Pages

Saturday, January 27, 2007

三段

吸引

撇除銀幕或樂壇上的明星, 現實裡吸引我的人都有一些共通點. 不論男或女, 我都喜歡:
  • 有點冷/cool
  • 寡言的
  • 不一定很英俊或標緻, 但就是有某一種高傲的氣質
  • 不一定人緣好, 我喜歡的人許多時都未必受人歡迎

有時我覺得我也可以愛上女人的.

********

自認有時脾氣頗暴躁, 是個喜怒形於色的人. 心情不好, 面是會變黑的. 亦自認說話可以十分尖酸刻薄, 出口傷人有時會被我用來做武器.

你知道嗎? 我的家人有時會擔心我會在街上被人打/襲擊, 甚至報復的. 哈, 原來我是這樣惡的.

********

獅子

"務要謹守、儆醒。你們的對頭魔鬼,如同吼叫的獅子,遍地遊行,尋找可吞喫的人" (彼前5:8) --不錯, 一隻獅子未走, 另一隻已趕上來, 遍地遊行, 而我卻是隨時會被吞喫的人...

10 comments:

Anonymous said...

he he...我三項全中(相不相由你)

Anonymous said...

sounds like Faye Wong would be someone you like, and also...ME! ;-B

Anonymous said...

物以類聚嘛, u shld like me too! 不過依家人老了, 收歛左好多喇!

Anonymous said...

uncle ray: :) ha.

echo: i don't like Faye Wong (she is a star), too arrogant. yeah, just like imak said, 物以類聚, guess we are of the same type? :)

imak: give me five! :) ha.

Anonymous said...

Hello~ Beautiful Sunday~

"部落格觀察 Blog Look 排行: 148 (ID: 6667)"

想問, 呢個係 o羊 o黎?

我昨日輸入 o左自己 o既網址, 諗住只係看看, 點知 o甘就加 o埋我入去 o各 o咼~

???????????????????

Anonymous said...

上面 o個個留言, 同妳 o係我 o個邊留 o既同一時間 ar!

Anonymous said...

hi LDD! nice sunday! 果個係台灣排行榜, 其實前陣子好似引來一D香港bloggers不滿, 因為個ranking只"侵"台灣bloggers玩, 但我add自己時又俾我加入喎, 唔理咯, 有得排下多D曝光率就緊係一於少理. :) no.148 ok 啦, 最勁果個禮拜130+添呀. 丫, 剛剛check過, 今個星期, no. 143, 又前左五位啦.

Anonymous said...

"唔理咯, 有得排下多D曝光率就緊係一於少理. :)"

~~~~><~~~~~ 呀哈哈哈哈哈哈哈!!!! 笑到 oY!!!!!

o畏, 轉新版 la! 好用家 friendly ga!!! 轉 o左後, 只係需要執番 oD Blog 友 links ga ja!

仲有, 好多 o野玩 ga 入面! 齋玩都可以玩成個月!

好 high 中

mad dog said...

睇定D先...

Anonymous said...

接上面對echo and imak既回應, 我應該話其實我自己並唔符合"我所喜歡既人"既"標準", 最起碼係我好鍾意講野, 屬於多言既人. 至於係咪標緻及高傲就要旁人話我知啦.