Pages

Wednesday, March 28, 2007

褲 裙

今天說說穿的. 前星期參加友人的婚禮, 買了一件"搞野"上身, 可當裙穿的, 但會露出lower back, 所以襯jeans最型. 現有的tight jeans又不太合心水, 於是去了Levis逛逛. 許多年沒有買Levis Jeans了, 十多歲時興到癲的501及一系列的Levis牛仔褲後, 穿的都是其他牌子. 大學時最喜歡CK Jeans, 美國買很便宜. 之後還有極便宜的Gap Jeans, 等等.

去銅鑼灣Levis舖, 店員十分pro, 只問了問我想要的效果, 揀了兩個款給我試, 看一看我穿出來的樣子, 然後便知道我需要哪個型號了. 最後買了Levis Red Tab Demi Boot 508™ Jeans:


我沒有修長的腿, 雖有五尺四五左右, 但不是九頭身, 穿了這條508, 嘩, 好像變了5'7! 當然晚上加上我那對三寸Helmut Lang高跟鞋, 我的確有5'7/8的! :)

說到芭蕾舞衣, 中學時當然一定要穿leotard, 即連身舞衣, 像游泳衣一樣, 再加白色/粉紅色芭蕾襪. 現在業餘跳跳, 當然沒有那麼多規矩(不過曾經去過一些芭蕾舞學校也要求大人穿leotard的). 所以喜歡穿什麼也可以, 有人會穿yoga裝束或跑步look, 也有些醉心芭蕾舞多年但長大後才有機會學的喜歡穿leotard加一條小裙子, 如下圖:



雖然喜歡跳芭蕾舞, 但個人卻對那條短裙仔有點反感, 難以想像它在我身上的樣子... 所以上芭蕾舞課時, 我通常都是穿下面這些unitard或jazz pants:







我怕太elegant, 連自己也嚇倒!

38 comments:

梁巔巔 said...

"我的確有5'7/8的!"

咪當有!!!!!

Anonymous said...

所以你咪行埋黎, 費事你傷心... ;P

Anonymous said...

jazz pants好蝦人著...

實際高度一啲都唔緊要,5'2"一樣可以望落好英。:D

Anonymous said...

Levis 505 denim jeans 從未移情別戀!

all the way for so many years !!!

Anonymous said...

aulina: 如果我條腿又幼又長, 我唔介面意露條靚腿俾人睇既...

inner space: Levis 505, reb tab? 多年都係?

梁巔巔 said...

"如果我條腿又幼又長, 我唔介面意露條靚腿俾人睇既..."

Heee heee...... 即係妳對腿又唔幼, 又唔長 la~

XD

Anonymous said...

LDD, mad dog,

i have to say it is very funny to see you two talking with each other. THe converstion make me smile!

mad dog said...

LDD: "即係妳對腿又唔幼, 又唔長 la~" 賤人, 我謙虛啫, 無supermodel既長腿我唔會讚自己囉... 唔係好似D人咁, 明明唔靚仔話自己靚...

uncle ray: in fact, when i converse with him, i want to puke... ;P

梁巔巔 said...

MD: 我唔靚仔唔通妳靚女呀?!

Uncle Ray: in fact, when i converse with her, i want to 勁puke tim!!!!!!!!! ;P

mad dog said...

LDD: "我唔靚仔唔通妳靚女呀?!"
咁我緊係靚女啦! 我個人誠實, 實話實說, 靚就話靚, 唔長就話唔長... :)

梁巔巔 said...

喎夠誠實咯!

Anonymous said...

I think elegance comes from the movement rather than the body shape. I wear tights only without any skirt because I don't like the skirt very much and it's easier for my teacher to see if my knees are bent or not. jy

Anonymous said...

md, ldd: hahaha... i couldn't stop laughing when i read ur conversation. please keep it on, dun stop!!

Anonymous said...

呵呵,終于可以上你的blog看了,之前網絡不知道有什麽問題newsweek果d外國網都可以上,就是上不了你的blog
"i have to say it is very funny to see you two talking with each other. THe conversation make me smile! "非常贊同.
LDD, mad dog,你們光說沒用啊,post相上來卑大家評價到底是mad dog靚女還是LDD靚仔啊~

梁巔巔 said...

freak'mc: 喎好坎坷.... 成日畀 oD人執一劑~

mrbibe: 唔駛~ 靚 oD ---> 係喎!

梁巔巔 said...

話時話, 喂, 您哋去吓我嗰度 la!

www.victorvictor.blogspot.com <--- 好好睇!

Anonymous said...

"唔係好似D人咁, 明明唔靚仔話自己靚... "---->有人攞黎衰...真係唔比人話唔安樂...

"話時話, 喂, 您哋去吓我嗰度 la!

www.victorvictor.blogspot.com <--- 好好睇!"--------->唉,要去,自然會去,攬成咁呀你....(暗笑...)

梁巔巔 said...

啤啤熊, 呢期妳紅啦! 威啦! 有人追嘞! 囂嘞噃係度!

今晚嗰位公子冇約妳吖?! ..... 可能同 o緊第二個喺一齊 wo!

Anonymous said...

贊成mrbibe所說。

來、來、來, LDD,mad dog你倆把相片post出來,等各blog友來評評理。

Anonymous said...

ldd & mad dog
also, i think it must be 勁funny and 開心to have you two as friends.

梁巔巔 said...

"來、來、來, LDD,mad dog你倆把相片post出來,等各blog友來評評理。"

唔制

梁巔巔 said...

Uncle Ray:

"also, i think it must be 勁funny and 開心to have you two as friends."

謝謝! ^^

Anonymous said...

嘩, 一晚後返黎竟然有咁多人響度吹水...

jy: yes, i understand, but i just can't stand that little skirt... so not me.

freak'mc: ha, we two are not clowns ah ha, don't expect us to keep on that... ;P

mr. bibe: 我在這裡說了什麼, 內地又封鎖我的部落? :( 這裡那麼公開, 怎可以放相上來呢?

LDD: 你鍾意講乜都好啦, 我尊重你既自負既... 我人謙虛, 無你咁好氣.

啤啤熊: 係啦, 佢自己都識講, 有X自然香, 洗響人地地頭宣傳自己... 飽死... :)

LDD: 你收吓把口啦, 有日響街俾人打我地真係幫你唔到.

uncle ray: 你唔係工幹咩, 有時間上黎咁俾面呀? 打到中文??? 相? 緊係唔可以啦, 費事睇"涉"哂... ;P
"i think it must be 勁funny and 開心to have you two as friends"咁我D朋友又幾慶幸有我呢個friend既. :)

梁巔巔 said...

"涉" ---> 蝕

Mad Dog, 罸寫100次!

梁巔巔 said...

"freak'mc: ha, we two are not clowns ah ha, don't expect us to keep on that... ;P"

係 ai! 再唔係, 收 $!

梁巔巔 said...

"咁我D朋友又幾慶幸有我呢個friend既. :)"

-________-"

mad dog said...

LDD: 蝕蝕蝕蝕蝕蝕蝕.... 一時手快諗唔到. 咪係, 我地唔係小丑丫嘛... :) 我D friends好鍚我架!

梁巔巔 said...

"LDD: 蝕蝕蝕蝕蝕蝕蝕'

Ah~~~~ hahahahahahaha~~~ 笑到吖!

Anonymous said...

講開又講啦,其實你地兩個見過對方未?或者對方既相~

Anonymous said...

LDD張相一早擺咗上網啦,你地冇人見過咩?

http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post_113593087138553102.html

靚唔靚仔吖?

梁巔巔 said...







可愛

mad dog said...

mr bibe: 無呀, 不過N年前人地行山有張相放過上去佢個blog度, 見過吓咁囉...

LDD: 嘔!

aulina: :) 咁細個人人都靚架啦! :)

Anonymous said...

"咁細個人人都靚架啦! :)"

我唔係喎!XD

mad dog said...

aulina: 你靚呀!

Anonymous said...

hehe, 我有帶手寫版with me.

我是工幹,在酒店上internet睇, 成$4 one minute ga.

你個blog一定係好好睇.

诤係睇你同ldd對答已是樂事。

Anonymous said...

uncle ray: "成$4 one minute" 你都上黎, 真俾面! :) have a safe trip home lah!

梁巔巔 said...

Uncle Ray:

"我是工幹,在酒店上internet睇, 成$4 one minute ga."

喂, 咁又有冇專登畀 $ 去我嗰度睇先!

Anonymous said...

LDD: 人地響呢度睇你留言咪仲"精彩"!