Pages

Friday, March 30, 2007

價值

於我而言:
-我捨得一年幾次花$2000去中環整頭髮, 當然包括電, 洗, 剪等等.
-我捨得四五千蚊買個袋 (不過基本上好耐都無買啦)
-我捨得$2000買對鞋
-我捨得日日返工坐的士($40/50以內)
-我捨得用$1200買eye cream
-我捨得$18000買一部電視機, $14000一部laptop
不過:
-我捨不得買名錶, 鑽戒... 手機我接受兩年先換一部

於保險界女強人而言:
-她捨得五十多萬買一架名車
-她捨得五百多萬買層樓(我地間屋買時無咁貴喎)
-她捨得一萬蚊左右一個Chloe/LV/Fendi袋
不過她竟說:
-$2000一個頭: 好貴
-$400齋洗剪: 乜你地咁捨得!
-日日坐的士: 嘩!
-有人$1000一次facial, 有人每兩星期去修一次甲: 嘩, 我成世都無做過facial同manicure!

人的價值觀都很不同. 你覺得值得的東西於他人而言是奢侈, 你覺得太花費的事情於他人而言是理所當然.

31 comments:

Anonymous said...

對!!!

價值觀最重要﹐ 由其實兩公婆﹐未結婚前﹐
要弄清楚!!!

Anonymous said...

做頭髮,沒有你那麼貴,電加洗剪是1500元左右﹔
鞋、eye cream好像都是不超過千元的﹔
的士,一般是很想快些回到家,就會坐,特別是在公司開會開晚了,覺得以錢能換來早20-30分鐘到家(要110元左右),很值得。
對名錶、鑽戒從來不感冒,可能是還未見到讓我動心的吧:p
手機,幾乎都是合約到期,零機價換的,有甚麼就用甚麼(最近一次例外,補錢換了部可以聽歌的)。

車同樓,沒本事自己買:p(所以老公買)

修甲,沒耐性
做facial,已經很多年沒去做了,n年前做也要800元一次,現在想起覺得自己好離譜。

Anonymous said...

the inner space, 是啊,亦舒也說,兩夫婦不一定興趣相投,但價值觀一定要相若。

lu said...

agree...

but i can see where 保險界女強人 come from... she bought the stuff that are expensive but are are more durable (ok, handbags are exceptions :P)

Anonymous said...

inner space: 兩公婆價值觀未必一樣架... 當然亦會因為咁而多吵嚷... :)

閒趣: 你有小朋友, 我諗你會花好多錢響佢地身上... 好似我家姐, 千幾銀俾D女學呢學路又ok, 自己幾百蚊剪個頭覺得好貴.

Anonymous said...

lu: u know what her excuses are for buying luxurious bags? she said, "now all bags are $10,000 and above!"

cheryl said...

我都捨得比好貴整頭,髮型師真係可遇不可求。介紹你去tst il colpo vince pang真係好得,明星都用佢。淨剪4年前550。

至於其他裝置喇喎,我都唔係好care﹐靚就得。不過我唔會用咁多錢去買d周街都有嘅車囉..&其他嘢啦,好似lv咁,比咁多錢人人都有為咩???的士就梗係遲到先搭,我果時都坐唔少,不過都係40蚊樓下。

xiao zhu said...

我唔化妝、唔做 facial、唔買名牌衫、唔買首飾;最捨得就係搭的士。如果可以用錢買到時間而又有能力嘅話,我會。

梁巔巔 said...

對鐘意嘅嘢, 揮金如土; 對不鐘情嘅嘢, 不捨得花, 正常~

最弊最可憐至慘係對乜都揮土如金, 就大檸樂!

Anonymous said...

對於整頭,買鞋,護膚品/化妝品,按摩,修甲等...仲有飲飲食食,我都好捨得.
有能力對自己好,又令自己開心...why not?

但有d野可慳則慳,咁至係smart ...

xiao zhu said...

巔少:

"最弊最可憐至慘係對乜都揮土如金,"
咁深嘅,"揮土如金"? 典解架?

Anonymous said...

cheryl: 我以前去開中環il corpo, 不過唔係vince, 個hair stylist都係名星級, 不過唔鍾意佢, 我宜家去IFC private i, 幾年啦, 齋剪都係around $600, 不過我有loyalty discount, $450左右. 搵到個啱既hair stylist, 唔會咁易轉.

xiao zhu: 咁你都坐好多的士喎...

LDD: "最弊最可憐至慘係對乜都揮土如金, 就大檸樂!" exactly...

啤啤熊: 你呢期直成會落重本扮靚啦, 有人錫無所謂囉! :)

aulina said...

x2 with xiao zhu.

全部一樣!

搭的士,遲到咪搭囉。

Anonymous said...

我最捨食同睇中醫,因為我覺得食可以消除到我被工作折磨後的疲累,而睇中醫係補補同調理返我被工作壓力摧殘咗嘅健康....我最憎返工,但唔返又冇$洗!!

Anonymous said...

aulina: 阿媽一族都係咁?

miss yim san: 睇咁多中醫? 你好受中藥?

Anonymous said...

xiao zhu有冇提過自己係媽媽族架?

唔關事嘅,我一直都唔好。

lu said...

well.. that's my excuse for not buying any brand name bags now... they are all so blxxdy $$$$ now.

taxi ah... i didn't like taking taxi before ga.. but now i'm always late, so the same with aulina:遲到咪搭囉.

(i actually wrote sth about this before)

Anonymous said...

lu: yeah, $10,000 for a bag, really sounds crazy... unless i make a few hundred thousand a month, then i might consider loh.

梁巔巔 said...

小豬:

"巔少:

"最弊最可憐至慘係對乜都揮土如金,"
咁深嘅,"揮土如金"? 典解架?"

有冇攪錯呀, 妳失蹤一派後 oD接收能力弱咗咁多嘅!?

我係指孤寒自己孤寒人嗰啲守財奴呀!

admin said...

我捨得每日花五十五元(或以上)往返公司&屋企,不過呢個係我搭公共交通工具的價錢!

愛美 said...

我捨得飲飲食食, 捨得花錢學這學那, 卻不捨得花錢買名牌.

捨得$2000買對鞋, 卻不捨得$2000買件衫 (平衫都可以好靚, 鞋卻可遇不可求)

有時候, 價值觀也會隨時間改變.

從前幫襯一位名髮型師近十年, 有位auntie問成千銀剪個髲係咪識飛, 我說你不明的, 是不同的. 後來我漸漸都唔明, 我的髲型永遠和坊間明星名媛倒模一樣, 看見就討厭.
近年換了一間小店, 才五百元落樓, 簡簡單單, 反而像我自己.

其實香港的牌費燕梳, 汽油, 停車場咁貴, 日日搭的士可能仲平.

Anonymous said...

maki: 咁你住得幾遠喎... 定係你公司遠?

愛美: "捨得$2000買對鞋, 卻不捨得$2000買件衫" --> same here! 除非偶然一年一兩次買貴衫去banquet或special occasion囉. 另外, 日日搭的士一定仲平!

Anonymous said...

true!每人的價值觀及氾洗錢方式也不同啊!btw, 每次看到你同”癲癲”的互串對白也很好笑!

Anonymous said...

最緊要比得起, 用得開心, 其它人怎看也不重要了.

Anonymous said...

kajie: 記得人地叫"巔巔", 巔峰個巔呀, 唔係癲狂個癲呀... :)

uncle ray: 咁又係.

梁巔巔 said...

"mad dog 提到...
kajie: 記得人地叫"巔巔", 巔峰個巔呀, 唔係癲狂個癲呀... :)"

超~ 算妳知掟~
梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔梁巔巔

kajie, 同樣罸寫50次! 唔佳!

Anonymous said...

Heard some one said:

"Only money spent by you was your money,
otherwise you were only the custodian."

使掉了的金錢才是你的﹐否則你只是那個
【守財奴】

Anonymous said...

巔巔兄:


你跟令妹無論英文中文名字讀音都那麼相似﹐是否 令尊翁 令壽堂﹐祇用哥哥妹妹的匿稱呼喚你們?

p.s. Mad dog sorry to borrow your corner to ask 巔巔兄 such a question. Thanks.

梁巔巔 said...

Space 兄:

爸爸媽媽都叫我們中文名的單字.

巔 & 端

:)

Anonymous said...

Exactly

巔【diān】 mountain peak; Summit.

端【duān】 beginning; end; extremity; point.

Anonymous said...

inner space: 對, 賺到既錢要懂我洗.