Pages

Wednesday, July 11, 2007

千飄百味延續篇之怪味喜好













這回由網友小蓓發起, 繼嚇人之氣味後, 是"怪味." 相信人人都有一些奇怪的癖好, 我喜歡的怪味有:

1. 煤氣味 - 喜歡是不是即使漏煤氣也沒有事? :) 哈, 我知道當然不會了!

2. 油站味 - 汽油味一樣超正!

3. 油漆味 - 哈, 大家請勿誤會, 我沒有上癮

4. 冷氣中的啤酒味 - 不是一般的冷氣加啤酒, 而是我父獨有的氣味, 每當嗅到和他相似的味道, 特別是啤酒和冷氣, 就令我想起他

5. rosewood - 尤其是新買的靚木傢具及地板, 多個月後仍未散去

6. 酒店味 - 令人聯想到假期

7. 海灘味 - 因為我愛海

8. 衣物柔順劑 - 其實是香, 一點也不怪

9. 新車車廂味

10. 補上: 滴露味&消毒藥水味 - 潔癖人至愛!

怪味共賞:

小蓓:千飄百味之嚇人之氣vs怪味喜好

Gabriel:怪味喜好

rice:續上tag:怪味喜好

Aulina: 再續前文:怪味喜好

梁巔巔: 千飄百味延續篇之怪味喜好

xfishie: 千飄百味2 - 怪味喜好

一個好人? : 千飄百味嚇人之氣 暨 怪味喜好

Pinocchio: 千飄百味之喜歡嗅嗅

lu: 千飄百味延續篇之怪味喜好

27 comments:

Anonymous said...

係呀,酒店確係有陣獨有的氣味,我都鍾意架! =) 煤味都正,我唔記得寫添...去親大陸北方經常聞到陣陣煤味,又係一絕喎!

mad dog said...

煤味我又無咩印象喎...

Anonymous said...

原來睇錯你個煤氣味係煤味...天拿水上頭...=P

Anonymous said...

I also like the smell of the paint.

梁巔巔 said...

阿大, 頂, 幾乎一模一樣!?!?!?!?!???!! 我點寫呀?!?!?!?!?!?!

Anonymous said...

燒煤味有點像澆炭味,不過清一點……

酒店味,又真係幾好。執完房陣味都好好聞。

mad dog said...

小蓓: oh i see...

Din: 原來如此, 出文未?

uncle ray: 有無寫呀?

gabriel: 有時只係行入個酒店lobby都聞到果陣味.

梁巔巔 said...

00:00 登

Anonymous said...

Din: 等你囉.

Anonymous said...

>>>衣物柔順劑

我也正想寫這個! :P

Anonymous said...

1, 鍾意酒店味...好想放假去旅行
2, 沖完涼洗頭後的味,好舒服,有自己的lotion味
3, mr. right的味
4, bb味
5, 蜜糖味
6, 面包味,新鮮的好warm
...........
仲有架....我諗到再寫

梁巔巔 said...

"3, mr. right的味"

yeeeeee~~~~

啤啤熊, 出現呢咩?!

P.S. 喂, 聽日去我度睇 ar ha!

Anonymous said...

啤啤熊: mr. right的味...support!!! =) 有時無啦啦會聞到果陣味,之後就會好掛住,呢種感覺正!!!

Mugen C said...

天拿水...don't inhale too much! it could damage your brain! :)

I love the new car scent as well! :good:

MC~

aulina said...

好鬼驚你地講果啲味呀!!!點寫好呀!!!

Anonymous said...

lu: 寫咗無?

啤: 好犀利呀! Mr. Right, 冧到痺! 我宜家就真係"沖完涼洗頭後"啦.

呀, 小蓓會唔會其實識啤啤熊呢... 我諗你地兩個係相識既... :)

mugen c: 我又唔會特登去索天拿水既... :)

aulina: 寫咗未呀? :) 我地成堆freak咁... :P

Anonymous said...

我中意滴露味,好正...

Anonymous said...

巔,好呀,我睇下你鍾意乜怪味先﹗hehe...
3,咁你又點?
mad dog,乜小蓓識我?? 係真唔係呀??
喂,各位,我同mr.right講左有關你地既post關於氣味﹗又話比佢聽我鍾意佢既氣味,佢即刻鍚左我一啖問我:係咪呢d﹗so sweet!!!!
好開心...所以想同你地share!!

啊澤 said...

我見過有個汽車香精叫"that-new-car-smell" 原來是給你這類人用 ;P

Anonymous said...

no reason: yeah, 所以有時都買Dettol body wash.

啤: sweet我你地吖! 小蓓應該識你真人架...

嬲記: 真係有咁既香精?!?! 嘩, 正!

Pinocchio said...

Mad dog, i linked this post :)

Anonymous said...

好好奇添...我識啤啤熊?!?!有冇hints???

啤啤熊:嘩!!!超冧呀!!! =) 我有時都會掛住ex的氣味...

aulina:你驚我地會寫咩氣味...??? 咁公開寫,應該唔會亂嚟既~ =P

mad dog said...

小蓓: 啤啤熊可能係你以前同事/同學... 我唔講啦... :)

Anonymous said...

講啦講啦...好痕呀...好想知!!!!

mad dog said...

啤啤熊鍾意玩神秘, 等佢自己講啦.

lu said...

bear: 真係恨死隔籬呀!

MD: 剛寫好了.不過我那些跟你那些比起來...真的是小巫見大巫!

Anonymous said...

lu: 好, 過黎睇吓先...