Pages

Wednesday, January 31, 2007

灣仔醉瓊樓

醉瓊樓, 自少都有光顧, 說起這間酒家便有許多兒時回憶. 現在多間醉瓊樓都結業了, 那天我們見到灣仔這一間, 位於軒尼詩道, 集成對面, 晚上跑了去吃飯.

和侍應一談, 他說現在的醉瓊樓雖然不是以前正宗的那一間, 但都是那一堆人開的. 不過他說: "你們也可以開一間啊!"

餐牌上有二人套餐, 四人套餐, 也可散叫. 二人餐只有兩碟菜和一個羹, 不夠吃, 我們叫了一個四人餐, 可以揀三個菜, 一個羹.

粟米魚肚羹: 一般, 冬天天氣乾燥, 喜歡喝住家湯的人也想吃


金菇肥牛煲: 肥牛不錯


鹽焗鮮魷: 味美, 不過有點熱氣

菜心斑片: 夠鑊氣

總括來說每一碟都很有鑊氣, 比許多酒樓質素更佳. 最後更送糖水, 是紅豆沙, 也是熱騰騰的. 叫了兩個白飯, 結帳$286, 很實惠又不錯的晚飯.

忘了一提, 菜單上竟然有我母親拿手的"節瓜粉絲蝦米", 不過他們的是"節瓜蝦米粉絲煲", 都是吃母親做的好, 沒有叫.

10 comments:

Anonymous said...

醉瓊樓最有印象的是【鹽焗雞】不知你可記得菜牌上有冇呢?

Anonymous said...

"都是吃母親做的好, 沒有叫."

Ah ha~ :)

Kajie said...

對啊!以前當我還在讀中學時有很多間醉瓊樓,現在己少了許多.

此外,我曾兩次光顧這一間,他們的食品及服務也很差啊!尤其是服務態度!

Anonymous said...

inner space: 鹽焗雞緊係有啦, 我細細個就去買外賣返屋企俾老豆食啦. 果日我地唔係太舒服, 有少少作感冒, 邊度敢食雞. $80有半隻啦!

LDD: 緊係啦, 食慣阿媽整既, 人地整一定無咁好食.

kajie: "他們的食品及服務也很差啊"... 真係咁差? 可能我地果日去比較早, 無咩人, 服務OK喎, D伙記仲響度玩撲克, 打牙骹. 後尾九點多先越來越多人黎. D野食好有鑊氣喎.

Anonymous said...

有沒有試過 "醉湖" 呢? 是在修頓球場軒尼詩道那面。聽說食物很有水準﹐但服務很差﹐只賣熟客的賬。

所以要有熟人帶才敢試去﹐否則被 TONG !!!

Anonymous said...

inner space: 醉湖, 唔識喎, 果頭有間咁既酒家咩? 修頓果邊定對面?

Anonymous said...

我細個老竇時常帶我們兄弟去的是在石硤尾巴域街的泉章居,以前都好多分店的,現在也關得七七八八!

Anonymous said...

泉章居我以前去銅鑼灣果間多, 宜家搬左去新地址之後去過一次, 不過友人覺得唔好食. 其實好多時D街坊酒家仔煮得仲好食過連鎖式大酒樓.

Anonymous said...

"醉湖" 是在修頓球場軒尼詩道那面。
on the opposit side and facing 修頓球場。


泉章居 ok lah but no go for LONG time!!!

Anonymous said...

"醉湖"... 等我check下先...