Pages

Saturday, April 07, 2007

Black Book 黑色名冊


來自荷蘭/德國的電影, 原名為"Zwartboek", 導演是荷蘭藉的Paul Verhoeven, 於荷李活享負盛名, 最為人認識的電影是"Basic Instinct"(本能/1992), 還有"Showgirls"(1995), "Total Recall"(1990)及"RoboCop"(1987)等等. 相信不少人揀選看這齣電影都是因為導演, 我也不例外.

故事背景是1944年及1956年的荷蘭, 二次大戰納粹德軍的殘害下, 猶太人逃亡及地下組織的對策. 電影開首是1956年的以色列, 然後倒敍式說回1944年的荷蘭, 整個故事就圍繞這個二次大戰接近結束的時期. 女主角逃離時親眼目睹全家人被德軍殺死, 幾經波折, 她一直生存下去, 故事以她作主線.

電影劇情緊湊, 內容十分豐富, 近兩個半小時完全沒有冷場, 可謂劇力萬鈞. 是一齣以劇情取勝的電影.

荷蘭藉女主角Carice van Houten飾演荷蘭猶太人Rachel/Ellis(劇中因逃難要改名), 可說是漂亮得完美無瑕, 實在不只是電影的靈魂那麼簡單. 電影除了劇情吸引人外, 也要花心神來欣賞她. 男主角Sebastian Koch飾演德國軍官Ludwig Muntze, 現實中也是Carice van Houten的多年男友, 看了整齣電影都覺得他十分面善, 但又記不起在哪齣電影見過他, 回來一查看, 原來就是早前看過"The Lives of Others"(竊聽者)中飾演作家的男演員. 他也是有那份帥氣, 在電影中表演得不錯.

當一個人什麼也失去時, 她唯一未被人奪去的就是自己的生命, 那麼她除了保住性命之外, 還有什麼不可以輸? 即使是肉體也在所不釋. 對, 假如一個人連家人也失去了, 唯一令她可以生存下去就是找尋殺死她家人的兇手及報復的意志, 和在逆境中苛且偷生. 女主角的精神很令人佩服, 是豐富劇情以外的不可或缺的元素.

不可錯過的一齣電影.

獎項及提名.

IMDB連結: Black Book

Trailer: Black Book


Technorati tags: , , .

15 comments:

梁巔巔 said...

呢個留言, 完全係因為第一幅相個女主角嘅樣同第二幅相雙美腿~

好索! :P

xiao zhu said...

同意LDD,第一張 poster 真係影得Carice 好吸引、好有魅力;第二張相show美腿,加埋成個構圖,睇得好爽。不過再click 去睇佢啲資料,睇多幾張相,又覺得佢唔係真係正得咁交關(淨係講個樣啫)。但係套戲真係有好多提名喎,都有攞左啲獎添,包括最佳女主角。

Anonymous said...

Happy Easter ^^

aulina said...

我又係因為張海報覺得呢套會好睇喎!

Anonymous said...

LDD: 佢真係超靚, 入場齋睇佢都抵!

xiao zhu: 佢響戲裡都好靚好靚. 原來荷蘭有將電影去角逐Oscars最佳外語片, 但無入圍.

pema: Happy Easter to you too!

mad dog said...

aulina: 我暫時睇左十五齣(hkiff), 呢齣係最好既五齣其中之一!

Anonymous said...

好同意你果句,"電影除了劇情吸引人外, 也要花心神來欣賞她"!!!
佢在戲入面真係超靚,我全晚一路望住個大銀幕,一路係咁自言自語話"嘩,好靚呀",哈哈哈哈~ 靚到有點令人窒息!!

Anonymous said...

小蓓: 係呀, 佢真係超靚, 據講, 荷李活已經同佢傾片約啦.

Anonymous said...

繼續努力中....己安排於14/4晚上9:00刊登~~~@w@~~~

Anonymous said...

thanks a lot Rex!!!

Anonymous said...

你不說我都看不出男主角曾參與電影The other of lives呢,如果兩套電影比較,我就較喜歡The other of lives 

mad dog said...

jovy: 我睇時只係覺得佢好面善, 但點都記唔到係邊齣戲見過佢, 都係返屋企上網搵先知佢係"the lives of others"男主角咋.

Anonymous said...

你好!
我把閣下的文章連結了在我的blog內呢!
特此告知!:)

Xavier said...

Hi,

wow. 一齣咁好睇的電影,竟然miss 左。睇完同意你果四個字:劇力萬鈞。

mad dog said...

Xavier: wow, 乜咁夜呀! :)