Pages

Thursday, October 26, 2006

給女人煥然一新的一天

有什麼可以給女人煥然一新的一天? 今天我會答你, 是香水.

有看我的blog的或許都知道我很愛香水, 也寫過十篇八篇關於香水的文章. 對上一次自己買香水應該是去年, 之後老公去紐約時也買了我一支Floris London香水. 今年都未買過, 近日都四出搜尋新香水.

前陣子在網友愛美的blog上見到另一網友給她的留言, 說某兩個品牌的香水怎樣受歡迎, 於是我便跑去找尋.

一向只會在百貨公司或Duty Free選購香水, 怎也找不到那兩個品牌, 於是我想那位網友一定是在Sasa購得的. 知道Sasa售賣的產品也可信賴, 其他如Bonjour, Angel等都不敢光顧, 便到Sasa看看. 終於給我找到了. 她說的另一品牌Aqua De Aqua Queen卻找不到.

這支Alessandro Dell'Acqua, 50ml才$280, 味道不太濃, 真的有點像爽身粉味, 以前較少用爽身粉味的香水.

用慣香水的都知道, 香水噴上身上第一下到下午時的味道是不太一樣的, 亦因為如此, 我常常會買錯香水, 或用了一陣子便不喜歡. 這隻香水雖不至於人人跑來問我是什麼品牌(上一次用Estee Lauder Pleasures Exotic迷你版時女同事問了我數次), 現在(多個小時後)把手腕放在鼻前已不怎麼臭到味道, 但今早噴上身上時, 就是有那種令人煥然一新的感覺, 甚至叫了出來. 因為我喜歡新鮮感, 不可以終日只塗一個味道的香水. 真不明白我的大學美女友人怎麼可以十多年來都用同一個品牌又已不再生產的香水, 女人也可以花心的, 這個美女可不是.

Technorati tags: , .

15 comments:

梁巔巔 said...

"香水噴上身上第一下到下午時的味道是不太一樣的, 亦因為如此, 我常常會買錯香水,"

有同樣經驗!

試過有一次癲到, o係中環行行 o下聞到一陣好好好好好好正 o既香水味, 跟住即刻去 o左 不遠 o既莎莎到問. 問呀問, 試呀試, 都搵唔到.

o個時醒唔起有呢個原因.

另, 所以, 而家 o係街再有同樣情況, 我會直情去問搽香水 o個個途人. So far 試過三, 四個, 都答我 wo~ :D

Anonymous said...

我指買錯香水原因是, 試時十分喜歡, 回家用後又不喜歡. 我未試過在陌生人身上發現極香既香水, 在街上問人更覺奇怪... 如果有人跑過來問我, 我可能以為佢有問題... :P

梁巔巔 said...

唏, 我知~ "試時十分喜歡, 回家用後又不喜歡." <--- 因為如妳所說, 香水噴上身上第一下到下午時的味道是不太一樣的.

我個 case 都係因為香水第一第二第三重味唔同所以先問呀問, 試呀試, 都搵唔到.

"如果有人跑過來問我, 我可能以為佢有問題... :P"

o係香港地搵兩餐.... 好多黐線 ga.... ^~

愛美 said...

我不喜歡爽身粉味, 所以縱然Alessandro Dell'Acqua 的瓶子很吸引我, 還是沒有試, 不過看完你這篇, 立即想試試呢!

買錯香水的經驗我也常有, 現在學精了, 通常會今天試完, 數小時後喜歡的話, 再回去買!

Anonymous said...

LDD: 咁你呢輪用緊邊隻呀?

愛美: 我媽咪話: "車, 爽身粉味都話正?!" :) 但我又真係幾鍾意佢隻味, 琴晚癲到噴完張床先訓, 死未?! :)

梁巔巔 said...

呢輪秋高氣爽, 冬天又就到, 我用緊 Drakkar 同 Eternity (女人用 o個隻).

P.S. oD人話黑人好鍾意用 Drakkar.... mo 所謂, 正, 襯我就得 la! ^~

梁巔巔 said...

"琴晚癲到噴完張床先訓"

Heee heee heee~ 我都有呢種 "癖" 好~

mad dog said...

Drakkar? 唔知咩味. 我都有eternity 紅色版個隻, 不過唔係咁鍾意. 聞住香水訓真係好正!

Kajie said...

今天才跟朋友在LC四處找香水,被Van Cleef & Arple 的 "冬" 吸引著.

此外,另一友人正在使用的Paul Smith香水也十分獨特,可以試一試啊!

Anonymous said...

買到啦?我還不知道台北有沒有賣呢。

愛美 said...

說到CK, 我最愛還是 Obsession

Anonymous said...

kajie: 買左一支香水後, 我起碼出年先再買啦.

muggle: 係呀, 買左啦. 你地都好似有莎莎呀呵?

愛美: Obsession, 係咪黑色樽個隻? 我有年個summer term同一個女仔share apartment, 佢最鍾意Obsession, 隻味我都仲記得. 我都鍾意Escape.

Anonymous said...

啊,莎莎,有! ^^

愛美 said...

Obsession, 啡色的, 瓶子有點像蛋形, 是第一代的CK香水, 我很喜歡那種濃烈的氣味.

還有Fendi Fendi, 也是我當年的至愛, 不過也不見有得買了.

今天到尖沙咀的莎莎, 找不到Alessandro Dell'Acqua .

Anonymous said...

愛美, 我在銅鑼灣莎莎買到.