Pages

Monday, July 16, 2007

短暫友情

人生中短暫的友情, 令人嘆息.

其實這個題目已不只一次在這裡寫了, 原來去年八月也寫過: 短暫友情.

今天又再有感而發, 事源三個月前一友人(在香港)生了孩子, 回家後才用電郵告知, 電郵上還有其兒子的初生相片. 今天收到另一友人(在美國)的電郵及相片, 原來二月結了婚! 我們三人曾經有一段日子是蠻要好的.

那段日子是頗愉快的, 不過大家或許都明白, 我們之間的友情不會是長久直到永遠的那種. 出來工作之後認識的朋友通常都落得這個下場. 我們三人當中, 她們二人多年前已開始有不和, 時間令關係繼續惡化. 日子久了, 大家都默然接受這種必然的短暫.

我仍當然有用電郵回覆, 不過感覺是有點不是味兒.

16 comments:

愛美 said...

人與人之間, 除了緣份, 還要靠許多因素維繫. 人長大了, 有自己的生活, 兄弟姊妹也未必能像童年時親厚.

她們有把喜訊通知你, 心中還是有你的.

Anonymous said...

愛美: "她們有把喜訊通知你, 心中還是有你的"都可以咁講既, 不過有D無奈...

阿瓦 said...

本來很想給你寫點安慰的話, 但我還是寫不出來. 因為你所說的"必然的短暫"也是我對友情流逝的感嘆, 特別是工作上認識的朋友, 真是那種人一走, 茶就涼的感覺.

友情未必可以永恆, 但我們總可好好珍惜,盡力把那必然的短暫延長.

Anonymous said...

出咗來做事先識嘅朋友,基本上係短暫,而有所「避忌」嘅,有時要好戰戰兢兢o甘去維繫。唔似D讀書識落嘅朋友,可以講乜都得。有時以為為咗佢好而講嘅嘢,反而俾人以為我博乜!仲俾人"啫"住...心淡囉!真係要君子之交淡如水!

mad dog said...

阿瓦: 工作上認識既我睇得好開吓, 其他地方識既反而希望可以維繫.”盡力把那必然的短暫延長”都希望既.

miss yim san: "君子之交淡如水"弊在大家都曾付出過果份真, 亦坦白講咗好多自己既野, 近乎前世今生都講過,跟住就一樣變陌路人.

admin said...

但你有七友!

Anonymous said...

maki: 我知, 咪就係中學同大學時識既可以維繫一世囉, 其他都好難.

Anonymous said...

朋友也要講天時,地理及人和啊!

Anonymous said...

kajie: 同意...

aulina said...

真係當正呢度係我嘅咁。總結下樓上咁多位講嘅作為回應啦。

君子之交淡如水,但大家又曾經好真講天說地,話前世論今生,好正常。雖然做人不算很多年,但這個週期於我於其他人,一路在重演。說不上是真理,卻是存在的實情。

人際關係強求不得,不一定是誰有沒有努力維繫,有時候時勢、際遇、環境不同,都是催生短暫情誼嘅遠因近果,不足為惜。最緊要的是,當時有真過,而真完無怨無悔。婉惜、無奈,似乎是正路的經過。

再補:凡事問心無愧、事無不可對人言,不計付出與結果,豁然開朗多,生活也舒服多。

Anonymous said...

aulina: :) 多謝深情分享!

Pinocchio said...

我以前太在意啲朋友,最後痛苦嘅只有自己,依家大個咗明白朋友都要學識放手,不論認識十幾年都好,要變此終會變...

虎茶 said...

Let it go!!! 每個人都會成長, 而每個人成長空間不一, 有人向上, 向左, 向右, 向前, 向後, 也可以向下. 大家方向不同, 勉強一齊, 最後都會分開, 朋友如是, 夫妻如是. 風光事向來都愛分享, 爭氣嘛! 諗深一層, 真正朋友, 會同你分享又點只好事呢? 做朋友隨緣啦.... 當你越放開, 就會得到真快樂.

Anonymous said...

人生總有唔同階段,經歷多左就會發覺感情係最脆弱。
面對轉變,可以接受不接受,但往往唔到自己控制,人生好無奈。
你亦都唔好無心機啦,既然佢地係咁,將發生左既事發生左先講你知,至起碼心目中仍然有你。

Anonymous said...

pinocchio: 好無奈.

虎茶: 呀, 記得你早前都分享過同朋友絕交既事...

啤: "心目中仍然有你" 唯有係咁諗, 不過諗落自己都可能有少少唔啱, 某程度上可能疏遠咗人地.

Anonymous said...

"前世今生都講過,跟住就一樣變陌路人"
我都試過,所以而家就唏噓唏不已。