Pages

Friday, March 02, 2007

The Lives of Others 竊聽者


週日終於看了"The Lives of Others"(Das Leben der Anderen/竊聽者), 翌日的奧斯卡頒獎典禮便得悉它獲最佳外語片獎項. 這部德國電影, 原來香港國際電影節籌委本也想於今年第三十一屆電影節中選映, 但一早己被發行商爭取了這個機會, 讓香港觀眾可以早一點看到.

故事背景是1984年的東德(電影末段是1989年), 那時柏林圍牆還未被推倒. 電影主角Hauptmann Gerd Wiesler(HGW XX/7)(Ulrich Muhe)是一名Stasi秘密警察, 工作就是"竊聽"他人的生活. 他要監聽一著名劇作家Georg Dreyman(Sebastian Koch)及女友Christa-Maria Sieland(Martina Gedeck). 從起初秘密警察的身份卻不禁投入了他們的生活中.

看畢電影, 覺得最精彩是開首及尾段, 電影配樂夠突出, 明顯牽引故事的起伏及引人入勝, 給人緊張及拭目以待的氣氛. 中段冗長, 有點納悶及沉, 或許角色不多, 這段劇情變化又不大, 亦沒有突出的配樂. 三名主要角色都演得不錯. 男主角Ulrich Muhe飾演秘密警察恰到好處, 時陰森時木訥時無辜, 都掌握到角色的情緒. 飾演作家的Sebastian Koch及其女友的Martina Gedeck都各有特色. 都歸功於導演(兼任劇本)對三個角色的描寫夠深刻及獨到.

才三十三歲的導演Florian Henckel von Donnersmarck, 我未看過他的前作. 相信未來更多機會看到他的作品了.

電影於2006年的German Film Awards獲十一項提名, 破了該頒獎禮的紀錄. 最後獲最佳電影, 最佳導演, 最佳男主角及最佳攝影等七項殊榮.

Rotten Tomatoes聲勢凌厲, 有95%好評! 看來, 是不可錯過的電影.


Technorati tags: , .

9 comments:

aulina said...

我想睇呀,繼續等DVD,mark低先。不過呢,睇德文好辛苦呀,一句都唔識聽...

Anonymous said...

我都覺得呢套戲好好睇。

男主角的木納,正好突顯了東歐人在蘇共底下,連笑都不會都事實。但,在他們的心底裏,還是有感情的。

mad dog said...

aulina: 咪全程投入睇字幕囉, 都好既, 唔洗又聽又望字幕, 仲忙.

justin: 不錯, 很有東歐feel.

Anonymous said...

好早之前已經見過poster,聽你介紹,咁可以去睇下﹗

mad dog said...

淨番Palace IFC咋, 可能今個星期落添呀.

Anonymous said...

唔係fa....
我呢輪餓左好耐,咩都未睇,最想睇英女皇

mad dog said...

啤: 我地今晚睇The Queen呀, 呢輪都係最想睇呢齣.

Hong said...

我星期日去電影中心想睇,開場前20分鐘只剩番頭一行8個位!!結果冇睇到。下次一定要訂定飛。

mad dog said...

hong: 我宜家睇戲通常都響網上/電話預訂, 或者早一兩日前去開戲院附近就買, 唔係好難有好位架.