Pages

Saturday, April 28, 2007

最喜歡吃 - 阿媽煮

吃了三十多年, 當然最喜歡的都是母親煮的餸菜.

以下是幾味我最喜歡母親煮的菜色, 都是家常便飯, 賣相未必最好, 但我卻吃了多年都覺得是最味美的, 相片不是同一晚拍的:

節瓜粉絲蝦米:

網友Inner Space曾說他家人叫這味菜色作"亞婆拉孫"


蝦醬蒸排骨:

這味是我在美國三年時最最懷念的一味餸, 每次回港都要求母親常常煮給我吃

雖然我不太喜歡吃蕃茄煮的菜色, 不過當晚母親煮這個蕃茄排骨也很不錯, 我連蕃茄也吃了兩片呢!

我家不常煲湯, 不太像許多廣東人家庭, 另一半常說: "你地都唔知邊度人黎既... ", 所以母親偶然煲煲這些粟米魚肚羹也足以令我高興一個晚上.


另外當然還有雞翼, 無論是豉油雞翼, 炸雞翼, 北菇蒸雞, 母親都做得十分味美, 這個是豉油雞翼:

蒸鱔:

大姊最喜歡吃的南乳齋:

24 comments:

admin said...

節瓜粉絲蝦米好味! 我都好鍾意:P~

Anonymous said...

maki: 我諗好多廣東人都鍾意煮呢味! :)

千斤田 said...

>> "最喜歡吃 - 阿媽煮"
Agree no more (^^

Anonymous said...

粉絲蝦米﹑
韭菜蝦仁豆腐(加豉油芡)﹑
番茄紅衫魚﹑
鹹魚蒸五花腩﹐
炒雜錦鹹菜菜鹹瓜粒粒(加青椒粒粟米粒)。

Anonymous said...

rossi: 絕對係.

inner space: 哈, 咁你都要分享一吓啦.

Anonymous said...

所有也很吸引, 很好吃似的.

Anonymous said...

uncle ray: 代媽謝過! :)

TCA said...

看起来好好吃!你应该还蛮喜欢重口味的食物。

Anonymous said...

粉絲蝦米==>粉絲節瓜蝦米

這都是我愛吃的嘛!!!

Anonymous said...

哮廊: 對啊, 我很喜歡濃味的食物, 是減肥大敵! :)

梁巔巔 said...

ruo伯有煮嘢真係有一手 ar ha!

阿大, 學吓 la! ^~

另, 我喺上海食到疴疴地 (唔係病嗰種), 但都繼續食食食~

遲 oD上海短記會有篇 "吃在上海"~ 上海啲嘢食真係好好食! Yum Yum!

Anonymous said...

LDD: 我阿媽結左婚先學煮架, 仲係我老豆教, 但我地好似從未試過食老豆煮既菜! :) "食到疴疴地", 即食得太多吓嘛? 睇住呀你! 喂上海D野唔肥/油咩? 快D寫啦, 等住睇呀!

梁巔巔 said...

"我阿媽結左婚先學煮架,"

咁阿大妳應該秉承呢樣咁好嘅嘢 la!

"喂上海D野唔肥/油咩?"

好油, 仲係用豬油 or 3分植物油溝7分豬油~ 所以呢, 特別好味!

"快D寫啦, 等住睇呀!"

透露少少畀妳知, 嘩, 連最簡單嘅蔥油伴麵都正到暈!

仲有小籠包, 生煎包, 金華火腿老鴨燉湯麵同而家喺上海最流行食嘅..... (Heee, 賣下關子先得~) 等都真係正到暈得一~~~~~ 陣陣!

P.S. 以上全部有相睇! :)

aulina said...

我諗係得我一個咁不孝話呀媽煮嘢唔好味架咋... ;P 連我兩個仔都成日擦鞋話媽咪煮嘢最好味,keeee keee...

Anonymous said...

LDD: "豬油 or 3分植物油溝7分豬油" 嘩, 真係肥死. 喂, 係有人帶你去食定係自己搵架? 新天地? 定其他好地方?

aulina: 我都聽過有人覺得自己阿媽煮既野唔好食... :)

梁巔巔 said...

"喂, 係有人帶你去食定係自己搵架?"

哈! 我就勁啦, 全部係喺我浪蕩時搵嘅地道平民食肆! 超正!

"新天地?"

新天地好靚! 但在吃嚟講, 就冇特別, 因為都係 oD平日係 oD都市內可以吃到嘅西式餐廳.

Anonymous said...

LDD: 嘩, 好醒咁喎! 今次係第幾次去?

梁巔巔 said...

"嘩, 好醒咁喎!"

唔係妳估!

"今次係第幾次去?"

?

You mean 上海?

梁巔巔 said...

Over over))))))

愛美 said...

好羨慕...好耐冇食住家飯
你媽媽煮的餸菜看上去都已經令人流口水了.

見你寫雞翼, 諗起有包雞翼放左係冰箱成個月都未郁過. 趁明日放假, 的起心肝開爐整沙薑雞翼先! :P

mad dog said...

LDD: 我緊係指上海啦, 今次第幾次?

愛美: 你識沙薑雞翼?! 真勁!

梁巔巔 said...

第一次囉. 不過好耐好耐之前搭火車經過過一次.

梁巔巔 said...

獻出了喎的第一次......

mad dog said...

仲估你去過好多次添. 我大陸只係去過一次廣州, 一次北京咁大把...