

梁巔巔 said...

妳五呎四 ga 呵? 著咗兩吋高踭鞋, heee heee, 即係都仲矮我一吋~

Anonymous said...

Din: 係五尺四寸半, 加埋有5'7"咁滯... 你有無呀?!?!??!

愛美 said...

我將你七日D相roll上roll落睇左幾次, 都係唔捨得離開D美食 :P

Anonymous said...

愛美: 哈... 其實食成日都講, 今次應該影多啲其他嘅. :)

aulina said...

嘩,食到你丫!你買鞋真係好豪,豪過我買CD呀!哈哈!

香水版唔係有得送架咩???

Anonymous said...

星期日(第十二張),如果唔係有那藍色人阻住,放大無限倍後應可見到 Jac Jac 坐在另一端!

Anonymous said...

張檯唔算亂,小弟果將亂到有小強匿埋!

用mac機搵食喎!

中環果張係幾好!

不過d美食影得仲好!

尖頭鞋係米跌左咩落牆角罅隙,都好用易一腳撩番出來? :P

多謝分享!有心思!

梁巔巔 said...

"小弟果將亂到有小強匿埋!"

哇哈哈! 笑死我吖!!! PK_ 兄, 係唔係因為 oD餸汁? 你午膳外賣嘛. ;P

梁巔巔 said...

阿大, 都話真係真材實料五呎七))))))))))))))))

Anonymous said...

1. 其中一張工作枱...你有好多張枱架?!正喎!
2. 我都有對長興的黑色converse,高筒的嗎?
3. 唔好鵝肝...完全唔識欣賞,呵~ 不過間餐廳好似幾好mood咁喎,邊殊呀?
4. 我都經常在旺角果個車站等車過海的 =)
5. 就咁睇對鞋都唔覺有兩吋幾咁高,個款好斯文呀!!

Anonymous said...

哈哈,我最感興趣是你星期天3、4點那一餐,可否介紹一下。

你的字,看見時就覺得你的字就應該是這樣的。

香水版幾好,可以試真d才決定是否買,又可以帶出外或帶去旅行、

Anonymous said...

仲有仲有,al dente真係幾好食呢~ =)

Anonymous said...

呵呵,我有點懷疑 Al Dente是名店。我的髮型師說它很超值(他說中環那家比灣仔那家好),我已移居內地的朋友也愛去,好像人人都知道這店似的。

Anonymous said...

aulina: 幾個月先買對鞋, 你好似一星期買幾隻CD呀呵??? 香水版, 你買大支就或者有得送(唔係香港添喎), Sasa好興賣呢D, 佢地自己就唔洗錢有貨, 客就要俾錢買, 咪賺死佢囉.

五: 呢個鐘數你地未嚟呀, 3:50pm左右.

pk_: 一角仔緊係唔覺亂啦. 點可以容許自己地方有小強架?!??!?! "用mac機搵食喎!"洗乜講! :) 我係唔將D鞋擺響牆角罅隙架... 會變樣架大哥!

小蓓: 公司, 兩部腦囉用緊. converse, 唔係高筒既. "長興"我先頭仲以為你話間舖頭名叫長興! :) 餐廳係淺水灣既The Verandah. :) 好好feel. 上次介紹過. 對鞋係有兩寸架. 我返工幾斯文吓架... :) Al Dente係非常正!

閒趣: 睇我回應小蓓吖, 同埋個link. "看見時就覺得你的字就應該是這樣的" 真係??? 估到架??? 我D字成日轉樣, 多年來成日變.

Anonymous said...

淺水灣The Verandah(之前個link錯了)

閒趣: 係呀, Al Dente好多人都讚. 中環/灣仔店我都有幫襯. 上次去中環店同個italian 老細傾咗好耐偈.

Anonymous said...

唔係估到,不過見到d字神氣飛揚,就覺得很襯你。

al dente其實是看過你介紹才去試的,我細仔次次一邊食就一邊說好味呀!好味呀!

Anonymous said...

閒趣: "神氣飛揚" :) thank you. 原來因為彤睇過我介紹! 真係非常正架! 呢個月都去過兩次! :) (lunch 好抵!)

Anonymous said...

一個星期幾張cd = $240,仲要唔係個個星期……

你一對鞋夠我買半年掛...

Anonymous said...

咁soho al dente點都有feel過灣仔果間,灣仔間超細!

唔好話係你,我自己睇番都以為係舖頭名叫"長興"...哈哈哈~ 跑馬地間祥興有冇試過?

mad dog said...

3: 一星期$240, 一個月就$920. 我三個月先買一對$995, 你話啦...

小蓓: SoHo果間有樓上添啦. "跑馬地間祥興"無去過喎. :)

Anonymous said...

冇個個星期架。

Anonymous said...

soho二樓好焗架,唔鍾意,最好坐近街,好舒服。

Anonymous said...

3: 總之你買碟既錢一惌定多過我買鞋啦. :)

小蓓: soho果間我都無上過樓上.

Anonymous said...

有機會試下bvlgari隻crystalline香水, 本人至愛之一。

愛美 said...
This comment has been removed by the author.
愛美 said...

我有對黑色漆皮鞋, 個款同你seibu 那對好似的架!
另外, 我都有那款黑色converse ^^

mad dog said...

tracy: 等我下次留意吓先.

愛美: 漆皮黑色尖頭鞋, 返工必選!

aulina said...

要唔要寫返篇一個星期買下嘅無謂嘢?

mad dog said...

3: haha... 由幾時開始計??? 唔洗影相吓嘛??? 你一定多過我... :P

Anonymous said...

一定唔會多得過你囉。XD
不過無謂嘢點定義?

Anonymous said...

3: 係囉, 點定義先? 買完返黎自己都覺得無謂既?

Anonymous said...

中文貼咗。keeeeeeee