Pages

Thursday, March 29, 2007

我係神奇女俠

網友兼癲人梁巔巔常說我是個神奇女俠, 其實我有時也覺得自己頗神奇.

首先, 他的神奇女俠定義和我的有沒有分別我不清楚, 我自己則覺得我是個頗神經質, 大癲大肺, 但有時又可以很文靜的女人. 即使母親也常常說我神經質.

神經質, 或多或少都是性格吧. 多點子, 多計仔, 古靈精怪, 相信也是我的特質. 自少經歷不算特別多, 但相信和我年紀差不多的朋友相比, 我走過的路的確有點崎嶇. 噢, 友人們, 不要和我爭辯了, 有好些事情連認識了我廿年甚至三十年的人也未必知道, 我不是什麼也告訴別人的. ;p

也許是這些崎嶇不平的路, 令我每每逆境逢生, 有時覺得自己算幸運, 作為一個基督徒, 我會覺得是感恩, 因為每次遇到困難, 我都迎刃而解, 化險為夷. 或許別人覺得我很勇敢, 很獨立, 其實只是時勢所迫, 不是女俠也要"頂硬上".

十多歲時和友人們鬧著玩去廟街看相, 那個相士說我是花木蘭, 要代父從軍, 雖然現在都不信這些風水命理, 但身邊人都愛開玩笑, 說我是花木蘭, 就是那個強者.

有時覺得自己也頗滑稽, 我擅於搞笑, 有時也愛幽自己一默. 那天為什麼想到寫這篇文章? 那個早上, 趕著巴士上班, 邊跑邊發現穿了一年多的黑色鞋子有一邊好像爤了, 是一個小裝飾鬆脫了一半, 十分尷尬. 但在車上又沒有什麼可以做, 只想, 噢, 不是要我午飯時跑去買鞋子吧.

研究了一會, 想到辦法, 原來不用拿去補鞋舖也可以, 自己應該可以縫好. 一抵達公司, 馬上脫掉右邊的鞋子, 一針一線的縫, 哈, 又給我"攪掂"!

從小都有一個信念, 就是我可以做得到, 祂看守著我. 或許也是這種信念, 加上我的多元化嗜好及古靈精怪想法, 給人一個神奇女俠的形象吧.

後記: 這兩天邀請了身邊人, 家姐, 好友等等, 玩了一個遊戲, 就是從一堆形容詞當中揀出他們覺得associate我的缺點出來, 可以不留名, 然後我可以看到他們怎樣看自己. 暫時只有三人答覆, 原來好些缺點自己是看不到的(有人覺得我weak, insecure, selfish等等), 待更多人答覆了再放上來分享!

36 comments:

Anonymous said...

第一幅漫畫... 一樣都做唔到!;P

Anonymous said...

又神奇又”mad”...好掂﹗
p.s. 個巔人今日咁靜,去左邊?

Anonymous said...

aulina: 你都差不多啦, 我就差好遠.

啤啤熊: 佢玩自蔽卦! :) 唔通串完人內疚咩, 佢實唔會.

Anonymous said...

響佢果邊答緊我嘅問題少男嘅問題囉...

梁巔巔 said...

"神經質, 或多或少都是性格吧. 多點子, 多計仔, 古靈精怪, 相信也是我的特質."

最憎變態雙子座 ga 嘞!

"我自己則覺得我是個頗神經質, 大癲大肺, 但有時又可以很文靜的女人."

好聽 oD, 叫靜如處子, 動如脫兔. 正確 oD, 叫黐菌上腦, 嚴重分裂!

極弊!

"令我每每逆境逢生, 有時覺得自己算幸運, 每次遇到困難, 我都迎刃而解, 化險為夷. 或許別人覺得我很勇敢, 很獨立, 其實只是時勢所迫, 不是女俠也要"頂硬上"."

唓~ 符碌妹!

"說我是花木蘭, 就是那個強者."

-_____-"""""

"自己也頗滑稽"

XD 好彩禮都知~

"馬上脫掉右邊的鞋子, 一針一線的縫, 哈, 又給我"攪掂"!"

喂, 禮咪 "恰" 我哋呢 oD醒字舖號嘅讀者 wo! 衫, 襪就會信, 鞋喎, 硬又靱, 妳補到?! 妳補到, 喎切!

"後記: 這兩天邀請了身邊人, 家姐, 好友等等, 玩了一個遊戲, 就是從一堆形容詞當中揀出他們覺得associate我的缺點出來, 可以不留名, 然後我可以看到他們怎樣看自己. 暫時只有三人答覆, 原來好些缺點自己是看不到的(有人覺得我weak, insecure, selfish等等), 待更多人答覆了再放上來分享!"

?????? 個 game 呢?

梁巔巔 said...

"p.s. 個巔人今日咁靜,去左邊?"

畀某人郁完, 冇 mood 去 chatbox 住. 唔係妳唔係大姐唔係三妹.

Anonymous said...

au: ?? let me check check...

LDD: "最憎變態雙子座 ga 嘞" --> 洗唔洗咁激? 幾多人迷戀雙子座既男女呀!
"黐菌上腦, 嚴重分裂!" --> 去死啦你!
"符碌妹"--> 我有神睇住我呀, 點丫?
對鞋唔係皮鞋嘛... 類似canvas果種, 但係返工樣.
個game緊係唔擺上黎先啦, 俾你參加埋一份咪弊! 等我D屋企人好友玩完就擺上黎...
無mood? 俾人鬧啦今日緊係!

梁巔巔 said...

其實唔駛有個 game 閒閒地都數到十零廿個妳嘅缺點啦!

軟弱又過度強勢加極度自己愛自己忽冷忽熱甚愛玩變速變奏時有分寸更大鑊係時更失控亂嚟兼嚴重分裂黐孖筋總會黐總之黐挪~~~~~~ 線!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

"軟弱又過度強勢加極度自己愛自己忽冷忽熱甚愛玩變速變奏時有分寸更大鑊係時更失控亂嚟兼嚴重分裂黐孖筋總會黐總之黐挪~~~~~~ 線!!!!!!!!!!!!!!!! "----->你做咩將自己的衰野數晒出黎?你今日發作?快d食藥啦﹗

mad dog咪睬佢,等佢自己齋up算吧啦﹗

mad dog said...

LDD: 今日阿姐我好唔得閒, 又要做神奇女俠, 仲要應付埋你添! "極度自己愛自己"有無先???? 你又發作啦...

啤啤熊: thank you. 我今日無時間還擊呀!

梁巔巔 said...

趁禮病, 攞禮命!

Pema said...

也不是怎樣的缺點, 那只是特質.

我想, 你還是好好注意健康, 調理好身子, 內心疑慮恐懼會減少些, 情緒也較為穩定.

你好 nice, 且懂得關心別人, 作為朋友, 已經很好了.

mad dog said...

thank you Pema!

梁巔巔 said...

喎呢?

Anonymous said...

LDD: u better shut up...

Anonymous said...

Read the description of yourself, sound like you are a interesting person.

咁你係"神奇"定"神經"女俠?

梁巔巔 said...

"咁你係"神奇"定"神經"女俠?"

Ah~~~~~ HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa~~~~~

Anonymous said...

ldd,

how come you can reply faster than mad dog?

你成日捕响佢個blog處ga?

有何居心? 難道.....

Hyacinthus said...

我也有位雙子座的好友, 她的性格跟你的神奇有得揮, 總是古靈精怪禍禍新鮮禍禍甘, 心口有個勇字, 有她在場很難有悶場!

靈活好動求變大無謂也正正是雙子的優點!

梁巔巔 said...

"你成日捕响佢個blog處ga?"

仲有某幾個都係.

"有何居心? 難道....."

大佬, 咪亂估! 冇嘅, 只是怨怨相報甚過癮 ma! ^~

Anonymous said...

mad dog:之前聼你講過網絡上既你同現實生活中既你大不相同,但係睇你呢篇文章描述,我覺得差不多喔~

Anonymous said...

uncle ray:我見aulina同啤啤熊都經常係度~

Anonymous said...

uncle ray: 哈, 我諗我係神經兼神奇囉!

風信子: ha, 好多人都係咁, 癲癲喪喪... :)

LDD: "只是怨怨相報甚過癮" 哈, 你就過癮啦!

mr bibe: 好似LDD講, 文字好難騙倒人...

Anonymous said...

你的圖片是SUPERWOMAN 超女﹐as Superman = 超人﹐ 神奇女俠 是
Wonder woman

Lynda Carter is the tv series Wonder Woman TV series with picture.

梁巔巔 said...

哎唷唷! 哈哈哈哈哈哈哈~~~ 典解嘅?! 睇漏咗個題目~ "我係神奇女俠"! 呀哈哈哈哈哈! 加埋個卡通女超人, 好抵死過癮呀!

其實, 看完全文, 講真, 人, 好似妳咁, 先有趣好玩唔悶.

:)

Anonymous said...

inner space: 係喎, 果然夠仔細, 咁都俾你搵到個discrepancy... 等我轉個公仔先! :)

LDD: 洗乜講! :)

Anonymous said...

巔巔兄唔好蝦Mad姐喇!!!

梁巔巔 said...

好 sexy!!!!! 幅相~

梁巔巔 said...

Space 兄, 係我成日畀佢 "恰" jar!

xiao zhu said...

換番張啱嘅相,好靚呀!

Anonymous said...

LDD: 我幾時"恰"你啫?

xiao zhu: 不過呢幅相唔係好靚...

愛美 said...

我鍾意新呢幅圖 :)

Anonymous said...

娜姐 在第一個回應已經指出喇, 我是唔明至望多眼之嘛!!! 同埋再寫明o的 , the credits should go to Aulina。

Anonymous said...

愛美: 係咩? 個顏色麻麻地...

inner space: aulina 幾時講過?? anyway, thank you!

Anonymous said...

aulina said...

第一幅漫畫... 一樣都做唔到!;P

Thu Mar 29, 02:51:00 PM 2007

Anonymous said...

inner space: i guess what aulina referred was the two cartoons (first one abt super mother), not the superwoman picture...