Pages

Wednesday, March 14, 2007

最怕吃...

Bloggers同題各寫遊戲, 以下是我的版本(排名不分先後):

1. 杏仁豆腐及杏仁霜
-最驚


2. 花椒, 八角
-我知, 都係調味用, 無人會食, 但聞到就想暈


3. 果皮
-又知, 煲糖水一定要落, 但食紅豆沙時不慎食到, 又係即刻想暈


4. 任何用蕃茄煮既餸
-生蕃茄我食, 但舉凡煮熟左既蕃茄味dishes, 中好西好, 都怕怕. Pizza都OK, Spaghetti Bolognese我寧願唔食, 所以食意粉一定要白汁. 阿媽知我怕蕃茄, 都要等我果晚唔返去食飯先煮蕃茄魚, 蕃茄牛肉飯等等.


5. 魚粥
-因為唔識"lur"骨, 食魚粥等於叫我冒生命危險, 尤其是泥鯭粥, 必死.

6. 馬蒂
-任何馬蒂食物都怕怕, 馬蒂糕, 馬蒂水, 嚇死.


7. 蜆
-唔係唔鍾意, 係唔食得, 一食(即使只係一隻)就差不多準備要入醫院, 上吐下瀉.


8. 腰果
-未至於討厭, 但就係唔鍾意食. 不過腰果露我又幾鍾意喎...

9. Dr. Pepper及Cherry Coke汽水

-響美國時飲過, 即時想死.




10. Meatloaf

-美國讀書時如果個cook果晚煮meatloaf, 我一定要叫pizza或約friend出去宵夜.

11. Lasagna

-嚇死之食物


眾網友版本: (鳴謝Aulina連結)

Aulina: 我不吃會叫的東西,因為……

Inner Space: 我不吃【果仁】﹐因為 ...........

梁巔巔: 千帆並舉。萬文齊發。百萬文章同題一起 Post 之我不吃。。。。因為。。。。

blue: 我不吃扮肉的齋……因為……

gabriel: 我不吃魚肝油,因為腥到暈

guy: 我不吃蔥、洋蔥、芫茜、芹菜,因為…

五師兄: 我不吃……因為……

lu: 我不吃... 因為...

PK_: 不吃

樂遊: 揀飲擇食

堂本冰子: 我不吃綠色吊味蔬菜,因為…我…會…嘔…

Cheryl: 我不吃人間煙火

Carrie: 我不吃...因為...

嬲記三文治: 不吃...因為...

Heidi: 我不吃蘋果,因為......

uncle ray: 我最不愛吃榴槤,因為怕它軟綿綿…

CAN: 我不吃......因為......

大腦電波:我不吃... 槍斃我也不會吃...

kitb: 不吃就不吃

笨爸:我不吃香菜,因為香菜不香,很臭。

Josephine: 偏食又是為了什麼?

shadowzo: 我絕對不會吃的東西?

No Reason: 救命呀!我真係食唔落~

Miss RAIN: 吃不下的東西

33 comments:

梁巔巔 said...

AhHaHaHaHaHa~~~~~

好 High ar!

另, 喂, 神奇女俠, 乜妳咁多嘢唔食嘅?!

mad dog said...

暫時諗到咁多咋, 可能仲有...

Anonymous said...

巔兄 MAD姐:

個HEADING 唔同左!!!

我用“我不吃XXX﹐因為XX.......!”
search 唔到你們兩篇。

mad dog said...

哎呀, 唔緊要啦...

Anonymous said...

我係可樂精.

試過飲cherry coke, 感覺真的想死.

Anonymous said...

我都很討厭蕃茄
生蕃茄令人作嘔

Anonymous said...

uncle ray: 我試過更得人驚既有caffeine free diet coke, 應該係全世界最難飲既野... :)

blue: 哈, 生蕃茄我都ok...

Anonymous said...

1 4 7 8 9 10
我其實好鐘意食

櫻桃可樂我好鐘意飲,我知呢樣幾古怪

Anonymous said...

我們不可一起吃飯..
因為你不喜愛的..我都很喜歡..哈哈
又我們可以一起吃飯..
因為不會好爭食..哈哈

lu said...

係boh,#1我都很驚的!!!不過,竟然一是想不起要記下來.

番茄,生的熟的都是我至愛. :P

哎呀,千萬不要寫"我至愛吃"甚麼的.我一定寫不完!!!

lu said...

竟然一是想不起要記下來.

typo: 一時...

admin said...

嘩~我都最驚食果皮同埋魚片架~~

啊澤 said...

可惡~~!

cherry coke 好味到爆 >.<

Anonymous said...

蕃茄... 好好味... ;)

caffeine free diet coke:正!

lasagne, one of my favourites!!!

哈哈哈!

Anonymous said...

我也不喜花椒八角果皮

更不喜蜆、馬蒂

腰果很好味呀 XD

Anonymous said...

no cooked tomato, 咁真係少好多野食。。。

meatloaf 真係見倒都飽。。。

mad dog said...

gabriel: 哈, 咁大家口味好唔同. :)

abby: 哈, 好提議, 一齊食唔怕爭! :)

lu: 但我本身食almond架, 唔知點解杏仁整既野食就好怕. 雪糕with roasted almond都OK.

maki: 哈哈, 果皮同魚片! give me five! 魚片粥D骨又細又易"賴"野, 好怕. (你做乜咁夜都唔瞓?)

嬲記三文治: haha, 有幾可惡先? 啦, 車里子我又鍾意食架, 但preserved果D就好驚...

aulina: hahah, 拿, 終於唔係孖架啦. (仲有我無肉不歡)

guy: 呀, 我未睇你個版本呀!

pk_: 都唔係丫, cooked tomatoes真係怕怕, 羅宋湯又例外. (喂, 第一次見你過黎留言喎, 多謝喎pk兄!)

Anonymous said...

客氣啦。。。

>羅宋湯又例外

咁即係碎左都唔得,化埋先 ok!。。。。just kidding....

Anonymous said...

嘩!我同吾到你食飯囉!

你吾食既野,我偏偏都鍾意食!哈哈!

Anonymous said...

等我想一想最鍾意食及最討厭食既野先...

mad dog said...

PK_: ha, 因為有D餐廳既羅宋湯整得真係幾好味.

kajie: 你都寫番篇丫.

Anonymous said...

其實生蕃茄……好好食架

mad dog said...

gabriel: 生蕃茄我都食, 尤其係靚靚既車里茄!

aulina said...

茄紅素,煮咗先有益,哈哈!V8飲唔飲?

Anonymous said...

aulina: 煮左先有益咩? 係咪架? V8又OK喎, 多年次試過減肥, 午餐只飲V8.

啊澤 said...

我也寫了

mad dog said...

嬲記三文治: 等我過黎睇睇先, 連結埋你好嘛?

Franca Lee Eco Fashion said...

我以前都覺cherry coke怪怪的! 後來一飲先覺好飲! 宜家唔鍾意飲齋coke因為太甜!past weekend 係citysuper 搵到寶! 就係cherry 7up! 因為出面其他地方無得買!hehe勁開心!

mad dog said...

shogunb: cherry 7-up?!?!?!? my god... :) 我鍾意mountain dew, 不過心臟唔係好好, 好多時飲完心勁跳.

Anonymous said...

i love mountain dew! my highschool friend was an addict.. at least a can per day and then she'll get really hyper. hahahaha...

wah.... cherry coke... is this or vanilla coke worse??? @_@ (both are about the same to me)

mad dog said...

lu: citysuper有mountain dew呀, 不過D caffeine真係好勁吓. 我未試過vanilla coke喎, 聽聞幾得人驚吓...

Josefina said...

看了你們寫得起勁,也來湊湊熱鬧。

Anonymous said...

josefina: 好呀好呀, 想睇你寫呀! :)