Pages

Saturday, July 07, 2007

Anorexic vs. Obese

唔想好似佢地咁:

但更加唔想咁:

不過相信她們都不想如此. 記得早兩三年我都曾瘋狂減肥, 原來一開始節食又有成績, 真的會停不了下來. 直至身邊的家人及朋友都紛紛提醒: "喂, 食番野啦喎好, 有D得人驚呀個樣... "

不過我一向是易肥一族, 要我一星期食多一點肥四五磅手到拿來. 所以一不留神, 體重又升到令自己不滿的位置. 那說了一年的六至八磅究竟什麼時候才可以離我而去? 寫這一篇是提醒自己, 真的要吃少一點了.

10 comments:

梁巔巔 said...

"原來一開始節食又有成績, 真的會停不了下來. 直至身邊的家人及朋友都紛紛提醒: "喂, 食番野啦喎好, 有D得人驚呀個樣... "

嘩! 喂, 咁妳嗰陣冇圖一至圖四咁恐怖呀??!!!!?! :O

Anonymous said...

緊係無咁得人驚啦, 傻咩. 不過有人話我瘦到郭可盈咁.

Anonymous said...

好得人驚呀!

btw,你好d未?
如果有機會返教會,找合適的人跟你做些禱告服侍及釋放呀.我相信靈裡的醫治才可以幫助到你,幾多人同你講,又或者頭腦明白幾多聖經也不及你親自得到釋放帶給你的平安及喜樂.平安是你這一刻最需要的啊!

mad dog said...

kajie: 多謝你呀. 我都知無乜返教會唔多掂. 不過好多問題唔係信仰就可以解決. 你都幫我祈吓禱啦. thanks! :)

Anonymous said...

嘩,d杷好恐怖,兩樣我都唔想﹗
我太鍾意食,但又好鬼怕肥,你明啦...
其實凡事攞個中間位,就唔會失衡。
你平時跳舞咪有運動,應該keep得好架﹗

以前瘦到似郭可盈??好恐怖,佢超瘦,得排骨咁﹗直頭唔似女人...你咪鬼似佢咁﹗

mad dog said...

啤: 係呀, 當連鄰居響lift見到我都問, 做咩咁瘦呀? 減肥咋吓嘛? (驚我係病), 我就開始諗可能瘦過頭...

Anonymous said...

瘦過頭真係隨時會成個人「削」晒~~ 要小心小心~

Anonymous said...

你落妝后多留意下自己既臉色啦,如果臉色有變就要注意了~營養不夠臉色表現得比較明顯...

xiao zhu said...

真係好恐怖!簡直恐怖片咁!!

Anonymous said...

小鹿: 係呀, 但減緊肥既人可能好enjoy人地話自己瘦咗, 咁當自己越來越瘦時就好滿足, 唔識停.

mr. bibe: :) 我會小心架啦.

xiao zhu: 兩個極端都恐怖.