Pages

Saturday, July 07, 2007

未來

如果可以預先看到多個月後, 一年後, 或數年後,
這個blog上寫的東西便好了.
那麼我便知道
什麼時候我的日子會好過一點.

10 comments:

Anonymous said...

不用看未來的blog啦,反正回頭看的時候總會覺得好一點的。我現在看回從前的blog也覺得如是,好像不那麼痛苦的感覺。不過或者只是不同時期的難過無法均等地比較,而產生的錯覺而已。

不過你說絕頂的絕望就是樂觀嘛。這也是我面對世界的態度。只要不是死的話,有甚麼大不了?一這樣想便會變得非常堅強了。

Anonymous said...

vachel: 多謝你呀. 每次有人分享都好似有一道暖流咁, 星期六, 暖笠笠. thanks!

Anonymous said...

喂,回頭望先至發現自己越過高山越過谷,日子咪又係咁過﹗
凡事總有希望﹗:)

Anonymous said...

thanks 啤! :)

梁巔巔 said...

我係嚟自多年後嘅梁巔巔, 今次專登開壇作法番嚟而家嘅今日, 想話妳聽, 喂, 妳喺多年後嘅日子, 過得好過癮好開心呀! 最多間中有啲啲啲啲咁多煩嘢 (呢樣在所難免 ga 喇, 妳癲 ga ma. ^~), 但嗰 oD煩嘢係 oD無關痛癢嘅煩嚟嘅唧~

我夠鍾要番去啦! Bye! 記住, 冇點妳, 妳嗰時好開心咖! 真係要番去啦, 妳約咗3, 4, 5, 五師兄同我去 walk 去飲酒吖!

寫於過去2007年7月7日

巔字

Anonymous said...

Din: :) 睇完係呢段我想喊... 多謝!

aulina said...

呢幾篇冇乜點留,因為我總覺低處未見低。早幾天看一位台灣網友的文章,是講關於幸福與痛苦都不是限定商品。苦難,是信仰、見證裡面必經的步伐,有佢撐你,以後點會過得唔好?

Anonymous said...

aulina: "低處未見低" 唉, 我最驚係咁... 呢十年真係經歷太多, 唔多頂得住, 有人留言都問我係咪mentally sick, 我都驚遲早會. 有信仰, 都唔代表無軟弱時. 幾年又一次低谷, 真係好快死... =__=

sa said...

妳近來似乎好up sad喎~
食少少朱古力丫~
不要鑽牛角尖~

mad dog said...

sa: thank you.