Pages

Tuesday, October 24, 2006

迪士尼好萊塢酒店Chef Mickey

不要問我減肥進度如何, 那天即興去了迪士尼一趟, 吃了個dinner buffet. 去年十一月得友人免費入場票, 去了迪士尼玩了一整天, 卻未曾到訪酒店那邊, 這回就只到訪兩間酒店.

一場老遠到達, 除了逛了一會外, 我們決定在那兒吃晚飯. 沒有預先訂位, 香港迪士尼樂園酒店(Hong Kong Disneyland Hotel)裡的翠樂庭餐廳(Enchanted Garden Restaurant) fully booked, 職員說要等至8:30pm之後, 於是便去了迪士尼好萊塢酒店(Disney's Hollywood Hotel)的米奇廚師餐廳(Chef Mickey), dinner buffet每位$295.

種類也算多, 當然不可以與六星級酒店的buffet相比, 但也算不錯. 食物雖不是什麼極品佳餚, 不過燒牛肉很不錯, 甜品種類亦足夠, 也有刺身, 但經過數月前三個月兩次食物中毒, 不敢再吃生的了. 不得不讚迪士尼的誠意, 食物源源不絕, 未涼便又有熱騰騰的端上來, 連供客人取食物的用具也不只更換一次, 十分衛生, 這個是連六星級酒店也做不到.

吃了這些, 真的吃不下太多:


沒想到連pizza也有三款, 十分可口. 雪糕是7-Eleven式的自助拉機, 要多少取多少. 也有chocolate fondue, 本拍下照片, 但不慎連另一半也拍下了, 懶得用photoshop做手腳, 就沒放上來. 其實當我們在迪士尼酒店那邊跟職員逛一會餐廳時, 曾碰上Mickey及Minnie的, 他倆正走入廚房, 見到他們的身影, Minnie聽到我高興的說見到他們, 立時別過頭來和我打招呼, 令人興奮!

好萊塢酒店的洗手間也很美國, 不得不拍下.


Technorati tags: , , .

9 comments:

Anonymous said...

慳錢小貼士:其實,早、午兩餐和你拍到的差不多!

午餐:$198
早餐:如果用Standard Chatertered貼房是送的... HEEEEEEEE...

至於另一家較貴的,算了吧!咪得個貴字囉!我覺得chef mickey食得開心d,resort hotel那邊,只是裝修較victorian而已!

Anonymous said...

weekend食lunch buffet, 太早啦嘛... :) 細路幾錢一位? 但disneyland hotel那邊有mickey, minnie, 仲見到高飛狗?!

Anonymous said...

咁入親去都會去咪theme park嘛,我地又唔係真係咁鍾意同d假characters影相... heeeee...高飛會響走廊度出現架。

細路好似$99,總之一行6人連加一,一千頭有找囉!

其實$298晚餐都抵囉,咁多款式,入到入面淨係一支果汁都$20啦!!

Anonymous said...

我地見到高飛行來行去囉, mickey同minnie就入緊廚房.

Anonymous said...

他們沒有用 micky, minnie 的餐具嗎?湯匙、叉子之類的。應該很可愛。 ^^

Anonymous said...

都沒有, 或許disneyland hotel那邊會有的.

Anonymous said...

我今個星期一都去食左喎~有員工優惠六折,十分之抵食!

相過兩日貼,D野食真係幾OK,我最鐘意都係甜品,遺憾係冇食到個特濃朱古力蛋糕,睇左好耐,到想去拎既時候竟然冇晒,幾慘呀!

部軟雪糕機好好玩,原來唔係咁容易控制個喎~

我食果晚冇燒牛肉,其他肉都麻麻,反而燒南瓜同薯仔洋蔥最好食。個pizza不斷轉款架,食完一個會焗過個唔同料的,新鮮熱辣,好正!

據員工透露,兩間酒店的自助餐食物其實差唔多,不過disney hotel那邊有卡通人物陪食囉。

Anonymous said...

kitb: 軟雪糕其實麻麻地好食, 部機真係要好大力下, 有個小朋友都整唔掂, 所以幫左佢一把.

Anonymous said...

micah: 哈, 咁搞笑?! 你一定係臨訓前上網! :) 喂, 去左永利未? 我上次去左, 個cafe esplanade 都幾好, 好似有buffet添!