Pages

Wednesday, July 04, 2007

連續兩天午飯時都嘗試找的那間鞋店相信已結業(剛才更累我被困大雨中!), 其實想買多一兩對上班穿的鞋子, 前兩天無聊在家時, 下著雨, 上網留連一番, 找到一些不錯的便鞋, 都是平底鞋來的, 適合週末穿去逛街.

BCBG Laurina Silver Mettalic: 不知何解, 不是特別因為潮流, 近來十分喜歡白色及銀色鞋子(勝在易襯衫), 這款平底通花很吸引 - 網上價$92.95USD.
Steve Madden Seattle White: Steve Madden是多年前在美國發現的價錢抵質料不錯又有型的鞋子品牌, 網上價$63.95USD.
(from: www.uniquelyalike.com)

另外, Keds的鞋子近年越來越受年輕一族愛戴, 美國自去年便找人氣女星Mischa Barton(The O.C.)作招徠, 可見Keds的捲土重來姿態勢不可擋.
揀了幾款我喜歡的:Willow Skimmer $39.99USD
Chameleon Skimmer $44.99USD

Greta Suede Skimmer $29.95USD (original $49.99USD)

16 comments:

sa said...

http://www.lianca.com.hk/pshoes006.html

我覺得呢款幾好架, 都近似妳喜歡的類型~

Anonymous said...

sa: 款幾好, 蓆樣, 不過有白色就好啦! :)

Anonymous said...

Millie's最近出了Shelly's London的芭蕾舞鞋,幾靚架~

Anonymous said...

好難上網買鞋, 一定要試過先知舒唔舒服﹗
就算去試過,有時買左返去都唔得..激死...

Anonymous said...

上星期我去睇左, 仲特價$399﹗
唔知舒唔舒服,但d款有d旺角auntie feel...
見到對銀色ballet shoes, 點知有個嬸嬸試,即刻無興趣

Anonymous said...

小蓓: Shelly's London, 下次睇吓先.

啤: 你指Mille's? 咁阿嬸著又唔同自己著既, 不過亦怕撞款, 所以我有時會去D無咁大路既shops. 我都好似無試過上網買鞋.

Anonymous said...

我話shelly"s london﹗
外國貨GBP$19.9果隻﹗但香港$499﹗
上星期有special offer, $399﹗
but,a bit "auntie" style!

sa said...

唔知有無白色呢,等我經過幫妳望望,如果妳去開呢頭都可以去望望架,佢都幾多product,d袋都幾靚架~

notasyouthink said...

賣了泳褲,現在賣鞋?哈。

老闆,我喜歡 Keds 第二張照片(有狗的那張)的鞋,算我便宜點吧! ^___^

Anonymous said...

啤: i see.

sa: 哦, 剛剛check多次個網, 原來你講果間就係呢間, 我去果頭都行吓架, D袋最吸引, 有鞋咩宜家?

muggle: :) ha, 有時沒心情寫什麼便隨便說說買的穿的嘛.

Anonymous said...

嗯,我也很喜歡銀色鞋子,無論冬、夏季衣服的質料都容易配襯喔 :)

冬冬 said...

最近愛上了這對﹐穿在腳上好輕好舒服的!!! 現正等它減價﹐嘻。

mad dog said...

Nana: 銀色應該都興多一輪呀呵, 好想買多對.

冬冬: 有少少似返學鞋, 個樣好乖. :)

Anonymous said...

唔 ~ 不要理它時興與否,反正銀色頗算百搭色。^^

Tonia said...

hey, I like this one too "Greta Suede Skimmer "

TONIA

Anonymous said...

Nana: 係非常百搭.

Tonia: 果三對, 我都係最鍾意Greta Suede Skimmer!