Pages

Tuesday, March 27, 2007

娛樂幾則


昨天看到一新片海報, 名為"Wind Chill", 大頭樣是"The Devil Wears Prada"中任窈窕同事的Emily Blunt. 那次都覺得這個來自英倫的女演員演技不錯, 想不到這麼快便擔正做女主角. 這是一部驚慄片, 不知道會不會又是"I Know What You Did Last Summer"之類的年輕人電影, 不過導演Gregory Jacobs是"Ocean's Eleven"系列, "Erin Brockovich", "Traffic", "Bubble"等的副導演, 應該有一定水準吧.

許多演員都被人或自己定型, 只可以升任某一類角色. 昨晚偶然看看無記那套電視劇, 見到黎姿, 實在有點慘不忍睹. 我不討厭她, 看"金枝慾孽"時覺得她演得很好. 昨晚看到她, 36要扮26, 天天只穿白色衣裳, 又要扮純情又要扮楚楚可憐, 我看得毛骨悚然. 黎小姐都是比較適合演巴辣女人, 女強人, 搶人老公/男人的女人, 等等. 這些純情角色, 都是留給年輕一輩扮演好了.

那天看生果報娛樂版, 他們把Wentworth Miller的名字譯作"威和夫", my god, 可不可以好一點? 威和夫, 很難聽吧. 為什麼不是用他的last name, 如"偉.米勒"會不會好一點?

"明明"在HKIFF有得看, 沒有訂票, 亦不太期待, 只是, 那首主題曲是明哥和周迅唱的, 不是十分喜歡, 昨晚看Cable娛樂台, 播了他倆拍攝MV的片段, 期待看這個MV啊, 真羨慕周迅!








14 comments:

Anonymous said...

農曆年前的一個黃昏在佐敦見到明哥。他高眺的身型實在好看極了,雖然不是他的粉絲,見到他也覺得有點興奮。

Anonymous said...

閒趣: 哈哈, 我成日都撞到佢, 都係同緊佢boyfriend一齊, 但每一次唔係唔方便埋去, 就係俾身邊人阻止, 我好想同佢講句野, 影幅相架!

Anonymous said...

明哥,我鍾意﹗超型﹗我同朋友響中環見過佢,即刻呆左,好想衝去影相(同佢合照),但又怕阻住佢私人時間...唉..............勁後悔﹗我有朋友識佢,但叫人介紹明哥比我識又好似怪怪地...

lu said...

Wentworth的中文譯名其實是不是跟內地的呀?不過這是個難翻的名字就是了.

明哥...有一天我約了人在PP附近,坐地鐵過去的,快遲到的樣子.突然之間有個人在旁邊走過,很臉熟哦,可是一臉的鬍子讓我想不起來.到後來看到雜誌上的照片,才想起那是明哥!那陣子他跟容祖兒他們演歌舞劇留了一臉的鬍子嘛...

要是那時候把他認出來,可能會去跟他要簽名.哈哈哈...

Anonymous said...

我另一次踫見他,是遠在達明他長髮飄飄的年代,在灣仔。他整個人真的很好看。

Anonymous said...

原來明哥真係好多女仔鍾意, even though佢唔鍾意女人...

啤: 我諗我撞過佢不下十次, 有幾次直成有部DC響袋, 後悔到死... 演唱會坐第一行都握唔到手, 幾慘...

lu: 威和夫... 用普通話讀都唔啱音啦... 好怪...

閒趣: 佢長髮時我就未撞過佢啦.

Anonymous said...

哈哈,好多唔鍾意女人的男人質素都好高。我有次在灣仔見到林奕華都好型,樣子只像30多歲,身型很fit。

Anonymous said...

我就反而羨慕明哥多D ~~ 我超鐘意周汛

mad dog said...

freak'mc: 周迅不錯, 她的聲線確實獨一無二...

admin said...

「偉‧米勒」呢個名聽落好似「亞瑟‧米勒」咁,pro得多(又有書卷味)!

Anonymous said...

I want to watch "明明".

Unfortunately I am not in HK this week :-(

mad dog said...

maki: 又pro又書卷味, 襯哂靚仔啦, 佢讀好多書出黎架.

uncle ray: 電影節只映一場, 遲D會上正場卦, 你返黎可能都未上.

Anonymous said...

看The Devil Wears Prada時便覺得Emily有明星相~
我喜歡倚天屠龍記中的黎姿

Anonymous said...

mr bibe: emily blunt是可造之材. "倚天屠龍記中的黎姿"我好似無睇過...

各位! 我有明哥同周迅個MV 既DVD呀!!!!! 係英皇送俾傳媒架, 個同事送左俾我, 開心死!!!!! :) 今晚可以睇lu!!!! 或者一陣公司無咩人時都可以睇!!!! :)