Pages

Tuesday, March 20, 2007

準備就緒!

Dun Dun Dun Dun! 第三十一屆香港國際電影節終於響琴晚開幕啦! 雖然我無份到現場採訪或參與, 不過作為HKIFF第十三年既忠實擁躉, 黎緊呢三個星期既盛事又點可以低調處理?!

首先要隆重介紹一吓今年小妹有份幫手的香港國際電影節HKIFF網上筆記連線:

HKIFF Link

這個是我去年才認識的, 由一群熱心的bloggers合作攪出來的一個網誌, 用意是"讓散落在各處的電影節網上筆記"得到連繫, 讓更多電影發燒友可以又看電影又看不同bloggers寫的影後感.

未來廿天裡, 相信我除了忙看電影忙趕場外(其實也告了數天假, 讓自己可以看得輕鬆一點), 也會忙著寫我的影後感, 然後還有幫忙連結. 所以每天都有來這裡捧場的網友們, 或許天天都會看到你們不會去看的電影文章, 希望不會悶壞大家了. 當然精神及肉體上有空的話, 都會照平日一樣寫寫其他的. 我星期四晚才開始看第一場, 然後是廿天內看廿齣電影(其實是十三天裡), 相信未必有閒暇看週末的荷李活片了.

最後, 請大家多多支持我們的努力, 如果你也會看HKIFF又有文章想分享, 又或看到一些較隱蔽的bloggers的文章, 都歡迎聯絡我們任何一位編輯, enjoy the fest!

14 comments:

梁巔巔 said...

我好想睇嗰梅麗史翠普同劉燁嗰套.

另, 祝趕場成功!

Anonymous said...

"dark matter" 暗物質, 我都買左飛呀!
多謝. 會盡力而為! :)

Anonymous said...

趕時趕,咪走到裙甩褲甩﹗
enjoy~
等睇你的電影分享﹗

lu said...

可不要累壞哦~

Enjoy the movies!

我也想看dark matter.應該會上正場吧!

Anonymous said...

啤啤熊: 舊年試過趕到跑甩鞋! "等睇你的電影分享"係真唔係呀? 唔悶咩?

lu: thank you! 我諗應該都會上正場.

Anonymous said...

I wish you enjoy the movies.

Anonymous said...

thank you Uncle Ray!

Anonymous said...

睇得開心d 呀...
努力趕~記住買定個包呀唔好餓親呢~

Anonymous said...

多謝哂coffee, 好多晚都係9:30pm場, 唔洗太趕, 都係weekend趕D. 希望你都睇到一兩場啦.

Eric Spanner said...

其實我o地都係兩歲o者,前年先開始。

係呢,不妨寫下今年o既連線速記o丫。783號,category 係 notice。

Eric Spanner said...
This comment has been removed by the author.
Donald Kwan said...

辛苦晒...

Anonymous said...

eric: 即係我只miss左第一年? "不妨寫下今年o既連線速記o丫。783號,category 係 notice" 唔明... 連線速記?? 783?? 即係響hkifflink.net度寫notice?

donald: 多謝支持!

Anonymous said...

"舊年試過趕到跑甩鞋! "等睇你的電影分享"係真唔係呀? 唔悶咩?"------> 有d我都想睇架,但明知一有野做就未必走得甩去睇,到時仲激死我﹗唔係未試過架...費事自己到時好無癮﹗
你寫,我有時間/興趣(某戲)咪睇﹗放心啦﹗會捧場的.........

貼留言ERROR,我係啤呀﹗