Pages

Wednesday, January 24, 2007

男人五十發花癲

今早看電視新聞時, 廣告時段看到一個頗令我吃驚的片段, 首先是一個年輕外籍女子, 漂亮的化妝, 然後聽到一個男人的歌聲... 接著看到甘先生在鏡頭左邊出現, 嚇呆了! 原來是他最新的國語AVCD專輯, 什麼"微妙的安排". 不是反對他出碟或怎樣出位作宣傳, 只不過, 他這回真的殺個我措手不及!

自少亦看過他的製作, 前陣子還有他在明報副刊寫的文章, 一直都算敬佩他. 不過多次在街上見到他, 都覺得他的衣著開始有點走火入魔, 五十多歲有點駭人. 雖則不少男士也希望自己他日七十多歲時仍可以像謝賢一樣有型.

真想問, 甘生的國語大碟, 究竟什麼人會買? 年輕一代不會吧, 我們這些三字頭也不會, 起碼我一定不會. 那麼四五十歲那群呢? 師奶們喜歡的有阿Rain, 甘生的target audience是哪堆?

說起甘生這個專輯, 又令我聯想到家人告訴我有關一中環專科醫生的怪行為. 他又是五十出頭, 行醫多年, 有點名氣, 也有好些其他專科的醫生會轉介病人看他那科的. 但近日我有家人去看他, 被他不禮貌對待, 表情古怪. 後來據說, 這名醫生除了是醫生外, 近年更考獲律師牌, 在一律師行執業, 實行又醫人又打官司. 但不少病人都對他的行為不滿, 常常鬧人, 於是家人的醫生已不再轉介自己的病人給他了.

記得ER一集(早期的)有一名大律師, 本為Dr. Greene打官司, 後來與Greene來了一個協議, 就是要Greene給他在ER裡當一天的醫生, 是真正可以見病人的醫生. 這個角色和我上面所說的中環醫生很相似.

或許到了五十歲, 男人, 尤其是那些有點成就的, 都想再挑戰高峰, 勇於嘗試, 渴望有更多不可能的可能.



14 comments:

梁巔巔 said...

甘國亮, 係我欣賞 o既才子之一 (另一個係蕭若元). 我諗, 除了如妳說的男人五十發花癲之外, 最重要係他是一位同性戀者.

http://www.youtube.com/watch?v=hWALRrBjTzk

他好後生時的演出.

Anonymous said...

佢既性取向我知道亦無意見, 我都好鍾意明哥. 不過我覺得佢正正經經寫下野咪算囉, 無拿拿出咩碟唧... 有時間先睇個youtube.

梁巔巔 said...

唉, 同意.

等於張國榮當年都扮女人唱大熱.....

Anonymous said...

Leslie係歌姬又點同呢. Leslie果陣已去到殿堂級, 都未到50歲, 係個icon, 可以話做咩都唔會有人否定佢.

梁巔巔 said...

我意思係指呢, 他們都有這種表現呀.

Anonymous said...

或者你到50歲果陣唔只係"梁巔巔", 變左做"梁勁巔"! :P

梁巔巔 said...

幾驚妳話變 o左梁芊芊 or 發花癲癲梁癲癲 o丫~

><

Anonymous said...

咁Dr.大律師最後有無係ER有好大得著??

白先勇都係同性戀, 但唔見人依依哦哦? 都係"見高就拜, 見低就踩"既心理作崇而已.

廣管局大可以搵梁立人做顧問, 因為梁立人最反對同性戀!

Anonymous said...

agnes: 無呀, Dr. Greene俾佢玩左一日, 佢好心滿意足咁多謝Greene囉. 我意思唔係甘生同性戀與否, 而係無拿拿出咩碟又咁high profile, 你睇下個廣告包保嚇親你.

Anonymous said...

我又想問呢,佢以前唔係do姐一齊架咩?

Anonymous said...

heterosexual 都會無拿拿變 homo/bi... 好多演藝人都係咁... 記唔記得ER裡面個Kerry, 以前都同過男人架...

Anonymous said...

黑人,記得,不過?套係戲?架喎...

我呀爸成日叫甘國亮做潮州柑。

Anonymous said...

記得當年唔知邊個話因為鄭裕玲係天主教徒, 佢同甘生同居十年都無性生活...

Anonymous said...

aulina: 唔係呀, Kerry早期同過個白鬼架, 仲有床戲. 後尾先同個黑人女人. 香港都聽過heter 變 homo/bi... 我響美國讀大學時上Psych of Men, 個班好細, 廿人左右, 有個女同學好open咁分享, 佢話六七歲時dad and mum divorced, 然後佢老豆話俾佢知佢係gay既, 佢都好接受dad個lover... 嚇死我.

agnes: 有無可能呀? 咁宜家do do 同呂方都未結婚喎, 唔通都無sex life??? 另外阿森森個老公離左婚後都俾人話係gay...