Pages

Saturday, January 20, 2007

怡東酒店 ToTT's Sparkling Tea Buffet

今天下午大姊邀請了我和她的女兒們去了Excelsior頂樓的ToTT's (Talk of the Town)吃buffet. 原來她也是看今期的飲食男女介紹, 發現這個逢星期六下午1:00-4:30的Sparkling Tea Buffet. 大人$198, 小童$128, 四人同行一人免費, 還免了我這個大人呢, 有人請, 吃得特別高興!

有別於一般的tea buffet, 這裡的時間比較早, 但由於是"tea buffet", 所以沒有太多main dishes, 飽肚的都是點心, Quiche Lorraine (有三款), 壽司, 刺生, 青口, 熱湯等等, 其餘大都是甜品西餅如chocolate fondue, waffles, Haagen-Dazs雪糕, cheesecake, puffs, mousse cake. 不過由於位於頂樓, 我們坐的位置開揚, 看到全海景, 食物無論賣相及味道都不錯, 我給它八十分.

下面是我自己吃了的.

小籠包不錯, 另外前面這三件小吃有水準又味美:

第二碟再來多一個小籠包及煙三文魚小吃和兩件壽司:

第三碟已經是甜品了! 左上面那個apple crumble很掂! Cheesecake本吃不完,但大甥女幫忙吃了一半, scone OK, puff 不錯, chocolate 東西也很好, fondue OK (有哈密瓜, 奇異果, 士多啤梨, 綿花糖, 火龍果等選擇), 前面這個strawberry tart一流, 個tart皮做得很好:

最後當然是waffle加雪糕了, 自己砌的:

咖啡也不錯:

小甥女拿著我的相機玩, 跑了出去拍了這幅:

Fondue及雪糕都放得頗高, 尤其是那個fondue, 不像Island Shangri-la及Conrad等的放得較低方便小朋友. 不過侍應們都十分友善, 小朋友們自己出去拿他們都會幫忙.

此外每位還可以選擇Sparkling Wine或汽水免費添飲. 個人認為環境一流, 食物不錯, 價錢也相宜.

Tott's Asian Grill & Bar
銅鑼灣告士打道281號怡東酒店34樓
電話: 2837-6786

23 comments:

Anonymous said...

但現在澳門越來越多酒店, 不是應該也有許多不同的buffets麼?

Anonymous said...

噢, 我很喜歡那酒店的餐廳 os gatos? (means "cats" in portuguese), 多年前老外同事介紹, 之後去過多次, 都是晚餐, 但價錢有點昂貴, 不過環境十分好, 很喜歡坐出面的位呢!

Anonymous said...

oh yes, there's a small chapel next to the cafe.

梁巔巔 said...

曾經好鐘意 Tott's.

另, 無記錯, 怡東另一? Dicken's Bar, Lunch Buffet 都幾正! 特別係 oD咖哩角.

Hmmm.... 希望怡東唔會又拆啦.

Anonymous said...

Dicken's Bar有lunch咩? 好耐之前去過下.

梁巔巔 said...

漏 o左... 我發現... 今次妳好細食 o咼! Heeee, 講得出做得到 o咼~

Kajie said...

sure, Dicken's serves curry lunch (many years la) and it tastes good and NOT expensive...

already..."n" years...havent been TOTT's and Dicken's...lovely place for memory...

I still remembered the last time i went to TOTT's...i was shocked...how come there were so many mid-40s couple dining there and they were dancing (old dance and old songs!)...at that moment, I wondered was I old and did i come to the wrong place? hahaa...

梁巔巔 said...

how come there were so many mid-40s couple dining there and they were dancing (old dance and old songs!)...at that moment, I wondered was I old and did i come to the wrong place? hahaa...

係呀係呀!!!! 哈哈哈哈哈~~~~ 好歌舞昇平呢! 唔知以為番 o左三十年代 o既上海灘!

:O

Anonymous said...

LDD: 係呀, 我慣左晏食lunch, 1:00pm其實未餓, 邊食得咁多, 頭先10:00pm先食晚飯呀.

kajie/LDD: 我都係第一次去ToTT's, 我家姐話呢度以前係disco, 佢以前拍拖成日黎. 不過佢都未係40s. :)

梁巔巔 said...

"頭先10:00pm先食晚飯呀."

哎唷~~~~~ 又 "瘦" 又唔健康呀! 小心胃痛呢~

"我家姐話呢度以前係disco,"

係好懷舊好斯文有 live band ? Disco.

正正正!

Anonymous said...

香港無論係cafe同這種buffet都好正,在大陸$168的絕對去不了這個檔次~

Anonymous said...

吃過這tea buffet,心情應好點吧,cheer up!hope you feel better。

Kajie said...

actually TOTT's was sort of a "hip" place 10 years ago...they firstly launched "fusion" cuisine (serving asian + western food) and their interior design i.e. open kitchen, open & large wine storage, live band, dance floor, night view...etc were awesome and won much appreication!

Well, can you imagine actually TOTT's could be such a nice place to see and been seen 10 years ago?

definitely, it was a good place for dating at that time :)

Anonymous said...

Look very delicious.

Excelsior have a great view at the HK harbour.

Anonymous said...

LDD: 我夜食晚飯, 但更加夜訓嘛.

Mr. Bibe: 不錯, 香港食方面選擇多, 價錢個range亦多, 酒店美食, 普羅大眾都afford得起.

lakasky: 有家人既支持, 又有美食, 的確係開心D既. :) thanks!

kajie: 你以前成日黎呢? :)

uncle ray: yes, nice view and good food.

Anonymous said...

呢排又凍番,慘啦,點減肥呀...咁凍唔食多d,會無氣無力 :(
我已經差不多十日無食朱古力同甜品,見到mad dog姐你d相,我有d反應=流口水﹗
阿巔,唔准笑﹗

梁巔巔 said...

"我已經差不多十日無食朱古力同甜品,"

無效的

"見到mad dog姐你d相,我有d反應=流口水﹗"

仲衰~~~~

在這時候, 妳體內會激增大量 "快肥" 素, 由於妳之前在減肥中, 所以, 這樣會事半功倍 (肥)..... 嗚~~~~

"呢排又凍番,慘啦,點減肥呀...咁凍唔食多d,會無氣無力 :("

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

慘 lu~

mad dog said...

啤啤熊: 七八成飽好啦, 唔好食太多.

LDD: 幸災樂禍, 真衰! 你睇住自己先啦!

Anonymous said...

回應郵筒先生:在這時候, 妳體內會激增大量 "快肥" 素, 由於妳之前在減肥中, 所以, 這樣會事半功倍 (肥)..... 嗚~~~~--------->新興詞"快肥"? 好似有d料到咁﹗

哎呀呀...人地咁坦白,唔好咁啦,我真係一路睇mad dog姐d相,一邊流口水﹗好鬼肚餓:(

btw,睇怕你的"快肥"指數嚴重超標,才以這專家口吻說出這不人道的話........嗚嗚.....死啦,連郵筒都笑我,好down :(

都係mad dog姐好人,我地齊齊努力,23吋腰+ slim身材﹗正... 郵筒,你都要戒下鮑魚﹗

Anonymous said...

啤啤熊: 郵筒先生拋離我地好遠, 唔洗理佢! :)

梁巔巔 said...

Mad Dog & 啤啤熊:

"郵筒先生"

I repeat! I AM 靚仔))))))))))

啤啤熊:

"我真係一路睇mad dog姐d相,一邊流口水﹗好鬼肚餓:("

食啦)))))))) 食啦))))) 食啦)))))) 食啦))))) 食啦))))))) 食啦))))))

".....死啦,連郵筒都笑我,好down :("

Correction~ ".....死啦,連靚仔都笑我,好down :(" <--- And, 罰抄此句100次~

"我地齊齊努力,23吋腰+ slim身材﹗正"

:O

Anonymous said...

由得你自娛... :)

Anonymous said...

哈,我都係咁話,等佢自己陶醉響郵筒世界﹗
郵筒你聽住:我啤啤熊係唔會比梁巔巔挫敗我內心一團減肥之火﹗
mad dog姐,我呢排食少左朱古力,真係有d料到﹗成功在望﹗希望農曆年可以show下quali先﹗