Pages

Monday, August 07, 2006

角色


想一想, 其實自己有許多角色扮演. 我是...

女兒
老婆
妹妹
阿姨
表姐
堂姊
堂妹
同事
下屬
客戶
用家
觀眾
病人
朋友
小巴上借電話給人的好人
孫女
新抱
甥女
姪女
弟婦
姨仔
舅母
嬸嬸
同學
學生
校友
師姐
師妹
乘客
顧客
食客
熟客
blogger
博客
讀者
網友
鄰居
住客
消費者

一人分飾多角, 難怪常常精神分裂!

7 comments:

梁巔巔 said...

!

我之前先同人講過類似??~ 人, 一直都係活?多種人格之中.

Carrie said...

一人分飾多角, 也是人生精彩之處 ^^

Anonymous said...

請問 blogger 和博客有甚麼分別?同一個角色當成兩個,當然是精神分裂 ;P

Kajie said...

還有,最重要的角色是:女人!

Anonymous said...

alanine: 我無話有咩分別, 唔同地方既人有唔同既稱呼吧了. 咁都夠令人精神分裂啦.
kajie: :)

Anonymous said...

第15個角色特別長,看來特別強調!
:D

Anonymous said...

哈, 因為上星期我寫了一篇"陌生人 大部份都是好的嗎"的文章嘛... 就是說我一晚在小巴上借電話給一年輕人的故事... :P