Pages

Monday, July 09, 2007

2 Days in Paris 巴黎愛漫遊

期待了整個星期終於看了"2 Days in Paris"(Deux jours à Paris), 感覺卻很一般.

其實不是Julie Delpy首次既是導演又是編劇了, 看IMDB, "Before Sunset"(2004)的劇本也是她寫的, 1995年她導演兼編劇的作品名為"Blah Blah Blah", 有機會真的想找來看.

"2 Days in Paris"給我的感覺是荷李活味道多於法國電影, 進戲院前一篇影評及網友的影後感也沒有看過(現在也未看, 這是我的一貫習慣, 以免影響我看電影及寫影後感時的感覺). 故事橋段其實很簡單亦沒有與別不同的新意, 就是法國女子(主角Marion, Julie Delpy飾)帶美國男友返家渡過的兩天. 文化差異, 父母的反應, 友人和美國男友的互動, 一大堆舊情人等等.

不是對對白多的電影有反感, 但如果導演及編劇喜歡著重對白, 但又不引起觀眾的反感或煩悶, 我覺得Julie Delpy未到家. Close-ups多, wide shots少, 浪費了法國美景情懷, 加上不停的對白, 大多數都是男女主角二人的對白, 說真的, 看了一半多一點, 我也覺得膩了(身旁的一早就說: "套戲好煩", 前面兩女觀眾更於半小時後離去!). 回想起來, 其實有點像看電視劇.

Julie Delpy很勇敢, 電影初段妝極淡, 果真1969年出世, 三十有八, 臉上乾紋盡現, 還架上黑框眼鏡, 頭髮蓬鬆, 有點慘不忍睹, 不過或者剛下飛機又狼狽就應該這樣吧, 是不是她刻意寫實? 男主角Adam Goldberg(飾演Marion的美國男友Jack)其貌不揚, 不過勝在夠幽默, 二人加起來令人聯想到Ben Stiller加Cameron Diaz在做對手戲.

電影值得可取之處是描寫文化衝突, 尤其是當Marion及Jack見到Marion父母一幕, 十分搞笑, 許多細節都令人會心微笑. 電影多次幽法國人一默, 不知法國觀眾會有什麼感覺.

相信觀眾不其然會拿此片與都是Julie Delpy飾演的"Before Sunrise"(1995)及"Before Sunset"(2004)作比較, 其實不太公平, 故事亦不相似. 如果一定要我比較, 那我最喜歡是"Before Sunrise", "2 Days in Paris"則比"Before Sunset"好一丁點, 但就更沒有法國味道.

差點忘了沒說, 大家有否覺得一客串男演員十分面善? 那個在漢堡包店與Jack搭訕的男子呢, 他是Daniel Brühl, 就是"Good Bye, Lenin!"(2003)的男主角, 也曾演"Merry Christmas"(Joyeux Noël)(2005).

總括來說, 可以一看.

Rotten Tomatoes暫時沒有總評分.
IMDB連結: 2 Days in Paris

Technorati tags: , , .

10 comments:

梁巔巔 said...

即係呢, 尋晚聽 RTHK 第一台, 才子甘國亮講, 坊間有好多影評係只識一味刻薄批評. 最難得係有一 oD影評, 係引導人去欣賞一部電影.

妳一向寫得唔錯.

P.S. 逢星期日, 晚上九點, 香港電台第一台, 絕對值得一聽.

mad dog said...

Din: 咁多謝呀. :)

梁巔巔 said...

係真喎~

客氣說話, 我會. 但我絕對唔會胡亂吹棒 ga! :)

Anonymous said...

tks.

an interview of julie:
http://arts.guardian.co.uk/filmandmusic/story/0,,2097382,00.html

see if u r interested.

Donald Kwan said...

Daniel Brühl....原來是Goodbye Lenin!的男主角, 他原來也有做Merry X'mas??!!, 多謝你告訴我.

我把你的link入我post裡.

http://donaldkwanmovies.blogspot.com/2007/07/2-days-in-paris.html

Anonymous said...

甘國亮我同佢合作過,佢絕對唔係一個才子,只係一個sale自己sales佬 .

mad dog said...

pk_: reading it now, thanks!

donald: 我正準備過黎你果邊睇! :)

程: hahaha... 巔有無回應?

Anonymous said...

我同事的法國男友睇了電影,法國男友看得很有共鳴,笑到收唔到聲...

你一講Goodbye Lenin,諗起唔少電影片段,我又忍唔住笑了...=D

梁巔巔 said...

MD 哥,

會唔會係嗰陣, 做生意先係咁? 我估佢冇陶傑呢 oD "才子" 咁有奶便是娘到咁離譜啩?

另, 佢製作嗰 oD作品好似逐個追, 輪流轉, 山水有相逢; 又或者佢嘅文章, 加 o埋佢嘅音樂電影知讖, 談吐, 真係才子喎!

當然, 我未同過佢 deal, 所以我唔知佢可能真係仲 cheap 過陶傑.

:)

mad dog said...

小蓓: 我仲以為法國人會睇到好激氣.