Pages

Monday, April 30, 2007

9 comments:

梁巔巔 said...

Heeee, 我知道, 圖中有一對係妳!

Anonymous said...

哈, 錯, 一對都無. 全部係網上搵架茂李! :)

Anonymous said...

有人懶醒............

梁巔巔 said...

妳想點死~

Anonymous said...

笑死.........笑死我啦

aulina said...

次次見親你貼呢種就響度諗你係逐幅嚟定係一幅過... 我整過一次,全部炒hmv根住揼code好快手...

Anonymous said...

啤: 佢成日都以為自己好醒.

aulina: 我用bighugelabs.com果D flickr toys. 可以成個set upload, 但頭先有少少問題, 所以逐條link upload囉. 個site好多野玩.

Kenvol said...

有是4个大牌,又是Jude Law和Natalie Portman,希望不要拍成另一部Closer,我实在不喜欢那样风格的片子……

Anonymous said...

kenvol: 王家衛拍的又怎會是"Closer". 不過我也頗喜歡"Closer". :)