Pages

Monday, April 02, 2007

今日去中環

credit: Koooji Y via flickr.com

今天趕了三場電影節的電影, "尾站"是大會堂, 下午五時多六時, 不如去H&M逛逛, 開張了三星期也未去過, 皆因我最怕"同人迫".

抵達時門外沒有長龍, 但店門已變成等人的地方, 甫走進公司, 人頭湧湧, 果真厲害, 不過我只用了十分鐘多一點便逛完, 因為: D衫都幾唔掂!

看完, 感覺是: 香港人, 咩你地唔係好hip架咩? Why so crazy about it?

相信人群不久應該會減少. 和Zara相差很遠很遠, 基本上一件都買唔落, 質地差, 款式亦唔掂. 刻薄一點, 馬莎比它更易接受! 我覺得有點走進美國一些outlet中沒有人問津的服裝店, 但見到排著隊付錢(每層約四十人左右)及排著隊試身的人(二三十人左右)的衣著也OK in, 完全不明白她們為什麼會甘願排隊買這種質數的時裝. 男裝那層則較少人, 始終男士都較理智吧. (不知道是否比較OK的款式都已給人掃空?)

********

晚上我們跑了去文華看看, 知道哥哥的悼念會這星期都在尖沙咀舉行, 不過文華外都必定會見到歌迷及影迷送給哥哥的花及心意咭的. 那裡花牌大概有三十多個, 十個八個人左右. 手機不夠光, 相片拍得不好. 身旁有外籍人士問我們他是誰. 我們答她, 並告訴她他是個super star. 未幾, 對面街有一群外籍遊客聽著內地導遊講解, 遊客都抬頭往酒店上方看, 然後那導遊好像形容哥哥為"a local singer", 我們身旁一影迷隨即大聲喊著: "a super star!!!" 對, 他哪只是一個本地歌手那麼簡單.

20 comments:

Anonymous said...

我今日趕兩場, 但就啱啱相反, 因為第一場在大會堂, 所以之前響H&M行咗個圈, 都係無嘢買到亦無咩心機睇...

mad dog said...

哈, 咁啱!

cheryl said...

其實在LA去年開幕時都有人排喇,不只是香港。難道搶先了就有多一件靚衫嗎?

不過雖然係差,我又唔覺得佢完全唔可取。佢唔係ZARA咁READY TO WEAR,要自己配。但亦都平過ZARA一半,有好多時都有減價擺喺門口,我都執咗件tutle neck只需7塊。

當然我還是喜歡在香港買zara,稅都唔洗俾。^__^

Anonymous said...

你地靚太口味梗係唔一樣啦,好多妹妹仔萬幾蚊一個月,點日日著zara?

不過我係連行都未必會行入去嘅,G2000萬歲!:D

其實不會G2000喇,早學乖了上班服還是買貴少許的好,一來不會撞衫(激鬼死,Suzuya撞都算,有次買了Michel Rene還是要跟人家撞),二來貴買平著真是大道理... 我一向都是閉著眼睛所有衣服洗衣機攪掂的,料差就是平買貴著了,算起來不划算的!

近期推介:TCNY恤衫,等特價的時候真的很抵著,不過除了恤衫是什麼也沒有的,很專門店。

Anonymous said...

It is amazing to see there are still so many people support Leslie.

He is definitely a superstar.

It is a pity though he chose to end his life like that.

Anonymous said...

昨天聽了一遍“一切隨風”專輯,悼念一下。

病到那個地步,其實他們很辛苦的,發病的時候,他們真的會覺得死了會更好些。

梁巔巔 said...

假日同晚上嘅中環, 另有一番風情~ 正!

另, 多謝菲傭, 令到我唔駛駛 $ 都可以有置身國外滋味~

Anonymous said...

just as what i said in my blog, H&M的確吾多掂,不是靠傳媒及明星吹噓,根本憑質地及款式都吾得!

Anonymous said...

cheryl: 如果要自己mix and match, 咁講質料同價錢, 我真係寧願揀G2000或Giordano Ladies囉... 琴日果種"雜價攤"feel的確令人反感.

aulina: 喂, Zara都係幾百蚊一件衫咋, 款轉得快, 質料好過H&M好多. 講真, 我覺得Giordano Ladies, G2000 & Suzuya OK過H&M囉. TCNY咩黎?

uncle ray: yes, so sad. and he is surely a super star.

閒趣: 我都很明白患抑鬱的人的情況, 認識一些朋友患過抑鬱, 可以去到不能自救的地步.
自己曾經好down都近乎depression地步, 都會鑽牛角尖架.

LDD: ha... 琴日仲有好多野睇, 有新郎新娘響皇后大道中馬路中心影相, 成條街D人望到實, 鬼佬都八卦影相.

Anonymous said...

kajie: exactly! 你估幾時會開始少D人?

Anonymous said...

哈,星期日都過左中環,對h&m 無乜大興趣﹗外國周街都係,款多,但質料好....唔掂﹗我要quality,唔岩我﹗
反而zara我成日幫襯,款唔錯,好抵著﹗

Anonymous said...

TCNY,恤衫專門店,carrie收咗一份cuff links都係果間出品。中環萬宜同世貿都有分店。某名裁縫後人二線產品。特價起嚟二百蚊有找一件功料俱佳嘅恤衫(男女款都勁得)。

不過我呀邊個話d布款唔啱佢佢買唔落手喎。我就一次買咗三件囉。

Anonymous said...

mad dog, 我有家人患這病多年,病得很重,所以感受特別深。那時為了多認識這病,自己也找了些書看,邊看邊發抖邊哭,因為覺得自己都好似。

Anonymous said...

Giordano Ladies我覺得幾ok ga,比較型D。aulina買Michel Rene要小心點揀選,買過一些他們的衣服,手工好像不很好,又或者穿上後感覺怪怪的。

mad dog said...

啤啤熊: 我呢期都係買Zara多, 當然仲有其他啦.

aulina: oh i see. 我返工唔洗著suit, 好少會買恤衫啦. 靚既tailor-made恤衫好似仲有AF (全名唔記得, 好似係Alain Figuret之類), 時代廣場同和記大廈都有.

閒趣: 完全明白. 我有時都覺得我幾容易會有depression.

mad dog said...

閒趣: 其實Giordano Ladies一D都唔平, 隨時貴過Zara. 不過質料好好, 款又"襟", 但一定要撈其他衫著, 否則好易同人撞.

Anonymous said...

Thank you for using my photo of H&M.
I also visit H&M on Sunday as first time and took this photo.

Can you read Japanese?
If can, please visit my blog site.
https://koooji.typepad.jp

I am Japanese, living in Hong Kong.

Kin said...

對,是SuperStar!!! ><

Anonymous said...

koooji: sorry, i don't read japanese, but thanks for your photo! :)

堅仔: exactly.

Pinocchio said...

h&m男裝是可以的,accessory也很多而且價錢平,女裝就不清楚...哈童裝我也有看,童裝就不及zara好看了.

但說到zara,現在的價錢變得不合理了,自他開第三間分店開始,已很少去.