Pages

Wednesday, April 11, 2007

尾聲

第三十一屆香港國際電影節明天(四月十一日)便正式閉幕了, 今天看畢我的廿二齣電影, 為期三星期的HKIFF之前都沒有拍過一幅照片, 不如現在說說我這個last day怎樣渡過.

首先, 這兩天告了假, 讓自己可以看得舒服一點, 明天更可以躲懶在家休息, 第一場是12:30pm科學館. 電影於1:45pm左右完場, 約了母親在中環等, 一起去吃late lunch.

2:00pm左右等隧巴返過海:

2:45pm和母親去了IFC千両吃迥轉壽司, 她很喜歡來這兒吃手卷 (拍了其中一些):

加州手卷X2 (上) & 炙燒三文魚腩 (下)

三文魚皮手卷X2

之後和母親在中環逛了個多小時, 這個復活節假期都忙著電影節, 只陪了她和姨母們等上過山頂, 這天終於可以和她休閒數小時. 又去了H&M逛逛, 和我及姨母一樣, 母親都說H&M"好嘛嘛...", 姨母那天更說: "M&S 同 Esprit都好過佢呀!"

下午五時多回家透一透, 六時多又起程趕往大會堂看7:15pm的電影.

7:10pm抵達大會堂:

電影8:45pm完場, 字幕一出要隨即離開, 因為之後一場last是9:30pm文化中心. 自天星碼頭搬了, 第一次要從大會堂趕往文化中心. 快速急腳走, 8:55pm抵達天星碼頭.

由於上層要跑樓梯, 為了趕船, 上了下層.

9:00pm安然坐在船上, 吃了件聖安娜的拿破崙蛋糕(下午和母親拿餅咭去了攞餅)填肚(期間亦在船上見到兩個男子在哽麵包, 想必也是趕場友!):


許久沒有坐過下層了:


下船後隨即在碼頭附近的Seven買了喝的, 然後火速入場, 因為極需要上洗手間 (Stall那層的不用排隊).

9:20pm安坐文化中心, 原來從大會堂快步加不用等船到文化中心(天星搬了後)大概需要30分鐘:
(搞笑事: 身後坐了一男一女的bloggers, 開場前在傾談電影節的燒賣及爆谷人, 我忍不住笑了, 他們又說到分分鐘附近坐著個blogger, 笑死我! 如果你們就是那兩位, 對, 前面那個人就是我!)

11:10pm, 曲終人散.

拍了兩張電影海報, 看過又有得買的都售罄了, 唯有拍照留念:

明年再見, Ciao!


Technorati tag:

11 comments:

xiao zhu said...

終於完成07 HKIFF 壯舉喇!恭喜!!

kafailo said...

>期間亦在船上見到兩個男子在哽麵包, 想必也是趕場友!

又係我﹐即是呢﹐我也是7:15pm大會堂加9:30文化中心﹐也坐同一班船﹐也吃麵包。你見到的可能是我!

那兩場你覺得如何﹖

Anonymous said...

xiao zhu: :) thank you!

kafailo: 吓?! 咁橋?!?!??! 我諗你坐下層後邊係嘛??? :) hahahah...
幾鍾意The Bothersome Man, 估佢唔到, 先頭仲諗可能係超慢加無理頭, 但竟然都有中段正常少少既劇情... 不過原來果part先係成套戲最唔正常既部份! Climates就ok啦, 無預期咁好睇. 你呢?

Anonymous said...

十幾年前一齊趕場嗰班,真係來來去去都係嗰班人嚟架,葉童兩公婆我同一屆撞過不下六次(我都係睇二十套樓下啫嗰陣)...

Anonymous said...

aulina: 今年少左排隊, 通常去到已經入得場, 即使十多分鐘前都係, 所以唔會特別望人, 今年連明哥都見唔到... 但就有幾個女仔撞過好幾次.

kafailo said...

>我諗你坐下層後邊係嘛
噢﹐又唔係﹐我坐跳板旁。

明哥我見過兩次。

紅小姐(特刊有相)倒只見過一次﹐去年十有八九同場架。

Anonymous said...

kafailo: 呀, 咁我見到你啦! :)

Stannum said...

未見你寫 Inside Paris ﹐有甚麼評價呢﹖

Anonymous said...

stannum: 本來今日寫, 可能要聽日或者後日先有時間寫啦. OK鍾意啦, 有少少想將佢同"private property"比較, 因為都係單親家庭加兩個成年既仔.

梁巔巔 said...

想問, 妳第一幅影 oD腳做乜?! XD

mad dog said...

LDD: POV啫, 無乜特別.