Pages

Wednesday, March 07, 2007

腳趾狀況報告

自一月尾二月頭在這裡寫過有關跳芭蕾舞及穿pointe shoes上課的文章, 文章&文章後, 昨晚已上了on pointe的第五課了, 腳趾狀況: 完好無缺!

有同學上了兩三課腳趾公變瘀黑, 有人流血, 我的腳趾雖然不是最適合on pointe的Giselle/Peasant foot(有關文章), 而是鈄腳趾(tapering off)的埃及人腳, 但五課半小時的足尖練習, 所有腳趾都沒有問題, thanks God!

第一二課時, 最痛的是腳掌最闊的位置, 第三課才真正覺得腳趾公承受了整個身體的重量, 一點都不是開玩笑.

第四五課"漸入佳境", 開始有點覺得那不是太痛苦的一回事. 當然除下芭蕾舞鞋之後, 腳有些位置都紅了, 放在地上休息一會, 等它舒展一下, 穿回鞋子離去時一點也沒有痛楚.

有不少pointe works的芭蕾舞蹈員看到我這樣說, 可能會笑我: "遲D你就知..." 當然什麼時候輪到我腳趾變黑及流血還未知道, 會繼續向大家匯報! :)

忘記一提, 我們都有用類似下面這個toe pad的, 售貨員說, 這個年代, 連專業芭蕾舞蹈員都怕痛, 個個都用這些toe pad, 她們以前跳時是不准穿的, 所以一定會流血. 依然是那句: 我會保住腳趾公!

11 comments:

Anonymous said...

同學們"出事"是否由於經常在家中練習?或她們的動作出了問題...

其實...也蠻可怕啊!

mad dog said...

我也不太清楚...

愛美 said...

咁會唔會影響腳型, 著涼鞋時無咁靚?
同埋可唔可以搽腳甲油, 會唔會花?
:P

梁巔巔 said...

"依然是那句: 我會保住腳趾公!"

記住咯喎.

:)

Anonymous said...

愛美: 暫時腳型無變過, 或者始終我地唔係專業, 唔洗日日on pointe, 無咁傷.

LDD: yes sure!

Anonymous said...

跳ballet原來好恐怖.

点解你唔跳其它呢?

mad dog said...

uncleray: 細個學開, 情有獨鍾, 試過jazz, 中國舞, etc, 都係芭蕾舞最有信心同跳得開心.

Franca Lee Eco Fashion said...

以前第一次學都有流血!用了PAD也沒用!後來在房日自我訓練才得習慣那種痛楚!

mad dog said...

shogunb: hello你好!!! 咁你on左幾多年pointe呀??? 一定跳得好叻啦! 宜家仲有無跳???

Franca Lee Eco Fashion said...

我學O左一年之麻! 宜家都無學啦! 我一O的都唔叻!不過,練得多(O個時)先生都O林唔到點解跳得咁好!

mad dog said...

你學一年就俾你on pointe, 你果陣幾多歲??? 我細個學, 10歲左右開始, 學左好幾年先俾on呀, 果時十五六左右啦.