Pages

Thursday, July 12, 2007

Summer IFF 夏日國際電影節

咪話我唔話你知呀, 呢次要留意呀!

上年的Summer Pops就"Not My Cup of Tea," 今年本也不打算留意, 今天好像在blog-you.com見有人提起, 於是click去看看, 原來今年不再像去年只是一味的動漫及日本電影, 而是有不少歐美好片!

詳情請看Summer IFF網頁.

暫時選了三齣我會必看:

Savage Grace 慾孽迷宮 - 由Julianne Moore主演, 屬美國及西班牙的合作, 於今年康城影展導演雙週參展.
Annie Leibovitz: Life Through a Lens Annie Leibovitz的鏡頭人生 - 這個必看, 因為她是著名的名人攝影師, 早前我在這裡也說過有關她的作品: Annie Leibovitz和她的攝影作品. 記得那張John Lennon和太太Yoko Ono在他臨死前的裸照嗎? 就是出自Leibovitz手下. 本片由Leibovitz的妹妹執導, 片中訪問了多個名人: George Clooney, Arnold Schwarzenegger, Mick Jagger, Whoopi Goldberg, Tom Wolfe, Gloria Steinem, Yoko Ono, Bette Midler及Hillary Rodham Clinton等等. 十分期待.
Vitus 飛吧! 鋼琴小王子 - 來自瑞士的電影, 代表該國提名奧斯卡(2006)最佳外語片, 亦於2006年柏林影展參展.
其他會考慮的還有"The Man From London"(倫敦來客)及"Boarding Gate"(登機門). 如果HKIFF時看過"Inside Paris"(Dans Paris/巴黎情事)又喜歡的話(我不太喜歡), 又或想給導演Christophe Honoré多一次機會, 可以考慮"Love Songs"(巴黎戀曲).

當然對於一眾日本電影及動漫粉絲就更要留意這個Summer IFF了.

15 comments:

Anonymous said...

我揀左六套。同你一樣必揀Savage Garden,也揀了Vitus。另外還有Boarding Gate, Witness, California Dreaming同埋一套日本片Udon。

今年確係多了選揀,唔再一味日文cult片,看得有點滯!

Anonymous said...

小蓓: 嘩, 你又黎瘋狂啦, Witness, California Dreaming第日上先會考慮. Boarding Gate睇時間啦.

Anonymous said...

食飯時間第一時間衝去通利琴行...六套戲買齊,yeah!!! =)

Anonymous said...

online server busy, 我用phone booking, 用咗12分鐘, 買咗四場. :) (不過用咗$20 handling/mailing charges)

sa said...

多謝提供資料~

Anonymous said...

我今早打了成朝終於打通,結果話要收20蚊手續費,當堂好唔gur咁收線!放lunch親身去買,仲有九折,呵~

Anonymous said...

小蓓: 有九折????? 吓... 我咪lu lu咗... :( 一心諗住online, 不過都一樣要俾charges... :( anyway, 可能有機會見到你. :)

Anonymous said...

我F-Cube會員嘛,如果電話訂,無折之餘仲要俾手續費,咁入會嚟無哂意義囉~ (有潛質做師奶...呵~)=P

我都覺會撞到 =)

mad dog said...

其實上次睇"Dark Matter"我坐你後幾行, 不過只響hkifflink.net識你, 費事咁怪埋黎叫你啦. :)

Anonymous said...

你見到我?!?!?! 搞錯!!! 唔公平!!!
(又忍唔住上網了...blog addict...)

mad dog said...

hahah... :) 咁你在明我在暗, 無計啦. :) 下次叫你啦!

Anonymous said...

Vitus sounds intersting!

there was a news article in the local paper today about annie leibovitz photo shoot session with the Queen :)

Anonymous said...

lu: oh Leibovitz took pictures of the Queen too??? i'm sure the documentary is very interesting.

Anonymous said...

haha~你買個d我都買左~
重買多幾個日本戲~:)

會唔會見到你?哈~
有冇留意indpanda~都就做

今年多左唔少正野~快d拎番本野~
或者~www.indpanda.com~~haha

講開~留意coming有套~
hula girls~ 值得一睇~:)

mad dog said...

coffee: 多謝推介, independent唔知有無時間睇啦.