Pages

Monday, July 02, 2007

男人與短褲

男人穿短褲, 許多時都是大忌, 尤其當他們不是去運動或沙灘, 只不過是因為天氣炎熱, 然後加一對短襪和波鞋, 甚至是短襪加涼鞋, 我都覺得慘不忍睹.

對, 我知道大部份男人都沒有模特兒的身形及外表, 很難有人可以穿得像下面這個模特兒有型.
但總覺得只是因為天氣太熱而穿短褲, 但鞋子不是有型的涼鞋或懶佬鞋(leather boat shoes)或帆布鞋, 而是大舊波鞋再加雙小襪子, 是十個醜.

昨天去吃tea buffet, 便見一男士這個裝束, 無論他身旁的女人多高貴(雖然又不是), 他即使穿了西裝時有7.5分, 這回都必然只有兩分!

下面這幾個情況都是穿短褲的合適場合:









奉勸各男士們, 即使34C加酷熱警告, 如果你真的很怕長褲會令你中暑, 那我要告訴你, 除非你有一雙不錯又有腳毛的腳(男人沒有腳毛就最好避免露雙腿了!), 然後沒有水桶身型, 起碼有5'8", 最好有6', 而樣貌不似表叔, 那你或可以穿短褲加一對型型地的便鞋(萬勿穿襪子), 切勿配襯白襪加波鞋, 會令人吐的. 其實長褲也不是太熱吧, 又不是叫你去耕田或採礦.

剛剛在網上發現連美國總統Bush都會這樣著... 還要是Croc鞋, 更慘不忍睹! (不過佢年紀一把又另作別說...)

35 comments:

sa said...

哈哈哈~ 講得無錯呀,唔夠高著短褲真係好難睇,有5呎7以上著短褲加涼鞋都好夠,當然腳趾要修一修啦~

不過有魔術貼既涼鞋就......最好可免則免啦~

mad dog said...

sa: "有魔術貼既涼鞋" hahahah! 係呀, 好驚果種, 黑色果隻吖嘛, 嚇鬼死, 見過人加對襪, 一絕!

admin said...

>>男人沒有腳毛就最好避免露雙腿
唉也!前幾日睇過一本日本男裝雜誌,最後有個廣告係男士專用脫毛膏,仲話”光滑的心口和腳引死女仔”!真係唔知邊樣先岩@_@;

Anonymous said...

maki: 男人無腳毛, 我覺得就好似一條鬚根都無咁怪囉... 太女人既男人係好奇怪, 除非靚仔到暈.

Anonymous said...

姐仔,又上到甘夜?!
我覺得係年齡同身形既問題...
20嵗之前着短褲+波鞋短襪(一定要卑波鞋遮住曬成對襪果种)都無咩唔妥啊,20嵗之後就有D紊水啦,當然,30嵗之後更不用説啦~

aulina said...

5'8"以上先好著,有人唔著得……

Anonymous said...

死, 這是我夏天最愛的裝扮.

千萬不好遇上你了.

notasyouthink said...

哇哈哈哈,太好笑了!
妳看到的那個男人真慘!
妳應該把那幾張可以穿短褲的照片寄給他。

Anonymous said...

睇到你呢篇簡直想大聲怪叫!!!因為尋晚約了朋友,其中一個四十出頭的前輩居然穿著運動短褲加波鞋出現,俾我笑到面黃!我實在接受唔到幾廿歲人著到咁,我笑佢"Run, Forrest, run!!!"。男士著短褲,除了要有若干腳毛,亦唔該唔好光管腳!男人太白,再加上一雙太白的腿,好嘔心!!!

Anonymous said...

mr bibe: 放假嘛, 緊係唔洗瞓啦. 喂, 內地唔係上唔到我個blog咩? 你經pkblogs.com or inblogs.com上黎?? 無啦, 我覺得中學以後男人都最好唔好咁著... 尤其是白襪仔加波鞋, 好駭人.

aulina: 除咗高度外, 有人仲好似有少少水桶... 表唔表叔look就見仁見智啦... :P

uncle ray: hahahah... 喂, 你同我差不多年紀啫, 又唔係去打golf, 好熱咩???

muggle: 哈, 我現在還記得那個男人的樣貌及裝束! 駭人!

小蓓: "Run, Forrest, Run!" 我笑到飛起!!!! :) 所以你話如果個女人著得靚靚, 但身邊果個竟然會著成咁, 點算? 好"鄧"果D女人慘... :P

Anonymous said...

我覺得最恐怖的是:

香港男人或大陸男人或台灣男人(我指的是貌似阿叔+ 臘黃兼油膩皮膚+ 中坑髮型+ "格勒底" 夾一個啡色皮包)穿短褲,問你死未!?

"反眼"啊!

mad dog said...

kajie: 哈, 你形容得好精彩! :) 咪就係果D最恐怖囉. 但最慘有D平時返工正正常常, 一到weekend就發瘟雞!

Anonymous said...

肥人自然怕熱d....

sa said...

我頭先係IFC見到個男人仲難頂,唔過5尺5,大舊身形(四四方方),深色皮膚,灰色背心(起碼細佢身形一個size),牛仔熱褲,有d地中海,加對波鞋........

想像得到係幾咁怪雞嗎?

mad dog said...

uncle ray: 你好肥咩?

sa: 哈... 好多港男都幾駭人! :)

Anonymous said...

inblogs.com吖~大姊卑足面你啦,幾經辛苦都要睇你blog~:)
我見大部分上年紀著短褲既男人都係Little Miss Sunshine裏面“父親”的打扮...

Anonymous said...

mr. bibe: 多謝俾面! :) little miss sunshine既老豆定爺爺先?

梁巔巔 said...

頂~~~~~~~~~~~

唓~ 我從來唔著短褲!!!!!!!!

梁巔巔 said...

高過妳兩個就得啦!

Anonymous said...

Din: 哈, 咁慢先回應架, 蝕哂俾我地! :) 你都係著長褲好D...

梁巔巔 said...

..... 再嘈下次我著超短嘅出嚟吖嗱 (泳褲)!!!!

Anonymous said...

有陳豪咁既身型, 著短褲就perfect!
我響cwb見過佢咁著,好型...........

其他的,只有自由行大叔feel~

梁巔巔 said...

咁 Mr. Right 著型唔型?

Anonymous said...

Din: 你咪著囉, 小心警察拉!

啤: 我見過陳豪幾次, 都有一次佢著短褲, 緊係唔同啦佢, model喎. :) "自由行大叔feel"直成啦, 弊在好多男人唔知自己似...

梁巔巔 said...

咁我係唔似吖 ma!!!!!

Anonymous said...

男人永遠無自知之明...個個以為自己係陳豪/城城...問你死未﹗

巔,我唔想響新聞版見到你﹗你咪亂黎...

mad dog said...

Din: 我無話你似自由行大叔, 最多都係似內地富商啫... :P

啤: hahah... 佢上新聞版, 或者你讀讀吓稿見到佢條片都嚇死啦!

Carrie said...

see this:

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070703&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7278608

=.=

Anonymous said...

carrie: 條full link:

art_main.cfm?iss_id=20070703&sec_id
=462&subsec_id=830&art_id=7278608

假鼻人... 嚇死人!

虎茶 said...

木村都唔係高,但佢著短褲又係超型架喎.嘻嘻嘻!!!

mad dog said...

虎茶: 木村就真係著低B睡衣或最核突既衫都咁正! :)

Anonymous said...

mad dog:係老豆...
係lor,點解木村著咩都甘型既呢?!

laichungleung said...

The last time I was in Hong Kong it was like 90~100 F, I could either die in "sytle" (relatively speaking) under heat exhaustion or wear shorts, I chose to live.

At the risk of offending any self-appointed fashion police, I vouch to be a repeat offender of this alleged fashion faux pas.

Sorry, mad dog, the sartorial elite ....

虎茶 said...

好狂呀..... 連低b衫都型, 我地中毒好深呀.

Anonymous said...

mr bibe: 木村就係木村. :)

laichungleung: :) ok ok... u are exempted as a father. :)

虎茶: :) hee...