Pages

Thursday, January 04, 2007

無福消受的一餐

昨晚又與七友聚, 是為補祝兩位十二月壽星女的生日. "未來高官"提議去銅鑼灣私房菜"天外天"(The Skyview), 她說和友人去過多次都覺得不錯.

由於節日裡吃得多吃得雜, 我一向不太掂的腸胃前兩天又扭計, 害得我星期二差點上不到班, 那天下午更早走去看醫生. 於是這晚的美酒("老闆"又帶了澳洲紅酒來贈慶)佳餚我竟沒有份兒!

不過看她們吃得津津有味便知道菜餚不錯:

蒜蓉蒸開邊蝦

乳鴿一隻(太吸引了, 吃了一件!)

泡飯(也吃了一碗)

獨享的肉絲煨麵(很悶啊!)


她們還叫了菜, 和薑茶湯丸等, 沒份吃, 亦忘了拍照了.

友聚目的都是友聚, 還有慶生辰呢, 所以沒有吃的份兒也可以十分享受的, 皆因是晚各人又是說個不停.

是晚點滴:

  • 大伙兒商量數星期後一個週末一起來個outing, 地點及活動未定. 有人提議BBQ, 有人提議行山, 有人說要去昂平360, 不過有人已經玩過. (歡迎各單身男士參與... 哈, 講笑咋!)
  • 上次交換禮物晚上的談天及Truth or Dare, 有人問題太尖銳及不顧及玩者的內心, 引起一個issue... 但有人竟仍再拿來開玩笑(唔知死). anyways, let's forget about it.
  • 有人再一次被指導"怎樣approach a nice guy at office". 有人自告奮勇提出去當事人的公司工作一週幫助姊妹做好事! (just kidding啦, 邊有咁偉大!)
  • 相片分享: 嬌小靚會計的兒子及老闆的姪兒
  • 有人提議由於嬌小靚會計已辭去工作全職帶孩子, 我們應該為她改個新別名. 唔, 不如叫"第一個媽媽"好嗎?
  • 眾人都為"七友"在我的blog上有點"收視"而感到高興

忘記一提, 天外天一點也不像私房菜, 裝修有點像燕京樓之類, 地方不少, 且面向維港煙花景, 記得大姊一家也和母親於某年年初二在此吃開年晚飯兼看煙花. 價錢中上(那個泡飯要$138), 昨晚這頓飯結帳連加一$1375.

天外天
地址: 銅鑼灣百德新街59-65號海濱大廈14A (right above Towngas Avenue)
電話: 2881 0338

4 comments:

梁巔巔 said...

"於是這晚的美酒("老闆"又帶了澳洲紅酒來贈慶)佳餚我竟沒有份兒!"

焉知非福呀!

大姐, 見妳鑊鑊都珍餿百味, 難得一餐兩餐唔食, good for you 呀!

"銅鑼灣百德新街59-65號海濱大廈14A"

哦~~~~~ 我曾經 o係一樓 o個間 coffee shop 攪過 "相體" 派對~ :P

呢間大廈同附近 o個幾幢都潛龍伏虎 ga.

mad dog said...

今日終於有力食番D正常野, 好慘.
"相睇"派對你又"arm"? ha, 分享一下丫!

梁巔巔 said...

"今日終於有力食番D正常野, 好慘."

噢, 食后回歸~~~

"相睇"派對你又"arm"? ha, 分享一下丫!"

喂喂喂, 攪 ja! 唔係參加 ar~~~~ Keee keee, 我唔駛 ma! 靚仔 ar!

Anonymous said...

咁我又未敢咩都食住, 慢慢開始食番D三文治and咖啡唧.
你做攪手咁掂?! 果然識賺錢喎! 喂, send email話我知其實你做邊行?