Pages

Thursday, January 18, 2007

有野睇

今早check email見到HK Magazine的通訊, 是有關這個I Shot Hong Kong Short Film Festival. 有興趣從不同文化及背景的獨立電影製作人眼中看香港的觀眾, 可以一看.

時間/日期: 晚上八時正, 本月廿五至廿七日

地點: 香港藝術中心Agnes b. CINEMA!

票價: $80 (Urbtix)

此外, 或許這星期你已在各巴士站見到那個有焦媛, 羅冠蘭及郭錦恩的大海報. 節目名為《VV勿語》《The Vagina Monologues》(陰道獨白).


雖則個人不喜歡焦小姐, 但這個"Vagina Monologues"實在是一眾女士都有興趣的劇目. 其實多年前在美國已聞說這個十分受歡迎的獨白劇, 原作者是Eve Ensler. 1996年開始在Off-Broadway公演, Ensler一直主演劇中多個女性角色, 後來獨白劇也由三個不同的獨白劇演員擔綱. 由於極受歡迎, 除美加及英國外, 亦曾於許多國家演出(Albania, Brazil, Colombia, Dominican Republic, Ecuador, France, Hungary, India, Indonesia, Japan, Kenya, Mexico, Russia and South Korea). 2002年更有電視版本(HBO).

這回來個本地版, 個人也有點興趣一看, 已邀請七友們一起去, 可是暫時只有一個人回應. 噢, 剛剛又多一位小姐回覆了! 好野, 有人同我睇!

節目詳情:

"女人要愛自己,就必須從身體的最私密處認識自己、瞭解自己、看見自己。 透過訪問超過二百位女性有關性、身體、陰道以及暴力的題目後,此劇將女性經驗中的神秘、幽默、痛苦、希冀、憤慨及歡悅的多樣化心聲,以認真、寫實而又生動有趣的獨白形式赤裸裸表達出來,呈現出不同年齡、種族、階層、性取向的女性個體差異經驗,並對「陰道」這個名詞進行重新詮釋及定位,引領觀眾感受陰道與愛、與性及人生的奇妙締合之存在及意義。" (城市電腦售票網)

詳情也可看"焦媛實驗劇團"網頁.

日期: 一月三十一日至二月四日

地點: 香港大會堂 - 香港大會堂音樂廳

10 comments:

梁巔巔 said...

"其實多年前在美國已聞說這個十分受歡迎的獨白劇, 原作者是Eve Ensler. 1996年開始在Off-Broadway公演,"

幾時會由香港原創一 oD o野由外面抄番呢?

當然, 這次香港踏出第一步, 令其他人有機會欣賞到這類節目, 也是一件好事.

羅冠蘭及郭錦恩三個女人我認為會搶曬焦媛. 除 o左我看過她們三個因為這個 show 而接受的訪問, 我一直都覺得焦媛她焦論談吐, 儀態均出不到大檯.

起碼, 她不好笑, 不幽默.

完全唔係羅及郭 o個皮.

Anonymous said...

"The Departed"咪抄"無間道"囉. 唉, 好難既, 搵錢丫嘛.
我都覺得羅and郭會搶過佢. 但係係佢個劇團丫嘛. 佢個形象就係似鍾意呢類大膽製作.

Anonymous said...

如果佢上英文版我諗我會有興趣多少少,同埋唔得帶埋兩小一齊睇,又係無緣lu....

有冇睇過春天呀?羅冠蘭做nancy(好似係),係咁爆粗,幾形呀!

Anonymous said...

幾時會由香港原創一 oD o野由外面抄番呢? ------>我咁"arm"就想話"無間道",呀mad dog姐就講左﹗

好似話荷里活想買<傷城>劇本黎拍喎-->又係呀劉偉強+麥兆輝的﹗

焦媛?我個人覺得佢個樣好明顯係「性格」演員,懶有格,扮出眾﹗

Anonymous said...

aulina: 英文版有無睇過? 我諗應該有碟買. 無睇過羅做nancy喎.

啤啤熊: "焦媛...好明顯係「性格」演員", 哈, 十分同意.

San Wen Ji said...

i and yuen yuen already bought the ticket of the drama

Anonymous said...

Hey, I just got the tickets to the Feb 2 show with Miss C...heard about this for a while and finally got a chance to see it.
When will you go?

Anonymous said...

bolowed your corner to reply to Aulina thanks mad dog.

姚小媟﹐Nancy, Lulu , 還有鳳萍???
我和春天有個約會!!!

第一代 羅冠蘭做金露露 LULU﹐Nancy
蓮茜 是馮蔚衡﹐鳳萍 是 蘇玉華﹐姚小媟
是 劉雅麗 (話劇和電影)

第二代 米雪做金露露 LULU﹐Nancy 蓮茜 是 陳潔靈﹐其他兩位相同。(話劇)

其他的電視劇﹐不提也罷!!!

嘩嘩很晚了﹐2:30 am Good night.

Anonymous said...

hahhaaa sleepy eyes should be
"BORROWED" so sorry

Thank you MAD DOG one more time.

Anonymous said...

san wen ji: i see. which nite?

karen: probably feb 1.

inner space: "我和春天有個約會" 我只看了電影版, 好怕劉雅麗... :)