Pages

Thursday, January 25, 2007

腳趾會爛 跳好? 唔跳好?

自昨晚開始我重複多次問自己這個問題.

自中學年代學芭蕾舞時on過pointe(跳足尖舞)後, 一直沒有再on過. 近日其中一位導師也有一課(不是我平日上的)兩小時的芭蕾舞課, 是給初級至中級的學生的(而我正上她教授的中至高級), 當中有半小時on pointe課, 有同學上了三次, 昨晚給我看她瘀黑了的腳趾公.

三次半小時的後果便已清楚見到, 有點驚嚇. 記得當年我還未去到"血流滿鞋"的level. 但多年後的今天有機會再on pointe, 的確有點躍躍欲試.

回家後, 拿出我那唯一的一雙pointe shoes, 對, 就是十多廿年前那對. 本想下星期拿去試上一課再考慮買不買一對新的. 結果那雙pointe shoes好像有蟲蛀了, 有點駭人, 連忙用膠袋包好丟了. (拍了它們的遺照, 遲些再放上來...)

好了, 現在如果想上那課便一定要買一雙新的了. 想了兩天, 仍然是: "腳趾會爛, 跳好? 唔跳好?" 擔心的是我的一雙腳會變成這個樣子: image (網上找來的, 我不認識腳主).

你們常常看芭蕾舞蹈員在舞台上翩翩起舞, 或許你不知道她們的腳趾都會像相片中一樣醜怪. 我可未到這個級數, 腳趾還是正常的.

唔, 明天下午讓我去芭蕾舞用品公司看看, 試試pointe shoes, 再考慮考慮...

17 comments:

梁巔巔 said...

??! 腳趾會爛?!?!?!!? 水桶腳就聽過....

嘩, 芭蕾舞, 優雅美態中帶血腥, 正! 淒美浪漫!

妳文中還未講, touch wood 如果真係會爛, o甘仲跳唔跳?

Anonymous said...

嘩 . 好大犧牲..
台上十分鐘
台下十年功
爛埋腳指公
真係無陰公

Anonymous said...

LDD: 我都未諗試唔試跳番... 聽日去check下D pointe shoes先, 不過去得試都好難抗拒唔買... 買左又無理由唔著... 唉... 好苦惱... 如果腳趾變瘀黑可能會停下卦... 唔知呀.

abby: 你係唔係fongfongcoffee果個abby呀? 我都有睇過你個blog架. 哈哈, 你既押韻好精彩! :)

梁巔巔 said...

?????????

妳平時日上的芭蕾舞唔駛用足尖 ga?

Anonymous said...

唔會架. 即使係advanced class都未必on pointe, 係分開練架.

Anonymous said...

"血流滿鞋"?

有冇咁血腥恐怖?

Anonymous said...

That's exactly what happened to me after one pointe class with Eriko!

Anyway, I strongly suggest you should try and continue the pointe work. It's valuable experience. You won't be able to pick it up when you are over 60.

Anonymous said...

iunno if the website you last mentioned have these but the sitesi sent you they sell gel linings/protection soles/bands i think it might help. check it out discountdance.com

Anonymous said...

真係好似會好痛苦咁……不過曾幾何時我試彈琴彈到成個琴鍵都係血……

Anonymous said...

爛左會唔會好返? 咁妳以後仲可唔可以著open toe shoes 架?

Anonymous said...

uncle ray: 的確聽過好多professional ballerinas講, 係非常正常.

sally: only one class and your toes bleed??? wow... sounds horrible. it didn't happen to me (ages ago).

cheryl: instructors don't suggest ballerinas to use too much of those pads, cos' when the dancer rely too much on that, their toes are not strong enough to do the pointe work in the long run. what we did in high school years was to use old panty hose to wrap the toes. i asked one of those instructors the other day, he still recommended students to do so instead of regular soles/bands/pads that are on sale at those shops cos' in the end, the dancer still has to rely on her own toes.

古詩哲: 成個琴都係血? 嘩, 都幾恐怖, 點清潔? 琴鍵有隙喎... 我只記得當年真係極痛, 根本無可能on 足半小時... D professional ballerinas真係好堅.

yellowline: 我諗我未去到腳趾爛可能已經放棄啦...

梁巔巔 said...

冇新作 o既?! Busy?

mad dog said...

琴日post左四篇, 今日等大家透透先嘛, 驚你地睇唔切... 仲去左買pointe shoes呢!

梁巔巔 said...

買 o左喇! (估妳一定會買 ga o勒 :P)

o畏, 小心跳 o咼.

mad dog said...

試左"49"次, 人都癲! 佢地好pro架, 一著就知邊"忽"OK邊"忽"唔ok, 但都試左好鬼死耐. 都唔平呀, 下星期點都要試上一堂!

Anonymous said...

我細個個陣好想學芭蕾舞架. 但呀媽話跳壞腳唔俾我學. 佢根本不肯俾錢我學就真. 睇黎, 佢又唔錯得晒.

Anonymous said...

紫熊: 如果跳黎玩下, 唔諗住跳pro都ok既.我F.4/5時決定唔會跳pro, 所以就quit, 腳趾未變樣就淡出啦... :)