Pages

Sunday, July 22, 2007

代替品

用厭了一個手袋, 總希望找到個新的, 四出搜尋, 見到一個不錯的, 真的喜歡嗎? 買時或許也不太清楚. 為的只是可以不再用那個用厭了的手袋.

鞋子也一樣. 穿厭了, 很想去買對新的, 揀到了, 或許未至於愛不釋手, 不過買了回來, 起碼可以不用再穿那對穿厭了的鞋子.

衣服如是, 髮型如是, 手飾如是, 或許, 人也如是.

20 comments:

Donald Kwan said...

咁我就較你長情一點了, 隨身的東西不算舊還見得人, 我也不會有太大衝動買新的. 人也是. :p

Anonymous said...

donald: :) 好仔!

梁巔巔 said...

我呢, 就又買新, 但又繼續 keep 舊.

新舊都要!

人? .... 對某些人, 會 ga!

Anonymous said...

你老公看到會如何想?
于人來説,我似乎對舊的較長情~

Anonymous said...

不對.

據我認識的女性, 平常起碼不止用一個手袋, 而鞋最少十對八對吧:)

aulina said...

又唔係一定代替嘅,有時多個選擇啫。

Anonymous said...

oh, 還有是"唯獨這個blog不能代替" haha!

愛美 said...

經常都是這樣, 喜歡的服飾, 買回來後會密密穿, 天天用, 買了再新的, 就忘了舊的, 然後把它就送走了.

人卻不一樣, 不合適的, 也不理有沒有新的, 扔掉算了.

Anonymous said...

Din: 新舊都keep? 定係舊既擺埋一邊?

mr. bibe: 人同物件唔同, 有時唔係厭咁簡單.

uncle ray: 比喻啫, 比喻啫... :)

aulina: 唔識答.

uncle ray: "唯獨這個blog不能代替" 嘩, 乜你把口"浪"過油? so sweet, thanks! (我照單全收!)

愛美: 唔, 好多時都係同你最啱channel. :) "人卻不一樣, 不合適的, 也不理有沒有新的, 扔掉算了." 真係可以咁潇灑?

Anonymous said...

din: 05:52am??? 你未瞓咩果陣仲???

梁巔巔 said...

多變花心的阿大,

新舊都 keep. 舊嘅依然會用, 新嘅用多啲.

我果陣係啱啱番完屋企沖完涼, 發呆中.

sa said...

講開換新鞋,上次向妳提及的那對鞋有淺黃色,沒有白色,1000元/對,幾舒服的~

Anonymous said...

或者極端地一成不變、是沒可能的事來。
能力越大,換畫也越快...... 人就是這樣。

mad dog said...

Din: "多變花心"我唔認架! :P 發呆中,咪扮野啦!

sa: 我今日買咗對白白啡啡既high heel, 減咗$840. 幾舒服. :)

middle: 能力越大... :) not sure.

sa said...

係邊度買呀, 可否影張想睇睇~
我都想著平底鞋,但我著左就唔好睇, 想找些啱我心意的鞋~

mad dog said...

sa: I.T.囉, 百德新街附近果間.

虎茶 said...

物 - 佢死估估一個樣, 未必經得起考驗, 有一日你會悶會厭, 好正常jel. 而且人好衰, 鍾意買新野果一刻既歡愉.買完返去用唔用都無人知.

人 - 咁就要睇下咩人. 有一d人, 佢只會係你生命中一段短時間出現, 時候到唔放手都唔得. 有一d人, 就會同你一齊成長, 你變時佢又變, 反而好多火花. 好好玩架!!

Anonymous said...

虎茶: 唔, 講得好. :)

Anonymous said...

truely agree!

just permed my hair the other day, although not really like it, but just want a change.

mad dog said...

echo: 好耐無見! 我又係, 每幾年就轉hair style一次.