Pages

Tuesday, March 20, 2007

寧願你永不知道

絕少甚至從不放canto-pop歌詞上來, 但近日常常乘車時都聽到衛詩的一首歌, 很喜歡, 最耳熟能詳的當然是這一段:


寧願你永不知道 我多想與你好

能做你知己 不必與你擁抱 

無謂愛意一宣佈 就此把你嚇倒 

能陪我已很好 

慾望未大到 高攀不到

全首歌詞及試聽: 寧願你永不知道

(太好聽啦, 找到全首, 可以一邊聽一邊工作!)

說到暗戀人, 我從來不會做這種"寧願你永不知道"的行為, 我為人大情大性, 喜歡的, 雖不至於會主動向對方示愛, 始終是女孩子嘛, 不過, 我是絕不會就此由得對方不知道的, 人生苦短, 喜歡一個人不容易, 還要他不知道? 那太苦了自己吧.

找一天心血來潮和大家分享一下我的狂戀(暗)示愛行徑吧! ;)

23 comments:

Anonymous said...

洗耳恭聽洗眼恭看洗心共鳴!

梁巔巔 said...

"喜歡的, 雖不至於會主動向對方示愛, 始終是女孩子嘛,"

呀哈哈哈哈哈哈~~~~ 真? 大姐妳癲 ga 喎! :P

"找一天心血來潮和大家分享一下我的狂戀(暗)示愛行徑吧! ;)"

!!!!!! :O

仲癲仲狼過我唔通?!

Anonymous said...

期待你的狂戀分享,呵呵呵....
女生可以間接式主動,用一些微小的動作,對女生有感覺,照理說應該會一下子就感受到了。

Anonymous said...

WOW!INTERESTING topic ah!!!!

Look forward to it!!!!

Anonymous said...

Very looking forward to hear your story.

Must be good:->

Anonymous said...

我prefer明戀!定係叫做勾引?好confused添!

Anonymous said...

唔好要我地班粉絲等咁耐喎。如果你寫﹐我都會湊熱鬧分享下自己D示愛行徑囉﹗

Anonymous said...

你寫完我地又跟?嘩!以後唔使諗爆頭諗寫乜喇!

梁巔巔 said...

Heee heee.

Anonymous said...

我也試過暗戀人,看以下歌詞(王傑的歌)﹏

『假使瞭解我 像我一樣狂 只須接觸目光
同樣曾流過淚 亦有點情感和知覺
也會知單戀的寂寞 為某人在某時在某方

不必瞭解我 問我感受如何 只須愛的越多
同樣漸漸發現 在生命中逃不過
那種拋不低的負荷 沒價值沒理由沒結果』

唔,就是那種『單戀的寂寞 為某人在某時在某方﹏﹏在生命中逃不過
那種拋不低的負荷 沒價值沒理由沒結果』的不由自主,很要命。

Anonymous said...

inner space: 第時先啦, 我驚我另一半上黎睇到唔高興就唔係咁好啦...

LDD: "真? 大姐妳癲 ga 喎!" haahah! 都可以幾癲架! :)"仲癲仲狼過我唔通?!" --> 你點癲先?

文鋒起吾: 原來大家都幾8... :)"間接式主動"--> 無錯, 就係要有少少技巧...

kajie: ha, seems like everyone's trying to push me... :) let me see...

uncle ray: my god, u too...

miss yim san: 呀, 你係kajie個friend呀呵? 明戀, 當然係最好, 但當未知道對方係唔係鍾意自己時, 就真係要用少少方法...
"勾引"呢個形容有D貶意喎, "吸引"好D.

freak'mc: 死啦, 原來一發不可收拾... 你寫先丫! :) 我真係要睇睇水先, 寫完有人嬲我架!

aulina: "以後唔使諗爆頭諗寫乜喇!姐姐, 你都一日寫幾篇啦, 點會諗唔到寫咩野呢. ;)

LDD: hee hee... :)

Anonymous said...

閒趣: 多謝分享. 呢首歌叫咩名? 好似未聽過. 盧巧音果首垃圾:"留我做個垃圾, 長留戀於你家", 都曾經令我有少少共鳴...

sa said...

真係好橋........呢首歌好適合宜家既我...

唔可以俾佢知架, 知道左連朋友都無得做呀!

Anonymous said...

sa/yu: 唔, 咁你想同佢伕大朋友, 定係愛人???

Anonymous said...

Mad dog,很舊的一首粵語歌,叫“講不出的痛苦”,我想應該沒有plug過。林夕填的詞加上王傑的演繹,聽得人想哭又哭不出,心很酸的。(這之前還不知道歌曲可以如此地觸動人心)

Anonymous said...

" 第時先啦, 我驚我另一半上黎睇到唔高興就唔係咁好啦..."

咁!!!! 即是你老公﹐最醒唔需要你....又叻又怒!!!


正確選擇o下!

mad dog said...

inner space: 你講咩, 唔明既???

梁巔巔 said...

"真? 大姐妳癲 ga 喎!" haahah! 都可以幾癲架! :)"仲癲仲狼過我唔通?!" --> 你點癲先?"

唔方便講....

Anonymous said...

LDD: "唔方便講...." 唓!

Anonymous said...

噢!噢! 意思是你老公最醒唔需要你暗示!!!

Anonymous said...

inner space: 哦, 咁佢同我當年大家都係暗示高手黎既... :)

sa said...

唉.....當然是愛人啦!
但一言難盡.....

Anonymous said...

sa: 努力呀!