Pages

Tuesday, July 31, 2007

Nars Oil-free Foundation & Makeup Primer

繼續化妝品補給系列, 這回是粉底及make-up base. 用過多個品牌: Shiseido, Laura Mercier, Covermark, Sisley, Chantecaille等等, 都不錯, Covermark coverage夠好, 本想再次購買Covermark, 但那天身在PP, 但家中的Chantecaille剛用完, Sisley又應該沒有了, 實在非買不可. 於是去了LC買Nars.

繼上次有網友介紹Nars的Aqua Gel Hydrator然後二姊買我作生日禮物後, 差不多天天用, 有十分神奇的作用, 或許加上近來少喝了咖啡, 皮膚有十分明顯的改善, 於是對Nars加深好感.

那天招呼我的是一名男sales, 也頗有耐性, 他揀了適合我的顏色的oil-free foundation, 也介紹了Makeup Primer給我, 都一併買了.

Makeup Primer ~ 1.75 Fl. Oz. 51mL:
Oil-free Foundation ~ 1.0 Fl. Oz. 30mL:
用了兩天, 感覺不錯, 或許不及Chantecaille遮瑕效果好, 更加沒有Covermark的遮瑕強勁, 但用了Makeup Primer真的頗貼, 尤其是昨天早上, 可能精神較好, 效果近乎一百分!

用了多年Laura Mercier的Foundation Primer, 這個Nars Makeup Primer香味更好, 近乎fragrance free, 白色的, 兩支(foundation + primer)九折(LC VIP咭)總共$634, 抵!

18 comments:

notasyouthink said...

三個星期前過境香港機場,看到 Shu Uemura 新出的 UV Under Base,(是 foamy),香港機場 exclusive!我覺得還蠻好用的。適合夏天的淡妝。
一瓶 HKD 285,兩瓶好像 HKD 435 吧,有點忘了。

Anonymous said...

我之前都有用nars既 make up primer,用過2/3支...之後無用啦﹗
都話nars好啦, 無介紹錯呱...

Anonymous said...

muggle: hk airport exclusive???? wow, 咁好既! $285, good deal!

Anonymous said...

Bear: thanks loh! :) 不過PP LC Nars D女sales個妝唔多掂, 我行埋去化得靚佢好多囉. 講開化妝姐姐, 最正係laura mercier & bobbi brown D女仔.

Karelian said...

謝謝享用我們公司的產品。

Anonymous said...

karelian: 吓??!?!?!? Nars!?!!!!!!! 我都有個friend做過loreal group 同estee lauder噃... 邊間????

Anonymous said...

哈...講時講...最恐怖的化妝姐姐係estee lauder 同lancome...
喂, keep住靚靚啦...有mood自然人都sharp d...

sa said...

我都要買makeup base喇(所有base都用晒),一直都係用緊Laura Mercier,因為又抵又好用,而Nars就用過一次,係朋友在我去年生日送左個Nars既makeup俾我,係Times那個,個化妝師手勢唔錯喎,但set頭就麻麻,仲差過我,本來我打算都係買LM,但經妳介紹,我又心郁郁了~ :p

而Foundation我慣了用餅,貪方便,用既係Benefit的some kind-a gorgeous,好貼同cover唔錯,除左Benefit既cake,我有時仲會用Lola的cake,一盒兩色,方便做光陰影~

Anonymous said...

WOWWW!!!超抵!

我用Nars的make-up,但一直沒有用過它的foundation,因為很滿意Laura Mercier!如此抵買,心郁郁...

BTW, how abt Clarins? you always mention their skin care products, how abt their foundation?

Anonymous said...

Bear: shiseido 同 clarins果D都好老吓... :) 過兩日我個polls出呢條先!

sa: nars set頭你都試過?!?!?!? 咁犀利? 我用咗LM個foundation primer應該有六七年啦, 係時候轉轉... :) 好少用cake foundation, 通常要黎補妝, 不過後來發現都係用pressed powder好D (用過LM同Covermark, 都好, 宜家用緊covermark), 就無再買cake啦. sonia rykiel既cake非常正, 多年前用過兩盒, 好夠補濕!

Anonymous said...

kajie: Clarins, 我只用佢既skincare, 化妝品好似完全未試過. 暫時只鍾意佢支stylo perfecteur (instant light perfecting touch), 遮瑕筆, 非常正又補濕! $230有九折, 用好多個月先用完, 琴晚買第二支. (我主要用黎補妝時搽眼dark circles位)

Karelian said...

我司是做所謂的高級品牌代理,不只單單做NARS這個牌子呢..我有30% discount的,下次有需要的話可通知我既. ^_^

admin said...

>>近來少喝了咖啡, 皮膚有十分明顯的改善
嘩!我都要好好向你學習一下才行! 但我的心跳及血液循環driven by咖啡因 -_-;

Anonymous said...

karelian: 我緊係知唔只Nars一個品牌啦, 我個friend都係呢行, 好多美國品牌架嘛. :) thank you!

maki: 其實我應該要戒咖啡架, 不過呢兩年飲番戒唔到. :) 飲得太多皮膚會差.

Anonymous said...

我都係用Laura Mercier的base,真係好好用呀!用過幾支,而家經同事介紹用exbeaute,一用又愛上了,因為有少許閃粉,變相幫皮膚做了highlight,可改善膚色呢。我家姐借用過一次已經急不及待自己買了一支。Nars我用過two-way cake,感覺好乾,麻麻地。

Anonymous said...

小蓓: exbeaute係咪日本架? 都見過呢個牌子.

Anonymous said...

係呀,而家我用緊佢隻base同two-way,好正架~ 我同事係會員有八五折,你有興趣就話我聽啦! =)

mad dog said...

小蓓: 唔該哂! :)