Pages

Saturday, July 28, 2007

兩段

對話

"睇咗你篇嘢啦, 速遞員都有偈傾呀你?"

"嘩, 識咗好多年架啦, 我喺度咁耐咁耐!"

"你真係呢... "

"阿XXX呀, XXX呀都有同佢傾偈架... 好多年前佢有次話我知燒嘢食見到我添... "

"佢同你哋去燒嘢食?!"

"唔係... 嗰次... "

"真係呢... "

"今日阿XXXsend咗個email俾我呀, 話呢兩日都諗起我, 幾好呀!"

"個個男人都諗起你架啦!"

"哼!"

******

好友來郵/電

今天好像很多人找我似的. 下午轉寄電郵時, 忽然見到有新電郵, 原來是馬來西亞的好友, 他說這幾天都想起我, 很sweet啊! 然後二人往來了數個電郵. 下午出去找吃時, 因為見到外面天氣很好, 在轉電梯期間用手機拍了數張街景相片, 於是也一併寄給好友看.

一兩小時後, 另一好友會計公僕打電話來閒談了兩句, 原來她的office轉了來我區, 以後可以一起吃午飯了!

或許星期五都是想念友人的日子, 收到兩個好友的來電/郵, 也可以愉快數小時.

3 comments:

梁巔巔 said...

"個個男人都諗起你架啦!"

keee keee 阿大, keee keee, 妳就勁啦! 哈哈哈哈哈哈!

哎唷~~~~~ 魅力無限啦妳~~~~~~~ keee keee keeee!

Anonymous said...

:) 俾人鬧...

梁巔巔 said...

抵妳死~

蝶衣哥好嘢!