Pages

Wednesday, April 04, 2007

三段

因為我們連在一起, 所以你不快樂時, 我也不快樂.


*****

有時, 當問題解決不了, 人都或會選擇回到問題出現前的狀況, 就像泰國新機場遇到各樣問題, 要返回去用舊的那個一樣.


*****

那天我們和母親說笑, 問了她一個假設性問題. 就是假如要她二揀一, 學駕車或學電腦, 她會揀哪樣. 她二話不說便揀駕車, 嚇呆了我們. 她解釋: "識揸車我可以四圍去喎, 識電腦要響屋企坐係度, 做咩呀?" 哈哈, 果然是我媽!

6 comments:

Anonymous said...

妳媽媽的答案, 真可以讓中電腦毒的人深思!

Anonymous said...

penny: 佢完全無興趣學電腦, 多年前幫佢整左個email account佢都無check過. 只係有興趣等我地響電腦show D 相俾佢睇. 佢好鍾意出街, 唔鍾意坐定定, 所以佢寧願挑戰高難度學揸車!

xiao zhu said...

對呀,很多人都會有這種傾向,遇到問題都想回到之前的狀況,是尋求安全感,因為是好是壞都容易想像到。

不同人處於不同的階段都會有不同的選擇,如果一定要揀的話,我係伯母,我都會咁揀。但是如果是現在的我,就會學電腦。

想清楚,還是不要駕車了,我整天都想這想那,駕車太危險了。都是不要累己累人!:P

Anonymous said...

xiao zhu: 對, 返回原來位置, 夠安全, 暫時排解問題, 但長遠來說都不可行. 我阿媽連sms都唔識send, 點學揸車? :)

Anonymous said...

"我阿媽連sms都唔識send, 點學揸車?"
---->send SMS同揸車好似兩回事,sms都係打下字咁姐,揸車就係機械操作同手腳+大腦合作,仲要應付路面變化...睇黎伯母鍾意向難度挑戰...哈哈 :P

mad dog said...

啤啤熊: 哈哈, 佢只諗到佢可以周圍去, 無諗過有幾難囉, 簡直笑死!