Pages

Tuesday, October 31, 2006

探B唱K七友聚

星期六與七友們聚, 主要目的是探訪"嬌小靚會計"的BB, 當然順便唱唱K, 吃個晚飯, 傾足一日偈.

出席: 除"老闆"外, 各人都於下午抵達"嬌小靚會計"的家, 吃吃薑醋, 看看"老闆"代我們購買的BB禮物(另外還有Jusco coupons), 玩玩一個多月大的BB.

缺席: "保險界女強人", 說是公幹, 其實順道與友人在異地遊玩, 忘記了我們!

K: "老闆"未收工, 我們五人唱了三個小時.

晚飯: 除初為人母的"嬌小靚會計"及身在彼岸的"保險界女強人"外, 連我一共六人.

送給嬰孩的禮物, "老闆"選購的這個Combi都很不錯!



BB的小腳, 他的父親問:"我個仔咁靚, 做咩唔影佢個樣?" 我們說:"你係咪想網上任何陌生人都睇到佢呀?!"

探訪完畢, 兩位沒有吃薑醋的小姐說有點餓, 唱K前五人跑去吃了一些cheap cheap小吃:

毫子不接受, 許多規矩的小吃店:

我對上一次去唱K也是與七友們去, 那是去年聖誕節前夕, 事隔十個月, 真的不懂唱新歌啊! 猜猜下面這首是什麼歌? 猜中無獎!

那晚可以獨唱的就只有"為何他會離開你", "最後的茱麗葉", "最佳損友", "落花流水", "海豚", 等等... 真的許久沒有聽Canto pop了.

不要以為姐姐們只愛到酒店或高級餐廳聚會, 我們偶然也會因應地點而光顧一些經濟又不錯的街坊小酒家的, 這餐六人吃, 九時後光顧, 85折, 位位$37, 平到笑!

之後去了附近要排隊的甜品舖吃糖水, 叫了我一向最喜歡的喳咋, $10:

一起吃了一個糖不"nut":

有兩位叫了這個"新彩虹":

有三位叫了這個"紫晴湯丸":

搞笑事記數則:

  • 友人聽說, 嬰孩喜歡聽電視雪花聲及收音機未tune好頻道的聲音, 因為那正像身在母體內聽到的聲音一樣
  • 有人竟然玩過沙灘排球 - 解說是公司在海外的team building program
  • 有人銀包裡放了一幅梁朝偉戴著墨鏡的相片, 遠看大家以為是她的"新仔"... 解說 - "我自己影架! 影個時佢真係望住我架" - 幾咁威!
  • 當說及其他朋友的古怪及不受歡迎的"縮數"行為時, 有人指出與一桌朋友們(我們當然不認識)去吃晚飯, 駕車的在結帳時竟然說: "泊車既錢計埋落去呀!" --> 咁都得?!
  • 唱K時, 有人竟說出令人嚇呆的說話: "衛蘭有個師妹好似佢架, 都唱得唔錯..." 接著眾人不約而同地回答: "那個是衛詩, 係佢孖生阿妹黎... oh my God... 你唔係呀嘛?!" -- 三字頭D姐姐就是偶然會做出及說出令人笑爆肚的事及話!
  • 有人口出佳句, 聽者不禁連翻讚她:

當時眾人在"嬌小靚會計"的家談天, 說到在海外退休生活會怎樣好.

A: (問B) 咁你會唔會老左返加拿大Y?

B: 好難講架喎... 邊個知?

C: (指B) 佢聽日住邊都答唔到你, 你叫佢點答呢個問題?

B: 你真係了解我啦! (笑)

6 comments:

冬冬 said...

好羨慕妳有cheap cheap小吃食呀!! :O~

Anonymous said...

D魚肉燒賣又真係幾好味既, 都係第一次見到咁大堆小吃.

梁巔巔 said...

oD小菜, 正! 魚蓉燒賣, 腸粉 (加甜醬 & 勁多豉油), 炸魚蛋, 仲正!!!

.... 又話 keep fit?!

And, 妳 oD歌喉如何??

mad dog said...

LDD: 週末要玩好難keep fit架, 呢兩日又減過囉...不過琴晚halloween又去左食dessert... :P 我D歌喉? OK lah, 大學時都參加過D香港學生會攪既singing contest既, 不過?唔到獎.

~currant7 said...

love your blog!
reading it makes me hungry and cultured all at the same time. :D

mad dog said...

thanks current 7! :)