Pages

Tuesday, July 03, 2007

泳褲

繼早陣子介紹完泳衣給各女士, 今天不如就介紹一些我覺得不錯的泳褲給各男讀者吧. 既然昨天才說過男人不是個個都適合穿短褲, 那麼游泳及去沙灘時當然要穿泳褲了.

我一向對A&F情有獨鍾, 始於多年前去Washington DC及Virginia一帶發現(當然其後在紐約見到更多分店了, 夏威夷也有, 其他州也不少), 之後每次到美國都會大量入貨及送給友人作手信. 有一段時期更常常郵購回港, 十分瘋狂. 不過近年少買少穿了.

所以一說到泳褲, 我都首選A&F的, 當然不是我穿了(以下是其中幾款, 有其他顏色):
Mountain pond $49.50Grasse river $49.50


Leather trends $49.50
(襯番對靚仔皮拖幾型仔!)

Polo Ralph Lauren是另一佳選:

Molokai Printed Trunk $39.99 (原價$69.50)
Kailua Swim Trunk $39.99 (原價$59.50)
Old Royal with Camp Red Pp (color)
Kailua Swim Trunk $39.99 ($59.50)
Lemon Ice (color)
Bull Swim Short $59.99 (原價$95)

以上產品全是美元計算.

*此文章乃本blog第一千篇了!!!!!

27 comments:

notasyouthink said...

第一千篇啦!那要第一個留言!

妳放那麼多照片,還標了價格,我還以為妳要賣泳褲呢! ^____^

mad dog said...

muggle: thank you! :) 哈, 好似替人家賣廣告...

Anonymous said...

喂,d款好美國feel!!! 型男著一流﹗(唔係講你呀梁生﹗)

最怕男人著三角泳褲﹗有model body除外...

我試過上網訂, ok架﹗--->女裝﹗

Anonymous said...

第1000篇, congrats :)

mad dog said...

啤: 就係美國款先有型. thank you! :)

Anonymous said...

Where are all the models?

Anonymous said...

uncle ray: hahaha. good point! i should post some of those w/ models... :)

Anonymous said...

mountain pond 白色加少少花好靚呀個款。

Anonymous said...

vachel: 我都係咁話, 拿, 無介紹錯.

uncle ray: 搵咗一輪 , 雖然A&F成日用D gay gay地look既models, 但佢D衫/swim shorts全部無用model示範... 可想而知, 男裝根本唔需要太賣弄, 無泳衣咁癲.

Anonymous said...

vachel: 你講果條應該係grasse river. mountain pond係第一條.

Anonymous said...

好型!

I'm Loving it!!!!

Anonymous said...

kajie: 泳褲太短就唔型lu.

梁巔巔 said...

第壹仟篇!!! 犀利呀吓!!! 恭喜!!!! ^^

梁巔巔 said...

我鍾意第二條.

著喺我身上, 兩個字~ 好睇.

"最怕男人著三角泳褲﹗"

啤啤熊, 我成日著三角泳褲游水 ga 噃!

Stannum said...

呢D泳褲﹐游得唔暢快 wor!

從來都只著三角泳褲﹐你怕你事﹐哈哈。

Anonymous said...

Din: 你著呀???

Stannum: 咁又係, 呢D著黎曬太陽多... :)

虎茶 said...

一千篇....wowowowow!!!!

我見香港好多surfer shop賣澳洲牌子, 都好型架.
http://www.islandwake.com/flash_content/flash_content.html

冬冬 said...

mad dog﹐係美國既A&F店成日請D男model們企係門口﹐上身唔著衫﹐淨係著妳post呢D短褲架~ 好正的!!!!! :O~~~~

Anonymous said...

oh!棧主,這種短褲乃"造形"多過實際function呀!

你都明啦,近年D年輕人去沙灘,其實豈只"游水"咁簡單,型男索女其實是要show off 自己有taste又fashionable, to see and been seen是也啊!

如果真正要游水,才穿三角泳褲!

Mad Dog, agreed with you! (泳褲太短就唔型lu.)我覺得男人著平腳泳褲好正! subtle又性感,有taste又不俗啊!

Anonymous said...

虎茶: 咁中環/銅鑼灣都有好多舖頭賣澳洲品牌既游水衫褲都好靚吓.

冬冬: 咦, 我好似響夏威夷ala moana mall果間都見過呀!

kajie: 的確宜大家好少人真係著arena/speedo/參賽款式既泳衣/泳褲, 除非真係齋游水. :)

calculist said...

一千篇,厲害. 之前的低潮似乎沒有影響你出POST的速度啊!

期待第一千篇零一篇.

mad dog said...

計算士: 其實我係越低越寫得多... thanks! :)

啊澤 said...

Bull Swim Short $59.99 (原價$95)????


since when A&F got so expensive +_+ ???

Pinocchio said...

白色有花個條幾靘,我通常都係去玩水即船P之類嗰啲,先著哩啲滑浪褲.

如果真係去游水,我都係愛穿三角,其實曬太陽都係穿三角好.

Anonymous said...

嬲記: bull swim shorts係polo ralph lauren黎架.

pinocchio: "曬太陽都係穿三角好"咁又係, 會曬到有痕... :)

sa said...

厲害呀~ 一千篇呀~ 勁~

對人字拖好靚呀~

點解我係ala moana mall見唔到既....

Anonymous said...

sa: ala moana shopping center有間A&F架喎, 好似呢幾年先有.