Pages

Wednesday, April 18, 2007

認錯人

剛去了一間偶然會光顧的咖啡店(本區第二最愛)買咖啡, 每次我在那裡都只買Caramel Caffe Latte. 那裡的店員都認得我, 唯獨一個女店員, 多次替我弄咖啡, 每當我準備說要Caramel Caffe Latte時, 她都搶先"扮醒" 說:"Gingerbread..." 然後每一次我都要更正她...

另一間位於中環蘇豪區的食店, 我去過多次, 有幾次, 女店員都對我說: "Hi, where is your sister? And your little dog?" 然後每一次我都要解釋我沒有養狗, 而和我家姐一起來此店也只有一次... 奇怪.

難道我的樣子平凡得她們總會認錯?

17 comments:

Anonymous said...

不知誰說過, 印像可以是錯, 但亦可以是強列的.

Anonymous said...

即是???

Anonymous said...

即是你個樣像有個家姐並養咗隻狗lor ;->

這個picture for some reasons 已深深刻在那女店員腦裹, 怎樣也去不掉.

Anonymous said...

我諗佢認錯我係另一個人咋.

梁巔巔 said...

"女店員都對我說: "Hi, where is your sister? And your little dog?" 然後每一次我都要解釋我沒有養狗, 而和我家姐一起來此店也只有一次... 奇怪."

哎啊! 可能有隔世記憶呀!

Anonymous said...

隔世記憶咁緊要, 唔通女店員係家姐?

Anonymous said...

好怕去o的同你扮老友的鋪頭。聽聞是招客的一種方法 being personal ﹐恐怕有很多顧客是很受這一套的罷。

愛美 said...

我都試過比店員認錯,
他以為化左妝嘅我係細妹,
未化妝嘅我係家姐!

kafailo said...

鋪頭扮老友的情況普遍嗎﹖我等悶人絕少進店子﹐進也只進連鎖店和快餐店﹐不知世界。

Anonymous said...

好奇呀!我尋晚明明留咗言架,唔見咗嘅?????

留過:兩生花

Anonymous said...

『the inner space said...
好怕去o的同你扮老友的鋪頭。聽聞是招客的一種方法 being personal ﹐恐怕有很多顧客是很受這一套的罷。』


我都很怕,覺得他們只把這當作留住客人的技倆,換言之,我並不享受這樣的扮熟絡。我只想一個人靜靜地吃頓午餐,添置物品也只想買完便走。簡單點,不要弄得那麼複雜。到最後變成有些店舖寧願避而不去。

冬冬 said...

可能妳有個失散左好耐既孖生家姐! 哈哈哈~

Anonymous said...

LDD: 隔乜鬼世丫... 個店員無記性又扮記得.

inner space: 扮老友都要有少少記性丫, 次次叫同一個味道既咖啡佢都硬係話我飲gingerbread唔知乜, 我從來都唔會飲薑味咖啡...

愛美: 嘩, 呢個笑死. 佢咁都得呀! 我試過個化妝姐姐揸住我張credit card叫左我個first name當係我個last name...
等我仲以為佢當我係某城中名人添...

kafailo: "鋪頭扮老友的情況普遍嗎" --> 普遍架, 尤其是成日去果D, 其實我唔介意, 傾吓偈大家當減吓壓, 認識一下人地既生活/工作, 好似睇戲咁. 但要扮熟又唔鬼記得我就衰啦.

3: 大學時有班同學話我好似某個師姐, 似到不得了 (其實佢好似同我差不多大, 不過早過去, 所以senior過我), 我果陣只睇過D相, D friend話, 我地唔係個樣最似, 係D動靜同表情, 講野語氣等... 前兩年去一個婚禮終於有機會見到呢個女仔, 我又唔多覺...

閒趣: 我唔介意扮熟絡, 有時多幫襯一間野自自然就識哂D店員, 我覺得同唔同職業/背景既人傾偈都幾好玩, 學到野. 但刻意扮熟又唔鬼記得我個樣同order D乜就無誠意囉.

冬冬: 我老公話, 係咪好似宜家無線夜晚(半夜)齣劇, 溫兆倫&蘇玉華果套呢... 溫殺左個孖弟然後攞左佢個身份... ;P

Anonymous said...

space said ....
好怕去o的同你扮老友的鋪頭。聽聞是招客的一種方法 being personal ﹐恐怕有很多顧客是很受這一套的罷。

Mad Dog said....
我唔介意扮熟絡, 有時多幫襯一間野自自然就識哂D店員, 我覺得同唔同職業/背景既人傾偈都幾好玩, 學到野.


Mad 姐你咪係好受呢一套個班客囉!!!
我同閒趣都是另一極端。

^_*

Anonymous said...

inner space: "Mad 姐你咪係好受呢一套個班客囉!!!"都唔係好受, 不過唔會太抗拒. 只要唔係太八就可以.

Anonymous said...

呵呵,mad dog,我從小就被阿媽話我性格孤僻,不愛跟人接觸,想唔認都唔得。

Anonymous said...

閒趣: 咁我有時又幾鐘意講野同social既...