Pages

Thursday, July 12, 2007

我的Sliding Doors

如果我留了在那本地大學繼續學業, 那時主修翻譯系...

如果那次在電話中說: "好吧"...

如果畢業回港那年, 選擇了B job而不是A job...

如果不是那個月每星期六都看南早的Classified Post又看到公司的ad...

如果我說了"不"...

如果我都是說"不"...

如果我還是說"不"...

人生卻永遠不是電影, 可以讓人看到兩個結局.

23 comments:

Anonymous said...

i love this movie!
有齊dvd + sound track!
人生如戲,戲如人生,只不過睇你點演繹。
做主角定做配角?
say yes 定say no...之後係點, u never know!
可以的話, 好多嘢想再黎過...

Anonymous said...

啤: 好多人都好記得呢齣戲, 好有意思. "可以的話, 好多嘢想再黎過" 絕對係.

梁巔巔 said...

嘩, 咩料吖?! 啤啤熊妳上身吖?! 咁高嘅?! :O

Anonymous said...

生命有/冇take 2??

mad dog said...

Din: 你話啤好高? 佢偶然就感慨良多.

miss yim san: 係無得take two. never.

Anonymous said...

我對呢部戲印象都幾深,故事簡單但又令人好有共鳴。另一部我好深印象嘅小品係Reality Bites。

Anonymous said...

oly: reality bites我都鍾意! 睇過之後, VCD大減價都買咗.

梁巔巔 said...

啤啤熊 ai, 有內涵嘅~ "day" 唔晒~ ;P

Anonymous said...

生命如果有take2,我一定會俾心機讀書!!!

Anonymous said...

小蓓: 你無比心機讀書咩? 你都幾好吖.

Anonymous said...

無架,我真係無好努力讀過書,永遠都係臨急抱佛腳!有得重頭來過,我會勤力啲! (突然好認真添...呵~ )

idiotirene said...

對呀 我也是"三角人"呀 謝謝回訪 :]

mad dog said...

小蓓: 我都係永遠臨急抱佛腳, 不過性格既野, 好難改.

idiotirene: :) 你join咗佢地好耐? 我本身識stanley同allen, 捧過你地好多場架啦.

Andy said...

I also like this movie, but both endings were not "happy" ones, which suggest lives are gloomy anyway regardless of which way you choose...

mad dog said...

andy: 咁咪好sad... 即係點揀都係命苦... :)

愛美 said...

這也是我最喜愛的其中一部電影, 亦是我少量收藏的VCD之一.

看完後, 我的感覺是有人生難以預計, 有人以為走對了路, 卻忽然失足. 有人兜兜轉轉卻又終會走回大路. 一日未到終點都不知結局如何. 既然這樣, 最重要活在當下, 做好自己.

Anonymous said...

愛美: 一生中好多抉擇, 好多turning point. 日子不好過時人總會諗如果唔係咁揀...

Anonymous said...

My teacher loves this movie very much. She recommended me to watch it some years ago.
By God's grace, I am trying to grow. I love the present me very much.
There is one thing I will never turn into-- a ballerina!
jy

mad dog said...

jy: if i could go back, i don't think i will choose to be a ballerina either. :) i just don't have the perfect body and legs and arch as a ballerina.

梁巔巔 said...

Twilight Zone 有一集講有一個人喺越戰當年逃了兵役, 但另外, 其內心分身成另一個他去了打仗. 而事隔多年後, "兩人" 再惜英雄重英雄的結合.

那個人, 後悔沒參加越戰, 但多年後, 可以有番嗰個經歷經驗. 結果, perfect~

.... 只會在迷離境界先能夠出現.

Anonymous said...

Din: 人都係貪心, 樣樣都想有, 過去咗又後悔.

Anonymous said...

even if you have the choice again, how do you know it's going to end up like it would be in the beginning?

but then sometimes in life, you might end up with the same thing/situation even if you've made a different choice.

me back to work :P

happy black friday!

Anonymous said...

lu: well yes, maybe. but different choices made might lead us to different people/situations/lives...