Pages

Friday, April 13, 2007

票上的筆記

雖然曾說過我有不簡單的記性, 但電影節期間看那麼多電影, 有時一天看三場, 有時戲接戲, 不得不看完電影後即場把所感所想快速記下.

記下是為了給自己一個記錄, 等有時間在這裡寫下影後感時作個指引.

廿二場電影, 不喜歡用筆記簿, 就用最原始又環保的方法, 每看完一齣, 有時間在車上在船上或回家路上都把要記下的寫在票的背頁, 如下圖:

對, 潦草得只有我自己才看到.

20 comments:

Anonymous said...

D字是有性格的~~~

aulina said...

呢啲我唔得,飛係要keep架,打死唔劃!

梁巔巔 said...

"對, 潦草得只有我自己才看到."

呢句好型!

lu said...

you only need so little space?!

Carrie said...

好壯觀!

Anonymous said...

哈,我都試過,因為做野太趕又怕唔記得,於是寫響隻手度﹗

梁巔巔 said...

又好似以前 oD賣字花檔~

XD

Anonymous said...

inner space: 自從出黎做野之後, 好少慢慢寫靚字, 當然平日要寫字俾人睇唔會咁"有性格"...

aulina: 太多飛啦, 咁多年點keep呀? 留一輪都丟啦. 我已經好少丟野, 但係飛唔keep啦...

LDD: :) 有時響公司潦草到... 連自己都睇唔明... 死未?

lu: just some quick notes in case i forget the main points.

carrie: :)

啤啤熊: 寫響手度我就唔會, "high"到周圍都係點算. 最常用既係ATM receipt... :)

Anonymous said...

真是很佩服你這樣细心.

幾時轉new topic? :)

Anonymous said...

uncle ray: 幾時轉new topic??? 哈, 悶親你呢? :) 我呢兩個星期間中都寫吓其他喎... 唔好咁啦. 我睇戲睇到無乜時間諗其他... 有篇響draft, 一陣post... :)

Anonymous said...

唔寫低真係好易唔記得... 不過有更多戲其實係想睇多次先寫...

Anonymous said...

gar: 無咁多時間睇多次啦, 除非勁鍾意, 就會直成買碟收藏.

Anonymous said...

正呀~
哈~我會寫係D好似落單紙到~
成日寫到疊住左~:P

Anonymous said...

估唔到有人同我一樣,看完戲便要寫筆記。不過我啲觀後感寫得慢過你,所以更加要記下來,主要是寫在唔要嘅紙上,以便他日翻查或補寫。

另外同你一樣的,是我沒有留飛的習慣。一來現在全都是電腦飛,無甚特色,耐左啲字會甩色;二來睇得太多戲,留唔得咁多。

Anonymous said...

mad dog,

冇悶親, 沒這樣的事呢!

Anonymous said...

coffee: 哈, 落單紙都唔放過! :) 我地都算環保架啦. 其實有時用用吓D steno notes簿, 但又嫌大本又重, 費事四圍攞住, 細本既note book仔都係煩, 索性唔用.

happy prince: 係呀, 咁多野記唔哂, 要寫得快因為我驚擺耐左又唔記得, 又會無心機寫架啦. 我仲有五篇未寫, 想快D攪掂埋佢, 電影節都完啦, 再唔寫又唔記得. D飛真係留唔到咁多, 一年睇近百套, 點留? 唔想變拾荒人... :)

uncle ray: 就算唔多人睇我都要堅持寫埋佢架啦, 仲有五篇電影未寫, 寫, 好多時都係for自己既.

Anonymous said...

haha~我鐘意keep ticket`~
用巨咭片套~
不過Urbtix ticket變大左~好煩~

Anonymous said...

coffee: 嘩, 咪好多囉!

admin said...

當戲飛上的印刷字漸漸褪色,但你的手寫字卻永不磨滅,好似好浪漫咁呢:)

Anonymous said...

maki: 嘩, 咁都諗到. 睇怕過多幾個月我會丟啦. ;)