Pages

Monday, January 08, 2007

兩個人

當兩個人性格和喜好都一樣時
--> 所以很夾

當兩個人缺點也十分相像
--> 所以互相吸引

當男有的女沒有, 女有的男沒有
--> 互補不足

**********

當兩個人性格和喜好都一樣時
--> 以為很合適

當兩個人缺點也十分相像
--> 物以類聚, 越攪越"喎"

當男有的女沒有, 女有的男沒有
--> 根本就"唔夾"

20 comments:

梁巔巔 said...

等於, 女人說: "我就是愛他壞!" 但分手呢, 有會說成: "他太壞了, 我受不了"

男人說: "我愛她的有主見." 分手後呢, 演繹就係: "她的主見令我沒有男人的滿足感."

所以, 在一起; 分手, 點講都通.

其實, 最後一切看緣份.

Anonymous said...

LDD: right.

Anonymous said...

愛一個人,要全set嘛,真係愛,又點睇到咁多缺點?都說愛是盲目的。

Anonymous said...

點盲目都睇到缺點架下嘛? 唔該老夫老妻只睇到對方既好野?

Anonymous said...

唉﹗身同感受:(
我之前都以為"愛"大過一切,凡事都"就"到就去"就",可惜兩個都太有性格,呢幾年斷斷續續,又拖拖拉拉,大家都唔好受,又唔開心﹗而家單身一身輕﹗
阿mad dog姐,你無野呀?咁感慨?
回應柯蓮娜:初期我都好盲目,覺得對方好型有性格,以為大家好夾好夾,但最後發現所有事只限熱戀期﹗最後仲過埋左期﹗

Anonymous said...

我好執著,好辛苦
唔知點好
How to handle long distance relationship??

梁巔巔 said...

"How to handle long distance relationship??"

看要相隔幾耐咯~~~~~

但, ..... Lydia, 想唔想聽真話?

Anonymous said...

lydia: to be honest, i tried before, never work for me. 但的確有不少朋友與愛人分隔兩地多時, 最後都有情人終成睠屬.

LDD: 都有exception架, 要雙方都好有定力又一早已認定對方.

梁巔巔 said...

仲要加 o埋唔好 o甘緊張對方先得.

mad dog said...

LDD: 唔好咁緊張即放任政策, 仲死!

Anonymous said...

我冇野喎,我讀書果陣都係同蝦子餅一人一邊個喎……(不過又有少少唔同,讀書果?都未真係一齊,認就認左架喇,不過為免失敗等到返??先開始囉。)

其實我諗我講呢種盲目呢,係有意識盲目黎架,即係呢,有時有d野係真係睇唔過眼,會出聲,但係出?聲就算喇咁囉,呢樣佢叻過我好多,因為我好大女人,嘈起上?真係乜都得。結果係佢會唔理我,個原因係(佢講?):「咁你個咁家嘛,你覺得我唔好我都冇辦法,同得你一齊就預?你係咁,同你嘈?都無謂,最唔鍾意同人嗌交……」

咁通常跟住再嗌多幾?乜氣都過哂又會冇事咁囉。

我識佢?陣都未成年咁耐呀,要適應第二個點知唔會仲計苦丫?咁佢又唔係對我唔好丫,我又唔係唔愛佢丫,通常嘈完真係會冇事囉。唔算忍讓掛?

(不過如果話佢知有艷遇佢就會好唔開心囉,嘻嘻!)

Anonymous said...

有時對方想你緊張他(她),但有時又覺得大家自由D好~很矛盾~
aulina ahan:愛神不是The Blind God??!呵呵~

Anonymous said...

佢叫我等佢2年, 依家過左2個月我己經覺得辛苦.佢就覺得無問題.我都唔知應該點,應該再等定係放手?

Anonymous said...

aulina: 每對戀人/伴侶/夫婦都有唔同既溝通方法, 不過有時我覺得要用成世人去學習互相包容. 要講(here)仲有大把野講.

lydia: will u consider moving/travel more often to see him?

Anonymous said...

aulina: 每對戀人/伴侶/夫婦都有唔同既溝通方法, 不過有時我覺得要用成世人去學習互相包容. 要講(here)仲有大把野講.

lydia: will u consider moving/travel more often to see him?

梁巔巔 said...

"唔好咁緊張即放任政策, 仲死!"

因為呀, 分隔兩地, 自己如果仲好緊張對方 o既話呢, 就會好辛苦, 亦會越驚! 但又見唔到摸唔到 o番, o甘樣, 就自然越攪越 "灣".....

反而, 淡淡的心態, 會易掠過兩地分隔的日子.

Anonymous said...

lydia: 其實兩年又真係唔係好長, 如果雙方都努力, 都未嘗不可. 要兩方面都努力負出. (萬一是但一方"lai"野, 即"不小心有個短暫第三者", 而又無殺傷力既, 最好唔好俾佢知.)

梁巔巔 said...

"最好唔好俾佢知."

係呀係呀, 大話係要 ga! 在所難免!

其實, 都係善意 o既謊言, mo 問題!

Anonymous said...

依家我無可能去找他...

我就係太緊張勒, 成日覺得咁樣落去會好快淡,成日問住佢,有時佢無打電話比我又或者無咩野講,我就形住佢己經開始變緊.我應該點?

Anonymous said...

lydia: 放鬆D. 太緊張都幫唔到自己. 有緣份既分隔幾遠幾耐都無問題.