Pages

Wednesday, July 11, 2007

千飄百味嚇人之氣

網友Aulina又再發起齊齊吹水tag文, 這回談的是最討厭的氣味.

1. 男人汗嗅味 - 可謂是世界之最, 沒有什麼比這更難聞的了. 所以最怕盛夏迫車, 可免則免.

2. 狐嗅味 - 當然汗味不是男人獨有, 不少女士也是狐霸. 遠遠已令人嚇一跳.

3. 工業區酸嗅味 - 中學時期做過暑期工, 曾要遠訪工業區, 每每經過那些大廈便很怕, 因為那些酸味令人不安.

4. 垃圾站 - 這個不用多說吧.

5. 貓狗"除"

6. 雞場/豬場

7. 嘔吐物

8. 屁味

9. 頭"粟"味 - 人體發出來的往往都是最恐怖的

10. 差點忘了: 屎味

11. 補上: 火百合(花)味, 尤其令人聯想另一恐怖味道 - 殯儀館(火百合混木材味)

12. 再補: 公廁

13. 一車大汗淋漓的中學生味, 係好"叔"果隻, 又未到狐味

有好些氣味或許都不受歡迎, 我卻無任歡迎: 煤氣味, 油站味, 天拿水味(當然太強時, 如隔鄰公司裝修時, 便會弄致少許頭暈). 又由於我吃嗅豆腐和榴槤, 所以不覺得它們嗅.

集體吹水聯盟之千飄百味嚇人之氣:

梁巔巔: 千飄百味嚇人之氣

aulina: 千飄百味嚇人之氣:「美女」之味

lu: 千飄百味嚇人之氣 - 狐狸先生勿靠近!

Inner Space: 氣之嚇人百味千飄 ~~ 大口氣

Uncle Ray: 千飄百味嚇人之氣

遊客lauhenry: 千飄百味嚇人之氣

rice: 千飄百味嚇人之氣 – 香?

嬲記三文治: 千飄百味嚇人之氣﹕嬲記版

加百列傳: 千飄百味嚇人之氣

Ken: 千飄百味嚇人之氣 — 櫃裡的雪茄

xfishie: 千飄百味 - 嚇人之氣

29 comments:

aulina said...

估到,你食榴槤都應該食到臭豆腐!果10種我都唔得...

梁巔巔 said...

i. 10. 最怕!

ii. "煤氣味, 油站味,"

!!!!!!! 我都好好! 正!

mad dog said...

aulina: 你食唔食嗅豆腐?

巔: 油站, 超正!

aulina said...

食。油站味都話正?????

mad dog said...

3: 係呀, 好鍾意gas味! :)

梁巔巔 said...

i. 三三, 正得嚟又係好難形容!

ii. Zippo 火水打火機味又係一絕!

aulina said...

我聞唔到SO2味,嗅覺盲點。

Anonymous said...

一定要Zippo? 未聞過.

Mugen C said...

darn! I shouldn't be reading this while I tried to enjoy my lunch! :hitwall: =P

MC

Anonymous said...

mugen c: hahah! :)

Anonymous said...

對難聞的氣味的厭惡感抗拒的地步是想也不願去想,所以今次不寫了。

Anonymous said...

五: 吓, 唔玩呀? 你睇吓呢個: youtube

lu said...

MD, LDD: 你地o甘講因主俾人誤會你地hi gas呀. :P

臭豆腐...超正!不過係遠古時代個隻.家下個d得陣油"益"味...

Anonymous said...

我對BB野有例外。

我唔想提的是垃圾,狐味……

mad dog said...

lu: 哈哈, hi gas! :)

五: 條youtube片好好笑.

Anonymous said...

但很真實。

Anonymous said...

五: 我家姐D細路細D時, 佢鑊鑊都 E E er er

Pinocchio said...

我諗2號仔係我最怕。

我地團契有次活動主題叫”甚麼是你的仇敵”當導師問我時,我諗都冇諗就答”有臭味嘅人”之後導師就為我對有臭味嘅人祈禱^^

虎茶 said...

我投孤味一票

Pinocchio said...

重有口臭呀!

mad dog said...

pinocchio: "導師就為我對有臭味嘅人祈禱" ahhahah! 咁搞笑!

虎茶: yeah.

Pinocchio said...

講就好似好好笑,但個課題真係好值得去諗下.

導師說,基督徒要活像主,如果一個人因為臭,唔應該被人討厭,就好似當日耶穌都冇捨棄啲生痲瘋嘅人.

mad dog said...

pinocchio: 咁又係. 不過如果識果個人, 可唔可以善意咁叫佢睇醫生或用deodorant?

lu said...

pinocchio: 對呀,有體臭的人也不想這樣,當然他們也有方法把難聞程度降低,但有時候還是無可避免.

倒是口臭的人,為什麼他們不多喝點水???那是很簡單的事呀!

啊澤 said...

我也寫了 =)

mad dog said...

lu: 口嗅好可能係有爛牙... 或腸胃有事...

嬲記: linked. :)

Anonymous said...

原來超多人鍾意天拿水味!好鍾意去人地屋企house warming,新居入伙仲有陣剛剛好的天拿水味...正!!!

Pinocchio said...

>可唔可以善意咁叫佢睇醫生或用deodorant?

當然可以啦!
我都有試過靜靜地叫個同事去睇醫生...
不過佢比我個答案係一聲
"冇用架" 就走咗去...-_-"
佢哩個答案真係好討厭呀!

Anonymous said...

pinocchio: 無用? 咁佢有D唔負責任啫...