Pages

Monday, January 29, 2007

1987 vs 2007

忘了第一對pointe shoes是哪年購買的, 1987, 差不多了, 不要問我那時幾歲, 你有看我blog的大概應該知道...

上星期三晚上拿了這對八十年代"遺物"出來, 樣子有點駭人, 馬上用膠袋包好丟了:


上星期五終於"的起"心肝購買新的pointe shoes, 明天上課便會再度穿上了!

新買未縫上絲帶時(試了"49"對後專業的芭蕾舞店員給我揀了這對Bloch 162 5號B):

昨晚花了近兩小時的"唧唧復唧唧", 我這個花木蘭於凌晨近二時終於弄好了絲帶(帶末有點縐皆因縫好後第一時間當然是試穿了!):

遲些有機會再向大家報告腳趾狀況, 希望不會那麼快出現瘀黑甚至爛的情況吧...

Technorati tag:

14 comments:

Anonymous said...

驚驚~

保重! :)

mad dog said...

ha... i will.

Anonymous said...

小時候(約十歲)學過一年,毛妹每星期一小時那種。當年月費$120。
想學是因為當時海報叢書出過一套小野彌夢的漫畫叫Lady Love, 台灣版好像譯作一代舞伶還是一代名伶...
因為沒打算當職業舞者,父母擔心穿pointe會毀了雙腳,就停了下來。其實距離穿pointe shoes還差很遠很遠。
好奇要學多久才能夠穿、跳腳尖舞?
有機會看到mad dog 上台演出嗎?

Anonymous said...

cosmicrays: 小孩子開始學, 主要要練到肌肉夠強才可以on pointe, 按級數計, 即現在的grade 6/7便會用足尖了(即六至七年或更短都可以). 我那時不是太小便開始學, 大概學了五六年左右便on pointe. on stage? 不要攪我了, 年紀一把! :)

Anonymous said...

多些人欣賞(例如我們)會不會增加滿足感與習舞的動力?

Anonymous said...

cosmicrays: 暫時都係比較鍾意跳俾自己睇. :)

Anonymous said...

跳 ballet on pointe 的都是身輕如燕二十年如一日保持那麼好可喜可賀!

Anonymous said...

inner space: "身輕如燕二十年如一日" 哈, 我當然無廿年前咁瘦咁fit啦, 果陣瘦到一條柴咁... :)

Anonymous said...

我想起那天你說伯有和你姐笑你為什麼可以忘了穿衣物,連到你跳ballet,明矣。;P

曾經有過一名很沒氣質的同學,她說不要學芭蕾舞的原因,因為她不希望自己的身材像ballerina.... :X

Anonymous said...

aulina: hahahah!!! 咁好笑? 不過又真係無咩ballerina空前偉大. 太玲瓏浮突(又唔記得你教我點打個dut字...)跳舞時個線條唔係太靚.

Anonymous said...

再黎!凸 月尸尸(係ms windows話我知,用行列打叫佢show出黎)

Anonymous said...

aulina: thank you. 剛剛抄起佢, 希望下次記得! :) bs - 凸 ; su - 凹

Anonymous said...

0華...真係好美麗..
我好喜歡芭蕾舞的裝扮..
所以都買下唔好好像芭蕾舞的傘裙..
女人跳芭蕾舞真係好有魅力.
而我只有看的份兒.

Anonymous said...

abby: 睇下都開心架, 我停左好多年, 睇多過跳, 都係近年pick up 番, 一跳就停不了. :)