Pages

Friday, July 20, 2007

A Pea In The Pod

前排講開泳衣, 早兩日又講過吓沙灘裝, 頭先響度睇緊Newsweek網上版, 介紹適合大肚婆既牛仔褲, 睇吓睇吓, 去到一個大肚婆時裝既網, 嘩, D大肚婆泳衣都真係幾吸引吓. 無得著都睇吓!
Printed Tankini $99.99USD

Halter Tankini $99.99USD

Floral Tankini $69.99USD

Black Knot Front Tankini $79.99USD

Bikini $79.99USD

Black Skirted Swimsuit $95USD

A Pea In The Pod網頁仲有好多靚靚孕婦時裝.

12 comments:

Anonymous said...

U planning to have a baby so start looking at 孕婦裝?

Anonymous said...

uncle ray: 睇吓啫. :)

Anonymous said...

Mag Dog, I guess you like babes! somehow from your articles about your sister's daughters, I guess you like kids :)

Best wishes to you! 心想事成!

to me,我就可免則免了!coz i really love freedom ah!

mad dog said...

kajie: 我唔算特別鍾意小朋友, 家姐D女咁我就緊係鍚佢地啦! 短期內都無諗過想做人媽媽, 或者都唔會囉.

sa said...

我唔希望有機會著.....

mad dog said...

sa: 你唔想做媽媽? :)

Pinocchio said...

嘩~ 九十幾蚊美金都幾貴吓喎!

其實近哩一兩年都好流行大肚婆衫,而且都幾靚添...

我諗香港平啲haha...

Pinocchio said...

我諗妳下期會講內衣褲:)

Anonymous said...

pinocchio: niche market喎, 緊係貴D啦.
哈, 下期講內衣褲? 會唔會俾人拿我個blog去評審???

Pinocchio said...

我都係到搵緊一啲藝術pic抗議一下...不如你都create a post for this topic ar

sa said...

係呀~ 現今社會風氣差,小朋友又醒又易學壞,又難教,生唔難,但教同培養就好難...

mad dog said...

pinocchio: 唔, 太嚴肅既話題, 我都唔多鍾意寫... :)

sa: 咁都係呀, 我就覺得個社會/世界越來越歌恐怖, 前景係點都唔知, 仲生個細路出黎, 多多好多野擔憂, 頂唔住.