Pages

Thursday, January 11, 2007

Comfort Shopping & Cuticles

人們常說comfort food, 其實女人最喜歡的還是comfort shopping. 昨晚跳舞課後, 一個人想在銅鑼灣蹓躂一會, 時為晚上將近十時, 百貨公司都準備關門, 唯有四處逛逛. 影碟舖, 時裝舖, 一一走過, 一心想買點東西, 有什麼要買呢? 化妝品? 護膚品? 好像沒有要補給的, 一邊逛一邊想, 卻一直也想不到, 只對自己說, 我想買點東西. 有時女人總要找藉口購物.

逛到時代廣場附近, 連卡佛及CitySuper都關門了, 最後逛到L'Occitane en Provence, 忽然記起兩星期前去修手腳甲時兩位美容師都說我的手腳不太乾, 問題是我的cuticles. 都叫我要買滋潤cuticles的cream, 我問她們會用哪些, 她們說店裡都用的OPI.

走進L'Occitane, 一向知道它的hand cream及foot cream很好用(以前也用過), 想必有cuticle cream, 問問售貨員, 介紹了品牌唯一的護理cuticles的潤膚霜, 就是這個:


售價$140 (15ml), 只有VIP才有折扣, 我沒有. 回家用過, 又果然不錯. 以後睡前又多一樣事情要做了, 女人要靚又不可懶, 有時真的有點累!

噢, 差點忘記, 這個nail & cuticle cream盒上有這樣的一句:
To use: apply the cream around the edge of the nail and massage in. Gently push back the cuticles with a stick.
看了還以為盒內附上小捧一支, 那麼我是否應該找一支捧來推我的甲皮?

19 comments:

Anonymous said...

為左靚,要有代價﹗包括$$$$$及時間﹗
我幫呢襯個牌子(L'Occitane en Provence)有5/6年,用的係shea butter hand cream & hand scrub,仲做埋VIP﹗
真係唔錯﹗(both價錢及質量)
齊齊努力﹗我地要靚靚靚靚.........靚!!!!

Anonymous said...

仲有無食朱古力呀? :)
喂, 有無用過佢D shampoo/conditioner之類?

Anonymous said...

小木棒有得買架﹗

Anonymous said...

今日有同事請我食,我摸下條腰就好堅決拒絕左﹗但發現自己狂吞口水...真陰功!
我另外有用pure shea butter當hair mask用﹗好鬼死正架﹗
咁你呢?

Anonymous said...

我的 Kiehl's hand cream 快用完了,還正在發愁要不要換牌子玩玩呢!
Thanks for your info! ^^

Anonymous said...

啤啤熊: shea butter當hair mask, 得唔得架? 會唔會好油?

muggle: yes, very popular here too.

梁巔巔 said...

"啤啤熊: shea butter當hair mask, 得唔得架? 會唔會好油?"

得~

我都曾幾何時, shampoo 當 gel "納" 啦.....

Anonymous said...

mad dog姐,真係得架,仲好work﹗
因之前電髮後髮尾好鬼乾,咪買pure shea butter黎當mask咁潤下,放心啦,唔會好油﹗店員都推介咁做架﹗
下次你再想shopping而咁"arm"去開咪問下,睇你都係心思思貪靚咁想試下呢﹗係咪?

唉,情急上黎,就考腦筋,巔哥呢招都ok...但果日千祈咪落雨,哈哈---->阿巔成頭泡﹗激呀﹗

梁巔巔 said...

..... 唔少心 ja! 妳唔好以為我黐到真係用 shampoo 當 gel 用先得 ga! -___-

"阿巔成頭泡﹗激呀﹗"

1. 中學時某一個唔記得?係平安夜定係元旦除夕,學人出去 walk。出去 walk,自然就少不免要「立」gel,於是乎,?出動前一兩日走去萬寧買支 KMS ?「gel」(?時呢隻牌子好興)。到出動當天,裝身?時候,就係咁「立」係咁「立」啦,咦,點解梳極都有色??而且,呢隻 KMS 都好香喎。好唔容易梳到? gel 勻循,攪到正常,到出到去,walk walk 下,落雨喎~ 咦,點解個頭有泡?。。。。到番到屋企拎支??細心睇~ X!KMS Shampoo。。。。

http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post.html

冬冬 said...

有冇用過l'occitane既Honey Foaming Jelly for Body and Hair? 當shampoo和shower gel都得﹐好正! ^^

Anonymous said...

但係shea butter個味好似有d臭

佢另外專for hair的 mask 反而又香又好wor

Anonymous said...

女人總喜歡shopping! ^__^

Anonymous said...

各位美女, 你地每個月有冇幾日係成日覺得好低落,好唔開心,然後狂諗負面野?? 該如何解決? 是我心理有問題,定係每個人都會咁?定係真係關月事? 我成日都係月頭o個十日都會咁down.

Anonymous said...

啤啤熊: thanks. 下次試下先!
"巔哥呢招都ok...但果日千祈咪落雨,哈哈---->阿巔成頭泡﹗激呀﹗" --> 笑死我! hahaha!

LDD: 多謝分享"經典"回憶! :)

冬冬: 好, 又試下先... 呢個牌子真係幾多擁躉.

小柔: shea butter有咩怪味?

畢滿: 嘩, 好耐無你聲氣! 等我睇下你近來畫左D咩先!

可樂: 都會架, 但未必都係果D日子囉. 話俾自己知只係好短時間既低谷, 快D叫自己諗同做D開心野, 搵下朋友, 睇套開心既戲.

yuen luk luk said...

我都係L'Occitane的粉絲, 但佢? D Levender hand cream 就麻麻, Jurlique同 Kiehl好D呀!

愛美 said...

OPI有支筆型的cuticles gel, 可以放在手袋, 於日間滋潤及軟化甲皮, 可往專門店看看. 另外, LCN也有出品筆型的cuticles gel, 我用過亦覺得不錯, 莎莎有售.

Anonymous said...

yuen luk luk: 你覺得唔夠潤?

愛美: thanks!! 你都好多好介紹! :) 上次香水, 今次又指甲. 等我用完呢支cream先去搵. 嘩, 4:00am, 你唔響香港下嘛? 不過我琴晚都好夜訓.

kristie said...

通常呢種我搽完後會用枝綿花棒推皮,
我用sally hansen同c&e La Source.
sally hansen好d.
LCN o個支筆型我有,都ok有效果,不過椰子味太大.
OPI買左未試,同LCN一樣係leave on,方便d.
而家試緊隻叫ezflow,唔知香港有無?
我呢d主婦,對手要特別保養,所以我算熟行情啦.
hand cream我選barielle同jurlique.

Anonymous said...

thanks kristie for the tips!