Pages

Monday, March 12, 2007

What I eat in a normal work week

在這裡寫食都是一些偶然去的新嘗試, 不如說說平日上班的日子通常吃什麼吧. 由於這間公司大部份都是如我一般的獨行俠/孤獨精, 所以大多數都是自己買自己吃, 又或有時間又有閒暇便自己在外慢慢吃.

下面是上星期一至五我吃過的(我習慣不吃早餐), 上星期五天都沒有時間一個人在外吃個美味閒逸午餐(另因天氣稍涼, 亦沒有如平常般吃沙律):

星期一
午餐 - 大家樂熱狗&熱奶茶 - 盛惠$14


晚餐 - 屋企飯

星期二
午餐 - 和同事去了飲茶 - 盛惠$72, 另之後去了買杯caramel caffe latte$22 (上班地區多選擇, 基本上, 以我差不多天天都喝一杯咖啡的習慣, 除週末沒有選擇外, 一星期五天是一定不會光顧星巴克的, 而我更是Anti-Pacific Coffee, 一定不光顧)
晚餐 - 跳舞課後去了上課樓下的日本店吃了個什麼魚生碗飯$120, 加一, $132

星期三
午餐 - 一份餐蛋治, 盛惠$9 (平到笑!), 另在一家一星期都幫襯數天的小小咖啡店買了一杯坦桑尼亞咖啡$22 (味道比星巴克的任何一杯"正"三十倍, 你說我怎會去幫襯星記?!)


晚餐 - 屋企飯

星期四
午餐 - 老麥牛肉fan-tastic + 細薯條$20.3, 又去了那咖啡店, 這天要巴西咖啡$19; 下午和同事分享了一件東海棠tiramisu
晚餐 - 和姊姊們看完話劇, 她們早收工一起吃了晚飯, 我之後買了車仔麵回家吃

星期五
午餐 - Oliver's Super Sandwiches飛碟(turkey+avocado+cheese)& illy咖啡一杯, 盛惠$29


晚餐 - 屋企飯

14 comments:

aulina said...

我想睇「屋企」食飯內容多啲喎。

Anonymous said...

感覺你一天中的兩餐都好悠閒啊
看了照片後
突然想要來份馬鈴薯泥三明治

mad dog said...

aulina: 我都估大家會咁講... :) 咪就係好屋企果隻囉. ;P

pamcy: 我現在便出去找吃的, 暫時還未想到吃什麼.

Anonymous said...

So you only have rice during dinner?

mad dog said...

hahah, 簡單飯餸囉, 最好唔食飯只食餸, 瘦D嘛.

Anonymous said...

Mad dog為什麼是Anti-Pacific Coffee呢?我不大懂分辨咖啡的,最大的要求就是不太苦。

我昨天的午餐是兩個中式菜肉包(11元3個呀)。

mad dog said...

閒趣: 公司lobby就有Pacific Coffee, 試過因為真係無時間, 幫襯過好幾次, 咖啡好難飲, 仲差過starbucks, 星記起碼都合格, Pacific係好唔掂. 佢除左D紅沙發吸引人及有免費上網外, 都唔明點解可以越開越多. (不過我聽聞行內人話, 背後個老細好有野心, 要進攻大陸市場, 想玩埋retail式, 即not only for eat-in patrons, 但佢D咖啡咁差, 點可能). 但係真係好多鬼佬鍾意PC多過starbucks, 奇怪. PC D野食如沙律可以話係世上最難食架, D pastries又唔係間間舖都有野蓋住, 好唔衛生... 要講有排講... ;)

Anonymous said...

啲沙律食過一次,又真係幾難食。前年冬天比較凍,很多時上班前鑽進去,一杯mocha 加一件chocolate donut,然後很溫暖很富足地返回office。那chocolate donut如沒有咖啡,也真是甜得幾乎吃不下。

Franca Lee Eco Fashion said...

你攪到我留晒口水...=.="

mad dog said...

shogunb: hee hee...

Jo said...

Hi, i'm also anti-starbucks where possible. Hey, may i know where is that "little coffee shop" that you always go to and whose coffee is 30 times better?

mad dog said...

jo: your profile is unavailable. can i tell u the address by email instead?

Jo said...

yes please. my email is jo.rainbow@gmail.com

funny enough, i somehow bumped into your blog when i was surfing for "anti SB"...and I have a feeling that we're working in the same district leh.

thanks for your quick response.

you're really a great contributor to film reviews.... =)

Jo said...

by the way,i have also been studying in a girls' school for 13 years!